Orice magazin care s-a extins in mediul online a simtit probabil o crestere destul de mare a comenzilor in special in aceasta perioada. Nu numai ca este o perioada oportuna deoarece se aproprie sarbatorile, insa este o buna alegere si datorita pandemiei care a pus anumite piedici cumparatorilor. Pentru ca un magazin sa beneficieze de o crestere graduala si o pozitionare cat mai buna pe motoarele de cautare, este necesara ca antreprenorii sa investeasca in optimizare SEO.
Optimizarea pentru motoarele de cautare este procesul tehnic de optimizare a site-ului vostru pentru factorii SEO, afectand astfel vizibilitatea unui site web sau a unei pagini web in rezultatele neplatite ale unui motor de cautare – adesea denumite „naturale”, „organice” sau „castigate”.
In limba engleza, este optimizarea site-ului vostru astfel incat motoarele de cautare sa-l claseze mai sus in rezultatele motoarelor de cautare si veti avea potentialul de a obtine mai mult trafic organic pe site-ul de cautare.
Cu cat este mai bine clasat pe pagina cu rezultatele cautarii, cu cat mai frecvent un site apare in lista cu rezultatele cautarii , cu atat va primi mai multi vizitatori de la utilizatorii motorului de cautare (rata de clic). Despre asta se refera marketingul in motoarele de cautare.
O strategie SEO poate viza diferite rezultate ale cautarii, inclusiv cautare locala, cautare de imagini, harti, videoclipuri, academice, stiri si pagini de rezultate verticale specifice industriei.
Marketingul online prin optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO) mareste prezenta online a paginilor tale web, reprezentand brandul si castigand clienti valorosi. O agentie SEO profesionala este capabila sa obtina aceste rezultate intr-un timp relativ scurt!
Ei s-au precalificat pentru serviciile voastre cautand cuvintele cheie vizate.
Daca descompuneti acest lucru, Google proceseaza peste 40.000 de interogari de cautare in fiecare secunda, in medie. Google si alte motoare de cautare se uita la miliarde de pagini web si evalueaza continutul unui site si calitatea cautarii folosind sute de factori SEO pentru a popula rezultatele cautarii Google.
SEO are o atractie unica pentru marketingul online, deoarece cuvintele cheie cu volum mare de cautare ar putea creste traficul organic, clientii potentiali si ratele de conversie pentru afacerea voastra prin directionarea interogarilor de cautare care au cea mai mare intentie de cautare pentru cel mai mic cost.
Gandita frecvent ca „trafic gratuit de pe site-uri de la Google”, ideea este interesanta pentru proprietarii de afaceri care doresc sa reduca costurile bugetului de marketing din campaniile gestionate cu plata pe clic.
Aceasta momeala este oarecum inselatoare, deoarece o investitie intr-o strategie SEO este un proces de marketing pe termen lung conceput in jurul celorlalte eforturi de marketing digital pentru a le creste eficacitatea.
De exemplu, sa presupunem ca desfasurati o campanie gestionata cu plata pe clic si aveti cuvinte cheie cunoscute care genereaza trafic de la cautari si conversii pe web, rezultand vanzari. Luati acele informatii si folositi-le prin inceperea unei campanii SEO pentru a clasifica pagina.
Mentinand designul web al paginii de destinatie, optimizarea SEO pentru un rezultat relevant se transforma pentru a va modifica bugetul de marketing PPC pentru a gasi cuvinte cheie noi, captand in acelasi timp traficul celui initial.
Apeland la servicii de calitate profesionale precum cele furnizate de catre PSK, clientii pot beneficia inca din prima luna de la implementarea SEO!