Întreprinderile visează modalități de a combina capacitățile de gestionare a relației cu clienții (CRM) și de planificare a resurselor întreprinderii (ERP) într-un singur sistem de management ușor de utilizat.

Microsoft Dynamics 365 este o soluție CRM și ERP bazată pe cloud, care oferă o suită completă de instrumente pentru a simplifica comunicarea de afaceri. Caracteristicile și funcționalitatea sa se îmbunătățesc continuu pentru a satisface nevoile echipelor de vânzări, marketing și servicii pentru clienți.

În acest articol vom discuta despre unele dintre principalele avantaje ale Dynamics 365 și despre modul în care puteți utiliza platforma pentru a îmbunătăți procesele de afaceri și pentru a obține informații puternice despre clienții dvs.

Ce este Dynamics 365?

Microsoft Dynamics 365 ajută companiile din piața mijlocie să faciliteze relațiile de afaceri cu clienții, potențialii și membrii echipei. Include o colecție de aplicații cloud pentru a vă ajuta să gestionați o varietate de procese de afaceri, de la vânzări la operațiuni până la contabilitate.

Dynamics 365 oferă angajaților instrumentele practice de care au nevoie pentru a fi mai productivi, pentru a îmbunătăți relațiile cu clienții și pentru a câștiga mai multe afaceri. De asemenea, oferă directorilor informații utile despre performanță și oportunități prin intermediul platformei sale de business intelligence.

De interes:  Patronii din turism cer Ministerului Educației ca vacanța mare a elevilor să nu fie scurtată!

Deoarece Dynamics 365 combină capabilitățile CRM și ERP, organizațiile pot simplifica fără efort modul în care comunică atât intern, cât și cu clienții.

Am compilat cele mai importante beneficii ale Dynamics 365:

1. Ușor de utilizat și de implementat

Puteți utiliza Microsoft Dynamics 365 în cloud sau într-un mediu cloud hibrid. Este simplu de gestionat și implementat în orice mod aveți nevoie, în funcție de buget și infrastructură.

2. Se integrează complet cu produsele Microsoft

Dynamics 365 se integrează cu ușurință cu alte produse Microsoft, inclusiv întreaga suită Office 365. Aceste integrări permit companiilor să treacă de la Dynamics 365 la Outlook pentru comunicare, la Power BI pentru analiza datelor sau la SharePoint pentru documentare.

3. Ciclul de vânzări redus

Dynamics 365 oferă echipelor de vânzări acces la o mulțime de date inteligente despre clienți – indiferent dacă lucrează pe teren sau apelează la birou.

4. Personalizabil

Dynamics 365 oferă o varietate de module și instrumente de flux de lucru încorporate pe care le puteți utiliza pentru automatizarea sarcinilor între vânzări, marketing, servicii pentru clienți, servicii de teren și servicii de proiect.

De interes:  Vrei să urmezi o carieră ca polițist de frontieră? Înscrie-te la concursul de admitere! Tatuajele sau semnele distincte, respinse!

Dynamics 365 are arhitectură flexibilă, opțiuni de implementare și niveluri de prețuri, astfel încât să puteți adapta platforma în funcție de bugetul dvs., dimensiunea echipei și indicatorii KPI.

5. Experiență îmbunătățită a serviciului pentru clienți

Dynamics 365 colectează cantități masive de date valoroase pentru fiecare client. Acesta analizează site-urile pe care oamenii le vizitează, modul în care interacționează cu mărcile, comunitățile din care fac parte și multe altele

6. Productivitate crescută

Angajații dvs. pot accesa aproape orice fel de date de care au nevoie cu Dynamics 365, astfel încât să poată lucra mai eficient și să reducă timpul de căutare a informațiilor. Angajații pot lua decizii mai bune și mai informate și au la îndemână toate instrumentele și cunoștințele de care au nevoie.

7. All in one.

În loc să acceseze separat ERP, CRM, date și aplicații Office, utilizatorii pot găsi tot ce au nevoie pe o singură platformă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.