Toate merele sunt sanatoase, insa cele verzi au o cantitate mai mare de antioxidanti si nu sunt la fel de dulci ca cele rosii. Daca vrei sa ai un stil de viata mai sanatos, mananca mere verzi pe stomacul gol. Nu te speria ca o sa ai probleme de digestie, important este sa le lasi sa se digere 20-30 de minute inainte de urmatoarea gustare sau masa.

Cel mai indicat e să consumați merele pe stomacul gol. Un măr verde mâncat dimineaţa ne trezeşte mai eficient decît o cafea.

Antioxidanți

Mere verzi sunt o sursă importantă de flavonoide și sunt bogate în vitamina C. Flavonoidele care se găsesc cel mai mult în merele verzi sunt cianidina și epicatechina. Acestea flavonoide și vitamina C actionează ca antioxidanti si ajută la eradicarea radicalilor liberi care deteriorează celulele. Avantajul consumului de mere verzi pe stomacul gol este acela că oferă organismului capacitatea de a lupta împotriva acestor radicali încă de la începutul zilei. Acest lucru ajută la producerea de celule sănătoase și reduce riscul apariției bolilor cronice. Merele verzi sunt unul dintre cei mai mari dușmani ai bolilor cardiace, accidentelor cardiovasculare și diabetului.

De interes:  Vară grea pentru handbaliștii reșițeni. Din 15 iulie încep pregătirile pentru Liga Zimbrilor – Banat FM

Pierdere în greutate

Dacă mâncați mere verzi pe stomacul gol veți slăbi mai ușor deoarece au un conținut scăzut de calorii (aproximativ 80 la măr) și fibrele mențin senzația de sațietate. Este indicat să mâncați un măr verde imediat ce v-ați trezit pentru a stimula metabolismul. În plus, vă veți umple stomacul și veți mânca mai puțin pe parcursul zilei.

Reglează nivelul glucozei

Un măr verde pe stomacul gol poate ajuta la stabilizarea nivelului de zahăr din sânge, ceea ce este foarte important pentru diabetici sau pentru persoanele care au un risc crescu de diabet. În timpul somnului metabolismul lucrează și pancreasul pot avea probleme în reglarea nivelului de glucozaă. Cum merele verzi sunt bogate iîn fibre solubile, e indicat să fie consumate pe stomacul gol deoarece întârzie absorbția de zahăr în intestin și acest efect durează toată ziua.

Există studii care arată că femeile care mănâncă un mar verde pe stomacul gol au până la 30% mai puține șasnse de a dezvolta diabet de tip II. Potrivit medicilor, ai nevoie de 28 de grame de fibre pe zi. Un măr verde are 5 grame de fibre dietetice.

De interes:  Simulare de seism la Moldova Nouă! ISU Semenic și-a testat capacitatea de intervenție – Banat FM sound factory

Dinți sănătoși

Mâncând mere verzi, facem un masaj eficient al gingiilor, dar mai ales curăţăm dinţii şi le redăm culoarea albă. Merele verzi curăţă şi tartrul, prin acizii pe care îi conţin. Ajută şi la prevenirea cariilor.

Inimă sănătoasă

Un alt motiv de a mânca mere verzi pe stomacul gol este datorită conținutului lor de potasiu puțin mai mare decât în alte tipuri de mere. Potasiul este vital pentru ca inima să bată în mod corespunzător, în orice moment. Dacă nu mâncați suficient potasiu pe tot parcursul zilei, aveți riscul ca inima să nu-și poată menține ritmul normal.

Potrivit experților, aveti nevoie de 4.700 de miligrame de potasiu pe zi. Fiecare mar verde dispune de 115 de miligrame de potasiu. Această cantitate este suficientă pentru a menține ritmul cardiac stabil de la începutul zilei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.