Specialiștii în marketing care au crescut în epoca tipăritului își vor aminti reclamele ca articole plătite de companii și publicate în reviste și ziare. Acum, advertorialele au crescut în prim plan din nou, ca o forma de publicitate.
Advertoriale – în 2020?
Pe măsură ce publicațiile online, introduc anunțuri publicitare pentru a genera venituri din publicitate, agenții de publicitate le găsesc și ele atractive. Mărcile se satură din ce în ce mai mult de reclame grafice ineficiente, iar advertorialele le oferă posibilitatea de a crea narațiunea în jurul unui brand.
Acest lucru se datorează faptului că publicul este obișnuit să asimileze cantități abundente de conținut și sunt dispuși să citească advertoriale despre subiecte de care sunt interesați.
În timp ce aceste forme de publicitate există de multă vreme, pentru marketingul de conținut digital de astăzi reprezintă un canal relativ nou și neexploatat.
Acestea sunt utilizate de specialiștii în marketing pentru a educa consumatorii potențiali despre caracteristicile unui produs. Poate fi folosit pentru a viza un anumit set de persoane, alegând suportul potrivit.
Advertorialele pot fi utilizate ca o tehnică de marketing valoroasă pentru vizibilitate și conversie, așa că haideți să explorăm asta, în continuare.
Avantajele marketingului publicitar
- Puteți converti clienții potențiali.
- Advertorialele construiesc conștientizarea mărcii.
În continuare, să presupunem că doriți să vă dezvoltați gradul de cunoaștere a brandului cu anunțuri cu plată, dar căutați să vă avansați eforturile în trecut prin intermediul rețelelor sociale sau al anunțurilor TV. Un advertorial ar putea fi o alternativă bună. Puteți câștiga trafic organic în mod continuu cu un advertorial.
Citește și: Ce sunt advertorialele și ce înseamnă?
- Reorientați clienții existenți.
Când este publicat anunțul, cum îl puteți încadra în planul dvs. de conținut pentru a oferi valoare clienților dvs. existenți?
În mod similar, puteți încorpora advertorialul în lista dvs. de e-mailuri. Abonații dvs. de e-mail sunt probabil clienți devotați, astfel încât partajarea postării cu publicul respectiv va avea cel mai probabil câștig de trafic.
Încurajarea clienților să împărtășească postarea pe rețelele de socializare și etichetarea companiei dvs. este o modalitate excelentă de a crește gradul de cunoaștere a mărcii online, de a vă promova publicitatea și de a obține conținut generat de utilizatori de la publicul dvs. Conținutul generat de utilizatori este o idee fantastică de conținut care oferă o voce clienților mulțumiți să-și comercializeze produsul din punctul lor de vedere.
Dacă doriți să creați personal advertoriale grozave, trebuie să fiți conștienți de acest aspect.
Conținutul trebuie să fie relevant și să ofere o valoare reală cititorului. Totul este să te pui în locul lor și să te întrebi: „Ce provocări sau nevoi au cititorii și cum îi putem ajuta cu aceste provocări prin conținut excelent, care este, de asemenea, asociat cu ceea ce vindem”. Dacă nu faceți acest lucru, veți fi indiferent pentru cititor.
Când folosiți advertoriale, doriți să creați, să îmbunătățiți sau să schimbați un comportament sau o acțiune a cititorului. Trebuie să existe o „chemare la acțiune” în conținut sau cel puțin o relevanță clară pentru brand și povestea cu care lucrați. Aceasta include, evident, universul pe care îl alegeți.