In vederea succesului unei afaceri modalitatile de promovare sunt extrem de importante. Din acest punct de vedere orice companie si orice brand trebuie sa aiba in vedere daca apeleaza la absolut toate metodele de promovare sau daca se axeaza doar asupra unora dintre aceste metode disponibile astazi.

Chiar daca in ultimii ani multe business-uri au optat doar pentru promovarea online, trebuie spus ca in continuare una dintre metodele cu „vechime” in publicitatea unei companii, si anume bannerele publicitare, continua sa se dovedeasca foarte eficienta.

Insa pentru a fi eficient in scopul promovarii unui business un banner publicitar trebuie sa indeplineasca anumite criterii: sa fie vizibil, sa fie usor de citit, sa aiba un mesaj concis si sa se afle amplasat intr-o locatie cu trafic ridicat. Dincolo de aspecte precum dimensiunea banner-ului si de design-ul acestuia, fara doar si poate ca mesajul care este mentionat pe un astfel de banner publicitar este cel mai important. Tocmai de aceea in ceea ce urmeaza vom vedea cateva mesaje care merita a fi folosite pentru promovarea unui business atunci cand se opteaza pentru varianta bannerelor publicitare.

De interes:  Coronavirus: cele mai recente informații din Timiș

Anunt de lansare a unui brand/produs/serviciu

In functie de specificul activitatii orice companie poate sa faca un banner publicitar prin care sa anunte potentialii clienti cu privire la lansarea companiei sau cu privire la lansarea pe piata a unui serviciu sau a unui produs nou. Mesajul trebuie sa fie cat mai succint si cat mai penetrant pentru a putea suscita interes din partea acelora care sunt interesati de respectivul domeniu. Datele de contact sau modalitatea de achizitie pentru produsele sau serviciile promovate trebuie sa se regasesca obligatoriu pe banner-ul respectiv.

Reduceri importante de preturi

Un alt mesaj foarte eficient pentru a fi amplasat pe bannerele publicitare se refera la reducerile importante de preturi. Desigur, aici vorbim in special de acele domenii de activitate care au reduceri de preturi pentru produse/servicii care sunt la preturi reduse pe termen lung si care nu se incadreaza la categoria de larg consum. Spre exemplu se preteaza astfel de bannere publicitare pentru echipamente, utilaje, imobile, terenuri etc. Dincolo de faptul ca in prim-plan trebuie sa iasa procentul cu care sunt scazute preturile, banner-ul trebuie sa includa si informatii de contact.

De interes:  OPINIE – Târgul de turism și oferta de nerefuzat de 1 euro

Aspectele de senzational

In contextul in care traim in epoca informatiei si suntem mereu bombardati cu o cantitate uriasa de informatii, omul este tot mai atras de ideea de senzational. Tocmai de aceea atunci cand pe un banner mesajul este transmis intr-o maniera care include ceva senzational, fie printr-un cuvant, fie printr-o imagine, banner-ul respectiv va genera mai mult interes din partea acelora care trec pe langa acesta. Cu alte cuvinte impactul va fi mai mare si sansele ca aceia care arunca o privire asupra banner-ului sa devina clienti cresc considerabil.

Mesaje cu tenta de umor

Nu in ultimul rand mesajele cu putin umor pot fi extrem de eficiente pentru a atrage atunci cand vine vorba despre un banner publicitar .Un umor fin va ramane in memoria celor care vad banner-ul si astfel si brand-ul promovat va fi usor de retinut.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.