Consiliul Județean Timișoara a semnat luni contractul pentru proiectarea și execuția lucrării de lărgire la patru benzi a Drumului Județean 691. Practic, prin lucrarea de 50 de milioane de lei, făcută pe fonduri europene, cozile infernale din Dumbrăvița și Giarmata, până la urcarea pe autostradă, ar trebui să dispară. 

Contractul a fost obținut de firma Tehnocer, cu sediul în localitatea Nădrag, iar pentru proiectare, firma de construcții are un termen de opt luni. Ulterior, se va trece la șantierul propriu-zis, unul cu un termen de realizare de 30 de luni. Proiectul se va face în două etape. „Vom adapta execuția propriu-zisă în două etape. Prima, de la centură până la autostradă, unde constructorul poate intra fără probleme. A doua, în comuna Dumbrăvița. Ținând cont de situația delicată cu stâlpii de troleibuz realizați pe fonduri europene, va trebui să mutăm acești stâlpi după expirarea termenului de monitorizare a proiectului. Lotul de la centură la autostradă este cel mai important, deoarece de acolo șoferii o pot lua spre Calea Aradului sau spre Calea Lugojului să-și continue drumul”, a spus președintele CJT Călin Dobra.

De interes:  Universitatea de Vest din Timișoara vs. mass-media! Minus după minus cu oamenii pe care-i formează...

Lucrarea are ca termen de finalizare totală anul 2022. Proiectul costă 960.000 de lei fără TVA, iar în ceea ce privește lucrarea propriu-zisă, primul lot costă aproximativ 30 de milioane de lei, iar al doilea, în jur de 20 de milioane de lei. Reprezentantul companiei spune că prin aprilie va începe efectiv munca la drum. „Cum am făcut și alte contracte pe care le-am finalizat înainte de termen, sperăm să facem așa și cu acest contract. În principiu, vom utiliza toate resursele noastre. În iarnă vom începe organizarea de șantier, în februarie-martie avem termen de finalizare a proiectului. În aprilie, în funcție și de cum va fi vremea, vom demara lucrările. Se va circula. Probabil vor fi și momente când circulația va fi închisă complet”, a precizat reprezentantul companiei Tehnocer.

O altă lucrare importantă din zona de nord a orașului va viza legătura dintre Calea Aradului și autostradă, practic, pentru a crea o nouă urcare pe A1.

De interes:  „La bine și la rău”, pe scenă. Maria Popovici a făcut din nou Reșița să râdă cu lacrimi | Express de Banat

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.