Un birou bine organizat  poate ajuta sa fie imbunatatita concentrarea si eficienta in timp ce se lucreaza, deoarece nu va fi la fel de multa dezordine ca inainte. Dupa ce se pune totul intr-un anumit loc, se va economisi mai mult timp atunci cand se cauta acele obiecte folositoare, mai tarziu.  Este bine sa se incerce schimbarea aspectului mobilierului de birou pentru a  ajuta la eliminarea stresului din timpul zilei. In acest sens, un biblioraft sau chiar mai multe, nu ar trebui sa lipseasca din niciun birou. 

Cu ajutorul unui biblioraft sunt organizate mai bine documentele

Se scrie lista cu lucrurile folosite zilnic, saptamanal si lunar, astfel incat sa se stie ce este important de tinut aproape.  Se pastreaza lucrurile utilizate zilnic la indemana langa birou, astfel incat sa poate fi luate rapid atunci cand este nevoie. Daca se folosesc lucrurile mai rar, se depoziteaza in sertare sau dulapuri care sunt mai departe pentru a elimina dezordinea si a economisi spatiu.  De exemplu, daca nu se foloseste  frecvent imprimanta, aceasta nu ar trebui sa serveasca drept suport pentru hartii ci ar trebui mutata in alt spatiu. Daca exista lucruri folosite  de mai multe ori pe zi, se pun pe birou, pe un raft din apropiere sau in sertarul de deasupra biroului.

Bibliorafturile in combinatie cu mobilierul potrivit sunt cea mai buna solutie

Se cauta  organizatoare, rafturi sau dulapuri care au roti, astfel incat sa poata fi mutate atunci cand este  nevoie si apoi sa fie asezate inapoi. Se pastreaza lucruri mai mici, cum ar fi dulapurile sau rafturile, sub birou daca exista spatiu si se muta numai atunci cand trebuie sa fie accesate.  Daca este posibil, se incearca utilizarea unui scaun de birou cu roti, astfel incat sa poata rula intr-o alta parte a biroului pentru a lua ceva. De asemenea este recomandat sa se apeleze la solutii pentru arhivare documente cu ajutorul bibliorafturilor astfel incat documentele sa ajunga in ordine la arhivare.

Se pastreaza un cos de gunoi in birou astfel incat sa se poata scapa rapid de lucrurile nedorite

Se pune un recipient mic pe partea laterala a biroului sau sub el daca este destul  spatiu suplimentar pentru picioare. In acest fel, daca exista gunoi  sau fisiere de care nu mai este nevoie, se pot elimina imediat. 

Este ideal ca foile de care nu mai este nevoie in birou sa fie aruncate si nu depozitate pentru perioade nedeterminate in bibliorafturi, altfel exista riscul de a se amesteca cu documentele utile, de a se pierde documente utile si de a arunca documente utile alaturi de cele inutile. Bibliorafturile nu trebuie sa fie blocate cu astfel de hartii, care ar trebui sa mearga imediat la cosul de gunoi.

Acestea sunt doar cateva sfaturi despre organizarea eficienta a unui birou cu ajutorul celor mai bune solutii in acest sens – bibliorafturile si mobilierul special pentru birou care are rolul de a optimiza spatiile si de a face totul mai confortabil si mai simplu, pentru ca activitatea sa mearga neintrerupt.

De interes:  Siteuri cu tinute office pentru birou

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.