Este o realitate că nu există formule magice prestabilite pentru a face un seo de calitate.

Trăim niște vremuri în care marketingul strategic și holistic focusat spre rezultate, adică centrat pe experiențe memorabile, scopuri semnificative, măsurători exacte, nu pot să se mai producă fără a folosi progresele înregistrate în materie de tehnologii digitale.

2020 – o răscruce de drum în materie de seo

Noua decadă care se desfășoară în fața noastră va fi marcată de consolidarea rezultatelor de marketing pe două fronturi: satisfacerea cât mai deplină a cerințelor clienților, aflate în permanentă schimbare și capacitatea brandurilor de a satisface aceste nevoi.

Deja companiile au trecut de la strategiile învechite de creare a unor nevoi care să-i determine pe oameni ca să cumpere, la cele de acoperire a cerințelor reale ale pieței. Clienții devin tot mai informați, știu clar ceea ce vor în materie de produse și servicii, de aceea vor analiza ofertele cu atenție sporită și vor achiziționa doar ceea ce își doresc cu adevărat.

Se vorbește tot mai mult de puterea prezentului, de a trăi nu în trecut, nici în viitor, ci fiecare moment actual.

Cum se aplică asta în lumea vânzărilor de bunuri și servicii? Scopul brandului trebuie ca să fie aliniat cu al consumatorului. Poate genera oferta o experiență agreabilă de shopping materializată în aducerea unui plus în viața clientului? Dacă da, misiunea este îndeplinită.

Categoric, este o perioadă în care se tinde către un mod de a face marketing mai corect, mai focusat către consumatori.

Specialiștii consideră că acest an, 2020, va fi unul în care succesul va fi de partea acelor antreprenori care vor fi dispuși ca să își asume riscuri conștiente, bine calculate, să se avânte cu mult curaj în lumea unui nou mod de a face comerț. Inovațiile vor fi acelea care vor face diferența față de competitorii direcți, deci nu trebuie ignorate sub nicio formă în lunile ce vin.

Experiența, brandingul și publicitatea online pot genera indicatori care sunt buni pentru întreaga companie. În perioadele cu creșterea costurilor media, expunerea organică este din ce în ce mai importantă printre strategiile de marketing digital, deoarece pe lângă reducerea costurilor cu promovarea plătită, traficul de căutare organică este extrem de calificat.

Tehnicile seo se îmbunătățesc rapid, pe măsură ce actualizările la algoritmii Google devin din ce în ce mai frecvente, căutând să se adapteze la noile obiceiuri ale consumatorilor actuali și la noile tehnologii care apar într-un ritm amețitor.

Adaptarea la modificări este întotdeauna o provocare și nu este diferită în ceea ce privește optimizarea pentru motorului de căutare Google. Tehnologia este un mediu în continuă schimbare și, pentru a rămâne în față, trebuie să fii gata să te schimbi odată cu ea.

Cunoaște-ți publicul dacă vrei să ai o afacere de succes!

Postarea de articole distante pe blogul firmei sau pe rețelele de socializare cu scopul de a promova, clasifica și crea legături cu speranța de a atrage clienții pe parcurs este o tehnică depășită. Publicul de astăzi caută o conexiune mai personală cu brandurile, cu numărul de „share-uri” de conținut, „timp de implicare” și „comentarii”.

Este important ca brandurile să își cunoască clienții în detaliu  dacă vor să-și crească rata de conversii, să-și îmbunătățească rentabilitatea.

Calitatea conținutului este din ce în ce mai importantă

Nevoia de conținut nu s-a schimbat, dar ceea ce s-a schimbat este tipul de conținut de calitate pe care utilizatorii îl caută în 2020. Consumatorii de astăzi vor mai mult conținut bazat pe valoare ca niciodată. Așadar, trebuie găsit un compromis între conținutul care vorbește despre experiența pe care o poate avea un consumator și brandul respectiv. Pe cale de consecință trebuie oferit conținut interesant pentru segmentele vizate de clienți și potențiali clienți. Este o provocare majoră, dar nu imposibilă.

Crearea unei experiențe solide de utilizator pentru platformele mobile este o altă provocare. Crearea unui site web mobile este mai importantă ca niciodată și există mai mulți factori de luat în considerare.

Iată doar câțiva dintre aceștia:

– limitați dimensiunile și tipurile de fonturi;

– limitați paleta de nuanțe la două sau trei culori;

– luați în considerare un meniu fix;

– utilizați spațiul alb pentru a separa paginile;

– obțineți viteze cît mai mari de încărcare a paginilor web;

– folosiți formulare scurte și  simple;

– faceți butoanele funcționale;

– oferiți opțiunea de a comuta între vizualizarea desktop și cea mobilă;

Anul 2020 va fi un an plin de provocări pentru profesioniștii seo care încearcă să obțină pagini web poziționate cât mai sus pe motoarele de căutare. Atenția nu se schimbă însă. Conținutul valoros, concentrat pe utilizator, va continua să fie secretul reușitei. Va deveni din ce în ce mai dificil să păcălești Google cu diverse cuvinte cheie, deoarece accentul este acum pus pe a oferi utilizatorului ceea ce își dorește cu adevărat.

Digital Metrics te poate ajuta în acest sens!

De interes:  Cum sa mentii functionarea eficienta a centralei termice cat mai mult timp?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.