Strategii link building si inscrierea in directoare web
Exista mai multe strategii de creare a backlinkurilor pe care le puteti utiliza pentru a va atinge obiectivele SEO. Iata cateva din aceste strategii:
– Obtinerea linkurilor prin interactiuni sociale online
Daca raspunzi la un post de blog cu un comentariu, la o intrebare de pe un forum sau daca distribui o postare pe retelele de socializare, pot crea backlinkuri.
– Folosirea continutului pentru castigarea linkurilor
Fie ca te decizi sa creezi articole de inalta calitate si demne de linkuri spre site-ul tau, fie ca intervii pe guest blogguri, poti folosi continutul pentru a obtine in mod strategic linkuri spre propriul site.
– Solicitarea de linkuri
Accesarea site-urilor web si solicitarea unor linkuri spre site-ul tau este inca o practica valabila pentru crearea de backlinkuri. Aceasta strategie va depinde deseori de cat de bine poti incheia o negociere si cat de bine poti sa convingi proprietarul site-ului de beneficiul reciproc al unui backlink.
– Directoare relevante si targetate pentru crearea linkurilor strategice
O alta forma de construire a linkurilor este in mod natural prin intermediul directoarelor online. Un astfel de site este cunoscut si ca director de afaceri sau cu lista firme. Un director online listeaza firmele dintr-o anumita nisa, o anumita categorie sau cu o anumita locatie.
Cand puteti informatiile despre afacere pe directoarele online, creati o baza in principal pentru prezenta online a afacerii dumneavaostra. Ca afacere, doriti ca clientii dumneavoastra tinta sa va gaseasca usor atunci cand efectueaza o interogare online. De aceea, utilizarea directoarelor de site-uri, cum este linkweb.ro, este un pas proactiv. Cand adaugati afacerea pe un site – director de firme, formati o punte care va ajuta sa va conectati cu clientii vizati.
De exemplu, daca aveti un magazin fizic si doriti sa va imbunatatiti sansele de a fi gasit online in functie de locatie, atunci puteti opta pentru directoare de afaceri locale (acestea se mai numesc si directoare geo-directionate). Restaurantele si cafenelele beneficiaza de obicei foarte mult de pe urma inscrierii in aceste tipuri de directoare, pentru ca tot mai multi utilizatori efectueaza cautati locale pe mobil.
Daca va spcializati pe o anumita categorie, cum ar fi imobiliarele, atunci directoarele de nisa vor servi site-ului companiei cu o prezenta online valoroasa.
In afara de cresterea prezentei si vizibilitatii afacerii online, utilizarea de directoare poate ajuta site-ul sa-si atinga obiectivele SEO. Nu uitati ca o parte din ceea ce afecteaza motoarele de cautare sunt linkurile pe care le are site-ul dumneavoastra.
Pentru inscriere in lista firme, director online, vizitati www.unlink.ro