Daca ai luat decizia de a investi intr-un banner publicitar ce urmeaza a fi amplasat la nivelul cailor rutiere, in piete sau in zona centrala a orasului, atunci cu siguranta ai descoperit ca o astfel de abordare poate fi eficienta in promovarea afacerii tale. Pe langa faptul ca investitia intr-o astfel de metoda de promovare este una relativ mica si pe termen lung, trebuie spus ca bannerul publicitar stradal iti poate aduce un numar important de potentiali clienti.

Foarte multe firme cauta sa cumpere bannere publicitare ieftine prin prisma faptului ca sunt de parere ca astfel de materiale vor fi afectate de trecerea timpului si de intemperiile vremii prin faptul ca sunt expuse in aer liber. Insa trebuie spus ca atunci cand alegi sa investesti intr-un material de calitate si in metode profesionale de realizare a unor astfel de materiale de promovare, vei putea beneficia timp indelungat de acestea.

Dincolo de aspectul banner-ului publicitar si de calitatea materialelor din care este confectionat acesta, foarte important este mesajul si informatia care se regaseste pe un astfel de material de promovare a unei afaceri. Exista anumite aspecte care trebuie avute in vedere atunci cand discutam despre un banner publicitar stradal. Iar atata timp cat aceste aspecte sunt respectate, poti avea certitudinea ca banner-ul publicitar respectiv va aduce mai multi clienti inspre afacerea ta.

De interes:  Vreme frumoasă la început de săptămână

Primul aspect de avut in vedere in ceea ce inseamna mesajul de pe astfel de bannere publicitare se refera la dimensiunea textului. Astfel, textul care se regaseste pe un banner publicitar trebuie sa fie de dimensiuni suficient de mari pentru a fi vizibil, lizibil si descifrabil chiar de la mari distante, chiar si in conditiile unei zile innorate sau chiar si pe timp de noapte cand iluminatul public artificial este folosit in zona unde se va amplasa banner-ul respectiv.

Pe langa dimensiunea textului cu care este transmis mesajul banner-ului publicitar, foarte important de avut in vedere este design-ul si cromatica folosita pe acest material de promovare. Astfel, in functie de culoarea materialului folosit pentru confectionarea banner-ului, nuantele si design-ul mesajului trebuie sa fie usor de inteles, usor de identificat si cat mai vizibile. Este recomandat sa existe un contrast evident intre fundalul banner-ului si textul folosit pentru a transmite mesajul. Daca sunt folosite inclusiv imagini, atunci acestea trebuie sa fie de o foarte buna claritate si usor de inteles de la mare distanta.

De interes:  Cod portocaliu de inundații pentru mai multe râuri din Banatul de munte – Banat FM sound factory

Mai apoi vorbim despre faptul ca mesajul de pe un banner publicitar trebuie sa fie scurt, concis si clar. Astfel, orice trecator care ajunge sa vada banner-ul stradal sa poata parcurge in cateva secunde ideea transmisa prin respectivul banner. Ideea mesajului care se regaseste pe un banner stradal poate viza fie lansarea unui brand, produs sau serviciu, fie o campanie promotionala, fie sa aiba in vedere fidelizarea clientilor prin diferite programe sau oferte.

Pentru a avea certitudinea ca mesajul banner-ului publicitar pe care intentionezi sa il folosesti pentru promovarea afacerii tale va fi unul care sa aduca noi clienti, este recomandat sa apelezi la o firma specializata in astfel de bannere publicitare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.