Cărţile de vizită de succes sunt reprezentate de combinarea mai multor elemente, pornind de la tipul de hârtie şi ajungând până la culori sau tipul de scris. Cu toate acestea sunt foarte multe persoane care nu ţin cont de font atunci când îşi crează cărţile de vizită. Specialiştii de la Activ Document, oferă mai multe sfaturi şi sugestii pentru a realiza cărţi de vizită perfecte, care să atragă atenţia. Cartea de vizită este cea care denotă profesionalism şi stabilitate în afaceri, dar este şi cea care transmite foarte multe informaţii despre persoană sau compania pentru care a fost creată.

Atenţie la continuitate

Continuitatea joacă un rol esenţial în crearea unei cărţi de vizită. Un brand foarte puternic este unul care poate fi recunoscut cu uşurinţă. Astfel, modul în care sunt alese culorile, sloganul şi simbolurile contează foarte mult. De asemenea, tipul de scris este extrem de important şi dacă pe toate materialele utilizate în promovare este folosit un font, este recomandat ca acesta să fie menţinut şi pe cărţile de vizită pentru ca firma să fie recunoscută foarte uşor.

De interes:  Cum alegi corect motocoasa pentru gradina ta?

Publicul ţintă contează

Toate firmele au un public ţintă şi ţinând cont de el se va alege şi un font. Spre exemplu, în momentul în care scopul este acela de a ajunge la un public tânăr, pot fi încercate şi fonturi ceva mai artistice, care sunt în trend, fonturi cu caractere speciale sau cu litere curbate. Pentru persoanele mai în vârstă se recomandă soluţiile clasice. Fonturile considerate tradiţionale sunt esenţiale într-o astfel de situaţie şi ele sunt cele care pot prezenta toate firmele orientate către mulţumirea tuturor clienţilor.

O carte de vizită trebuie să atragă atenţia

Cu ajutorul unui font puternic va fi foarte uşor să fie atrase toate privirile însă acest font trebuie să fie folosit şi pentru elemente mai mari de text, cum sunt siglele, logo-urile, sloganurile şi chiar denumirea unei companii. Cu ajutorul fonturilor, o companie se va diferenţia foarte uşor de alta şi va face ca informaţiile să fie mai vizibile. De asemenea, este recomandat să nu fie folosite fonturi cu foarte multe ornamente sau fonturi extrem de neobişnuite pentru informaţiile de contact său nume, dacă acestea nu sunt legate de brand. Fontul trebuie să poată fi citit cu uşurinţă de orice persoană şi de aceea este recomandat ca alegerea lui să pornească de la această idee.

De interes:  Cum să te îmbraci confortabil, dar și profesional la birou

Lizibilitate

Deşi acest aspect ar putea fi evident, sunt mai multe cărţi de vizită fără o astfel de caracteristică şi este foarte dificil să fie citite. Rostul cărţii de vizită dispare dacă nu poate fi citită. Cu ajutorul unui font simplu, dar care să nu fie nici extrem de comun, o carte de vizită poate rămâne lizibilă şi oferă totodată certitudinea de a fi înţeleasă de toate persoanele care citesc cartea de vizită. Prin urmare, în momentul în care este comandată o carte de vizită, este foarte important ca acest aspect să fie bine analizat pentru ca alegerea să fie corectă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.