Unde caut clienti? Investesc in reclamele din presa scrisa? Radio? TV? Cum ramane cu pagina mea web? Cati bani sa investesc in toate astea, si care imi va aduce cei mai multi clienti? Acestea sunt intrebari la care nu se poate raspunde simplu. Cercetarea, planificarea, analiza si in final, rezultatele, vor determina unde investiti banii pentru promovare si publicitate.

Iata un sfat: promovati-va compania in locurile frecventate de clientii dumneavoastra. Clientii non-casnici vor participa si frecventa evenimentele de business (b2b), cum ar fi evenimentele caritabile, cele organizate de Camerele de Comert, inaugurari si alte activitati civice care implica pilonii comunitatii dumneavoastra.

Acestea sunt locurile in care vreti sa fiti prezenti, sa dezvoltati relatii si sa cunoasteti oamenii de afaceri din piata tinta. Cu cat deveniti mai activi, cu atat mai multi oameni de afaceri (potentiali clienti non-casnici) se vor gandi la dumneavoastra cand vine vorba de incheierea unui contract cu o firma de curatenie. Cu cat mai multi oameni de afaceri va cunosc, cu atat aveti mai multe sanse de vi se cere oferte pentru curatenia de imobile non-casnice.

Aceeasi teorie se aplica si in cazul clientilor rezidentiali. Motorul dumneavoastra de recomandari poate fi un salon de manichiura, o coafeza, un antrenor personal, un salon de ingrjiire animale, un maseur sau o organizatie de caritate.

Acestia sunt oamenii cu care doriti sa dezvoltati relatii solide, pentru a va promova serviciile adresate cladirilor rezidentiale, indica cei de la site-ul www.firmecuratenie.net. Acestea sunt locurile frecventate de clientii dumneavoastra! Oamenii cu aceste meserii intra in contact zilnic cu potentialii dumneavoastra clienti (b2c)!

Presa scrisa si Paginiile Aurii. Cum ramane cu acestea?

Experientele cu presa scrisa sunt diferite pentru fiecare firma, si se poate ca in anumite cazuri promovarea in presa scrisa sa aiba mare succes, in altele nu. Sunt companii la care 90% din apelurile telefonice provin din cartea de telefon, la altele procentul ajunge doar la 20%. Fiecare piata produce rezultate diferite. Experimentele de promovare in presa scrisa si radio/TV pot fi costisitoare si pot aduce rezultate dezamagitoare. Cu toate acestea, poate fi motorul cu ajutorul caruia demareaza afacerea dumneavoastra.

Iata o propunere pentru un Plan de Actiune:

  1. Stabiliti intalniri cu reprezentanti ai tuturor formelor de publicitate tiparita pentru a putea analiza cele mai bune programe disponibile. Puteti sa negociati. Si ei isi doresc sa incheie un contract cu dumneavoastra.
  2. Experimentati cu programele cele mai putin costisitoare la inceput.
  3. Analizati rezultatele, pentru calcula daca rata de recuperare a investitiei este una buna. Puteti elabora un tabel, in care sa urmariti care forma de publicitate in media va aduce cele mai bune rezultate.
  4. Nu va luati angajamente pe termen lung.
  5. Daca nu produce rezultate, renuntati!

Relationarea in comunitate este una din cele mai facile si eficiente modalitati de a intalni potentiali clienti non-casnici. La evenimentele sociale oamenii de afaceri petrec timp promovandu-si afacerile. Intalniri, evenimente ale Camerei de Comert, evenimente caritabile si non-profit, toate sunt modalitati grozave de a inchega relatii profesionale care pot duce la oportunitati de afaceri.

Prezenta in Mediul Online este necesara pentru orice firma de curatenie din Timisoara in ziua de azi. O pagina web este o modalitate usoara prin care clientii potentiali sa culeaga informatii despre compania dumneavoastra. Paginile web nu trebuie sa coste foarte mult. Puteti contacta niste studenti la web design care sa va ajute sa dezvoltati si sa lansati un site, la costuri foarte scazute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.