Efectele grăsimilor și carbohidraților asupra sănătății sunt controversate. Cu toate acestea, aproape toată lumea este de acord că proteinele sunt importante.

Majoritatea oamenilor mănâncă suficiente proteine​​pentru a preveni deficiența, dar unii indivizi s-ar descurca mai bine cu un aport mult mai mare de proteine. Numeroase studii sugerează că o dietă bogată în proteine ​​are beneficii majore pentru pierderea în greutate și sănătatea metabolică.

Iată cateva motive pentru a mânca mai multe proteine.

Reduce nivelul apetitului și al foamei

Cele trei macronutrienți – grăsimi, carbohidrați și proteine ​​- vă afectează corpul în moduri diferite. Studiile arată că proteinele sunt de departe cele mai abundente. Vă ajută să vă simțiți mai satuli – cu mai puțină mâncare.

Acest lucru se datorează parțial faptului că proteinele vă reduc nivelul hormonului foamei numit grelină. De asemenea, crește nivelul peptidei YY, un hormon care te face să te simți plin..

Dacă trebuie să pierdeți în greutate sau din grăsimea abdominală, luați în considerare înlocuirea unora dintre carbohidrați și grăsimi cu proteine. Poate fi la fel de simplu ca și micșorarea cartofului sau a orezului, adăugând în același timp câteva bucăți suplimentare de carne sau pește.

REZUMAT

De interes:  Tu stii cum sa alegi o oferta buna de angajari videochat in Bucuresti?

O dietă bogată în proteine ​​reduce foamea, ajutându-vă să consumați mai puține calorii. Acest lucru este cauzat de funcția îmbunătățită a hormonilor de reglare a greutății.

  1. Crește masa și forța musculară

Proteina este elementul constitutiv al mușchilor. Prin urmare, consumul de cantități adecvate de proteine ​​vă ajută să vă mențineți masa musculară și favorizează creșterea musculară atunci când faceți antrenament de forță. Numeroase studii arată că consumul de multe proteine​​poate ajuta la creșterea masei musculare și a forței.

Dacă sunteți activ fizic, ridicați greutăți sau încercați să câștigați mușchi, trebuie să vă asigurați că primiți suficiente proteine. Menținerea ridicată a aportului de proteine ​​poate ajuta la prevenirea pierderii musculare în timpul pierderii în greutate.

REZUMAT

Mușchiul este format în principal din proteine. Consumul ridicat de proteine ​​vă poate ajuta să câștigați masa musculară și forța, reducând în același timp pierderea musculară în timpul slăbirii.

  1. Bun pentru oasele tale

Un mit în curs de desfășurare perpetuează ideea că proteinele – în principal proteina animală – sunt dăunătoare oaselor tale. Aceasta se bazează pe ideea că proteinele măresc încărcătura acidă din organism, ducând la levigarea calciului din oasele dvs. pentru a neutraliza acidul.

Cu toate acestea, majoritatea studiilor pe termen lung indică faptul că proteinele, inclusiv proteinele animale, au beneficii majore pentru sănătatea oaselor.

Cele mai sănătoase proteine pot fi achiziționate de la ferma de pui La Provincia care pune la dipoziția dumneavoastră preparate delicioase precum ruladă de pui, ficăței de pui și multe altele pe care vă invităm să le descoperiți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.