Daca iti doresti sa adopti o alimentatie sanatoasa atunci ar trebui sa consumi o mare varietate de alimente. Insa in doza potrivita. Moderatia este cuvantul cheie. Este adevarat ca exista unele alimente pe care nu ar trebui sa le consumam atat de des sau chiar deloc?

Exista o serie de alimente care ne tenteaza. Par intotdeauna proaspete, arata apetisant si par sa reprezinte solutia perfecta pentru a calma aceasta senzatie de foame care ne cotropeste in special intre mese. Uitam adesea ca sub acest aspect delicios se ascunde cel mai adesea o mare concentratie de grasimi saturate si o multime de compusi adaugati.

Cartofii prajiti. Cartofii sunt considerati un aliment sanatos datorita continutului bogat de nutrienti. Problema vine din faptul ca sunt adesea gatiti cu uleiuri, sunt prajiti cu grasimi nocive care le reduc proprietatile. Cartofii prajiti ne afecteaza sanatatea metabolica si colesterolul.

Bauturile dulci. In general, in spoturile publicitare de la televizor ni se prezinta bauturi dulci drept alternativa perfecta pentru a ne calma setea. Cu toate acestea, departe de a produce acest efect, consumul excesiv poate conduce la deshidratare. Chiar si sucurile care poarta eticheta de light sunt in egala masura nocive.

De interes:  Un festival al faptelor bune se pregătește pentru a pune în valoare Cheile Rudăriei

Inghetata. Nu toate inghetatele sunt nocive. In realitate, totul depinde de ingredientele din compozitia lor. In general, inghetata industriala are tendinta de a contine prea mult zahar rafinat si grasimi saturate. Consumul regulat poate genera probleme, poate provoca obezitate si un nivel ridicat de glucoza.

Bauturile energizante. Nu putem sa nu mentionam bauturile energizante pe lista alimentelor care ar trebui evitate. Inconvenientul major al acestora este acela ca au in compozitie stimulenti si o mare cantitate de zahar care, cu timpul, poate provoca probleme la nivelul sistemului nervos si al metabolismului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.