Strategii PPC pentru campanii google adwords de la care se poate porni pentru promovarea online cu eficienta maxima

Tacticile de marketing traditionale nu mai sunt atat de importante in marketingul modern. Astazi toata lumea are afaceri orientate mai mult spre partea online, are site-uri care pot ajunge la un numar mult mai mare de clienti intr-un timp mai scurt. Oportunitatile de promovare in online sunt mult mai multe si mai bune decat in offline, reclamele in online pot aduce venituri foarte bune daca stii ce fel de platforme sa alegi.

Reclame google adwords

Reclamele PPC pe care le puteti avea in campanii dezvoltate cu ajutorul Google AdWords aduc rezultate rapide si conversii mult mai bune decat orice fel de alt tip de publicitate. Scopul ultim al oricarei campanii google ads este de a convinge cat mai multi oameni sa ia o decizie de cumparare, o decizie de a discuta cu un agent vanzari. Fiecare potential client ajunge la conversie pe o cale diferita, iar marketingul incearca sa optimizeze aceste cai pentru a converti pana la final cat mai multi utilizatori.

Ideea este ca e nevoie de trafic general cat mai mult, organic, de calitate, generat intr-o perioada scurta de timp ca sa ajungi la utilizatori care se pot transforma in potentiali clienti. Ca sa ai trafic organic de cea mai buna calitate si campanii google adwords care vor avea eficienta dorita trebuie sa ai la baza o strategie foarte bine gandita. Strategiile pentru Google AdWords se vor axa in special pe gasirea acelor modalitati de a oferi clientilor si potentialilor clienti fix lucrurile de care au nevoie, cand au nevoie, reclamele din campanii vor aparea atunci cand acestia cauta un produs anume, de exemplu.

Publicitate google adwords

Strategiile din campanii google adwords sunt implementate si gandite de catre profesionistii din agentiile de marketing online, care stiu deja cum functioneaza tot sistemul din spatele Google AdWords. Ei isi pot da seama ce fel de strategii complexe sau mai simple se preteaza pentru un anumit tip de afacere si ce tip de reclame vor putea fi afisate potentialilor clienti. Pentru inceput, daca nu s-a mai folosit Google AdWords pentru un anumit site sunt cel putin trei strategii PPC pentru AdWords care vor putea fi testate.

O strategie PPC AdWords de baza, care va functiona cu siguranta in orice context, este cea legata de analiza cuvintelor cheie targetate de competitie. Nu strica niciodata sa analizam cu atentie cuvintele cheie pe care le folosim deja in campanii google adwords, putem vedea ce a mers la rivalii nostri, ce cuvinte cheie nu au fost prea inspirate si ne putem feri de ele. Analiza cuvintelor cheie de la competitie este si un bun prilej de a evalua critic lista noastra de cuvinte cheie targetate si a intelege de ce lucrurile nu au mers, poate, asa cum ne-am dorit la inceput.

Analizele vor trebui facute de expertii cu experienta de la agentiile de marketing online, cum este si WiseVision, doar ei stiu cum anume sa le conduca si cum sa ofere o imagine de ansamblu asupra peformantei campaniilor de optimizare si campaniilor AdWords.

Publicitate adwords

Pe langa aceasta strategie se mai poate apela la geo-targetare, mai ales pentru afacerile locale care vor publicitate prin AdWords. Prin geo-targetare te asiguri ca reclamele sunt vazute doar de cei care se afla intr-o anumita zona unde ai interes sa vinzi si banii pe campaniile AdWords nu se pierd fara rost. Fiecare click primit pe reclame va converti cu siguranta daca te bazezi pe geo-targetare. Cu alte cuvinte, in loc sa ai reclame difuzate la nivel general, pe care poate le vad si cei din cele mai indepartate colturi ale tarii, unde tu nu vrei sa vinzi, ai reclame care apar doar celor care sunt in x oras unde e si afacerea ta si care e foarte probabil sa isi doreasca servicii sau produse de la tine.

Geo-targetarea e buna ca strategie pentru AdWords, insa poate fi completata foarte bine de cuvintele cheie targetate exacte si nu unele generale. Daca le ai fix pe cele care le-ar cauta clientii care vor cumpara produse si servicii de la tine si nu vei afisa reclamele la foarte multa lume, fiecare „impresie” se va transforma intr-un click care va duce la conversii mai bune.

Retargetarea ca strategie AdWords va avea succes de fiecare data. Clientii care au mai interactionat cu site-urile si cu serviciile si produsele primesc reclame si sunt vizati pentru ca au fost cel mai aproape de conversie. Retargetarea se poate concentra si pe landing page-uri, potentialii clienti e bine sa petreaca cat mai mult timp acolo si sa fie „condusi” spre conversii „naturale”, firesti, de vreme ce sunt interesati deja de produse din ofertele site-urilor unde au intrat.

De interes:  Investiție de 20 de milioane de euro și zeci de locuri de muncă în comuna Măureni

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.