Cum aducem retinem client intr-un magazin de proximitate metode

CLIENTUL CARE REVINE – PRIORITATEA NUMĂRUL 1 PENTRU ORICE MAGAZIN DE CARTIER

Clientul care revine trebuie să fie prioritatea oricărui magazin de cartier, indiferent de dimensiunea acestuia. Trăim vremuri destul de dificile din punct de vedere economic, venim după pandemia de Covid 19, războiul din Ucraina și-a spus și el cuvântul asupra buzunarelor tuturor și piața din România a intrat și ea în recesiune ca toate piețele din Europa. 

Se spune că vremurile nu sunt la fel de dificile însă pentru toată lumea, în special pentru entitățile comerciale multinaționale, pentru coloșii economici care au capitalul necesar să răzbească în pofida oricăror probleme. 

Cei mici, precum magazinele de cartier sunt cei care încep să se clatine în aceste vremuri, în care banii sunt mai puțini iar clienții se duc de obicei acolo unde găsesc produse mai ieftine, chiar dacă per total, cu timp pierdut și carburantul consumat, nu sunt așa de ieftine. 

Astfel, magazinele de cartier trebuie să-și ajusteze politicile în aceste vremuri dificile și să pună accent pe clientul care revine. Întrebarea de bază este ce pot face aceste magazine de cartier pentru a se asigura de faptul că le revin constant clienții din moment ce aceștia sunt obișnuiți să se ducă la prețurile mai mici din hipermarketuri? 

De interes:  Coloreaza-ti viata cu ajutorul unor aranjamente florale artificiale

Știm cu toții faptul că lanțul de aprovizionare al magazinelor de cartier se bazează pe intermediari, pe așa zisele firme de distribuție iar din acest motiv nu vor putea niciodată să aibă prețuri la fel de mici precum hipermarketurile, hipermarketuri care de cele mai multe ori se aprovizionează direct de la fabrică. 

Ei bine, una dintre soluțiile adresate magazinelor de cartier pentru rezolvarea acestei probleme, respectiv a clientului care trebuie să revină periodic, se numește Casier Total. Discutăm despre o platformă oferită total gratuit comercianților, prin intermediul căreia se pot oferi servicii adiacente vânzării cu amănuntul. 

Spre exemplu, prin intermediul Casier Total, se pot oferi servicii de încasare facturi utilități. În momentul în care există acest serviciu la magazinul de la colțul blocului, mai mult ca sigur va deveni unul destul de solicitat de locuitorii din zona respectivă. Aceștia vor reveni periodic în magazin pentru a achita diverse facturi, moment în care mai mult ca sigur vor cumpăra și produse pentru acasă, întrucât în momentul în care clientul este pus față în față cu comoditatea, aceasta va alege întotdeauna comoditatea fără să se mai gândească la prețul cu câțiva bănuți mai mare din magazinul de cartier. 

De interes:  Drojdie – ce este si cum se fabrica?

Pe lângă serviciul de plati facturi utilități, prin intermediul aplicației Casier Total se mai pot achiziționa coduri de reîncărcare pentru cartelele PrePay (Orange, Vodafone, Telekom, Digi). Din nou un serviciu excelent pentru magazinele de cartier pentru că după cum bine știm, în ultimii 10 ani piața abonamentelor de telecomunicații este în cădere liberă, tot mai mulți clienți de abonamente, din diverse motive, au migrat în zona de PrePay. Astfel, cu o cerere atât de mare pentru încărcare electronică, mai mult ca sigur clientul care cumpără o dată un cod de reîncărcare dintr-un magazin de cartier se va transforma în clientul care revine.

Încasare rovinietă este încă un serviciu destul de util de oferit de micile magazine de cartier întrucât până nu demult, majoritatea șoferilor achiziționau rovinieta din benzinăriile de la ieșire din oraș atunci când părăseau localitatea. De multe ori uitau de rovinietă și se trezeau acasă cu celebrele plicuri negre cu amenzi de la CNAIR, plicuri negre care evident aduceau nenorocirea în casa omului. Ei bine cu magazinul de cartier aproape, mai mult ca sigur foarte mulți șoferi vor prefera să cumpere rovinieta cu o zi înainte chiar, și evident, odată intrați în magazin, aceștia vor mai cumpăra și alte lucruri. 

De interes:  De ce este exfolierea tenului esențială pentru o piele frumoasă și sănătoasă?

De precizat încă o dată faptul că aplicația Casier Total este gratuită, atât de achiziționat cât și de folosit. Din contră, la fiecare tranzacție efectuată, magazinul primește un comision astfel încât la final de lună să existe plusvaloare și în contabilitate, pe lângă creșterea numărului efectiv de clienți care calcă pragul magazinului. 

Vorbeste cu compania care ti-a instalat aplicatia casei de marcat fiscale sa activeze modulul Casier Total gratuit pentru tine.

Daca nu o are trimite-i la noi 🙂

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.