In ziua de azi, cei mai multi dintre noi utilizam internetul si efectuam o cautare pe Google de circa 20 – 100 de ori pe zi.
Google primeste peste 630 000 de cautari pe secunda, in fiecare zi. Aceasta este cifra media a numarului de persoane care folosesc Google in fiecare zi, ceea ce inseamna cel putin 2 trilioane de cautari pe an, 3.8 milioane de cautari pe minut si 228 milioane de cautari pe ora, 5.6 miliarde de cautari pe zi.
In fiecare zi, pe internet exista un razboi cibernetic intre cei care detin un site web. Principalul obiectiv al acestor proprietari de site-uri este sa apara in topul rezultatelor Google. Acest lucru este cunoscut drept Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO). Dar, in termeni mai detaliati, SEO este procesul de crestere a calitatii si cantitatii traficului de site-uri prin imbunatatirea continutului site-ului si producerea de rezultate organice, in comparatie cu rezultatele platite si cresterea pozitiei in motoarele de cautare.
Rezultatele cautarilor organice sunt cunoscute si sub denumirea de rezultate de cautare naturale. Pentru ca Google nu va dezvalui niciodata modul in care functioneaza algoritmul sau, proprietarii de site-uri trebuie sa interactioneze cu motoarele de cautare si sa utilizeze diferite instrumente seo pentru ca site-urile lor sa fie cat mai bine pozitionate.
O strategie SEO importanta face referire la folosirea backlinkurilor si este esentiala pentru site-ul dumneavoastra.
Un backlink sau o legatura a unei surse web (referent) care este prezentat intr-un alt site web (referrer), care duce inapoi la acel site. Backlinkurile au un impact major in clasamentele motoarelor de cautare. Site-ul dumneavoastra poate contine linkuri catre alte site-uri sau poate fi conectat la alte platforme.
Dar cand postati linkuri catre alte site-uri web sau daca lasati alte site-uri web sa se concentreze pe resursele dumneavoastra web, trebuie sa va asigurati ca celelalte site-uri sunt de calitate si au autoritate de domeniu sporita. Dar asta nu inseamna sa permiteti unui site tert sa tina legatura spre site-ul dumneavostra, pentru ca acest lucru ar fi considerat spma.
Cu cat numarul de site-uri cu autoritate sporita se leaga de site-ul dumneavoastra, cu atat mai mult trafic veti castiga. Cei doi indicatori sunt practic direct proportionali.
Ceea ce trebuie sa faceti este sa continuati sa scriei continut eficient si actualizat, astfel incat sansele ca alte site-uri sa va mentioneze in continutul lor sa fie cat mai mari.
Pentru o strategie eficienta de linkbuilding luati in considerare postarea unui anunt sau a unei afaceri sau publicarea unui comunicat de presa pe site-ul linkweb.ro