Social Media câștigă din ce în ce mai mult teren în ultimii ani când vine vorba de promovarea unei afaceri, indiferent dacă e B2C sau B2B, iar tot mai multe companii românești au realizat beneficiile acestui mediu și încep să îi acorde mai multă atenție. 

Dacă pentru afacerile de tip B2C avem două rețele sociale câștigătoare, în speță Facebook și Instagram, pentru afacerile de tip B2B, LinkedIn este rețeaua perfectă pentru o promovare eficientă și asta datorită criteriilor avansate de targetare care îți permit să ajungi la publicul tău țintă în funcție de compania din care fac parte, de experiența pe care o au, de nivelul de studii etc.

LinkedIn Ads îți oferă posibilitatea să ajungi mult mai ușor la publicul tău țintă și să ai o promovare cât mai eficientă pentru business-ul tău de tip B2B, asigurându-te astfel că nu vei irosi bugetul de marketing. Deși încă este în plin proces de dezvoltare, LinkedIn Ads îți oferă foarte multe opțiuni de campanii, în funcție de obiectivele tale – notorietate, vizite pe website, interacțiuni, vizionări de video-uri, generare de lead-uri, conversii etc.

În funcție de obiectivul pe care-l alegi, poți ajunge în feed prin următoarele tipuri de conținut sponsorizat: Ad cu o singură imagine, Ad Carousel (cu mai multe imagini), Text,  Video sau Sponsored InMail (mesaj în inbox).

  • Targetarea LinkedIn Ads
De interes:  Ripensia a făcut oficial primul transfer! Președintele visează la un jucător care a evoluat în Liga I

Deși targetarea pe LinkedIn este un foarte specifică, întâlnește și ea la rândul ei anumite dificultăți atunci când vine vorba de profilul persoanelor și cât de complet / actualizat este. 

Totuși, LinkedIn îți oferă posibilitatea de a targeta audiența în funcție de companie, funcție, senioritate, nivelul de educație, locație, limbă. Este important aici să creăm două campanii complementare – una în limba română, una în limba engleză (dacă ne adresăm publicului din România), pentru că nu putem selecta ambele limbi într-o campanie, iar mulți oameni au setată aplicația în limba engleză, pentru a fi mai ușor de găsit printre recrutori.

  • Recomandări & Sfaturi
  1. LinkedIn este o platformă destul de scumpă, dar foarte eficientă, de aceea merită investiția dacă ai o afacere de tip B2B. Recomandăm un buget minim de 15 euro / campanie / zi.
  2. Deși ai posibilitatea de a targeta foarte specific audiența ta, ai grijă să nu fie mai mică de 5000 de utilizatori pentru a putea fi eficientă.
  3. Păstrează mesajul cât mai compact și la obiect, nu uita să adaugi un Call To Action și folosește numai imagini cu o calitate bună! 

Sperăm că acest articol te-a ajutat să înțelegi ce implică promovarea pe Linkedin, de unde ai putea începe și că ești pregătit să creezi propria campanie de Linkedin Ads! Dacă ești în căutarea unui partener care te poate ajuta cu conturarea acesteia, agenția de marketing Marketiu se ocupă cu acest lucru! 🙂 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.