Atunci cand ai o companie cu multi angajati si multe relatii comerciale, atat documentele fizice, cat si documentele electronice se inmultesc de la zi la zi. Daca la inceput acestea pot fi tinute fara probleme in birou, cu timpul ajung sa ocupe foarte mult spatiu si sa dezvolte o serie de cheltuieli si de riscuri:

  • Au nevoie de spatii separate, care de cele mai multe ori costa;
  • Au nevoie de conditii speciale de conservare pentru a se evita deteriorarea;
  • Sunt supuse riscului de incendii sau inundatii.

Cei de la Arhilego vin in intampinarea problemelor antreprenorilor cu o solutie performanta, eficienta si bine optimizata din punct de vedere al costurilor: arhivarea in depozitele lor.

De ce sa apelezi la o astfel de solutie?

Din mai multe motive. In primul rand, pentru ca expertii Arhilego au o experienta vasta in arhivare si se pot ocupa de absolut tot procesul, incepand de la prelucrare documente ( ordonare, inventariere si selectionare) si terminand cu pastrarea si conservarea lor pe termen lung.

De interes:  Mobilier la comandă – MDF sau PAL?

Apeland la o astfel de solutie poti sa economisesti bani pe care in mod normal i-ai cheltui pentru spatii suplimentare, pentru delegarea unor angajati care sa se ocupe de procesul de organizare si pentru asigurarea spatiilor si de asemenea, te bucuri de acces rapid la documente, ori de cate ori ai nevoie de ele.

Care sunt serviciile pe care le ofera Arhilego?

1. Ordonarea documentelor fiecarui client în parte, dupa criterii structurale, cronologice și alfabetice;

2. Inventarierea documentelor;

3. Selectionarea documentelor și indepartarea celor care nu mai reprezinta nicio importanta;

4. Pastrarea si conservarea documentelor intr-un loc sigur, care nu prezinta niciun factor de risc ce poate duce la degradarea documentelor;

5. Arhivarea electronica. Este o unealta importanta, cu ajutorul careia documentele fizice pot fi accesate in mod electronic. Arhivarea electronica presupune un proces de scanare, indexare si pastrare pe suporturi de memorie, accesul la documente este controlat, securizat si rapid.

De ce Arhilego?

  • Pentru ca asigura o comunicare excelenta si sunt foarte prompti atunci cand trebuie sa gasesti un document important;
  • Pentru ca depozitele folosite pentru arhivare sunt gandite in asa fel incat sa asigure un mediu cat mai bun pentru pastrarea documentelor pe termen lung;
  • Pentru ca ofera costuri optimizate in functie de nevoia fiecarei companii, in asa fel incat rezultatul sa fie unul economic si eficient.
De interes:  Muzeul Banatului oftează trist lângă centrul colorat al Timișoarei. Pavel Popescu, atac dur la adresa Consiliului Județean!

Cu spatii de depozitare in zona de vest a tarii, Arhilego este solutia pentru arhivarea documentelor si eliberarea spatiului din compania ta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.