internet browser

Strategii link building si inscrierea in directoare web

Exista mai multe strategii de creare a backlinkurilor pe care le puteti utiliza pentru a va atinge obiectivele SEO. Iata cateva din aceste strategii:

– Obtinerea linkurilor prin interactiuni sociale online

Daca raspunzi la un post de blog cu un comentariu, la o intrebare de pe un forum sau daca distribui o postare pe retelele de socializare, pot crea backlinkuri.

– Folosirea continutului pentru castigarea linkurilor

Fie ca te decizi sa creezi articole de inalta calitate si demne de linkuri spre site-ul tau, fie ca intervii pe guest blogguri, poti folosi continutul pentru a obtine in mod strategic linkuri spre propriul site.

 

– Solicitarea de linkuri

Accesarea site-urilor web si solicitarea unor linkuri spre site-ul tau este inca o practica valabila pentru crearea de backlinkuri. Aceasta strategie va depinde deseori de cat de bine poti incheia o negociere si cat de bine poti sa convingi proprietarul site-ului de beneficiul reciproc al unui backlink.

De interes:  Crucea Albă - un obiectiv turistit deosebit la Băile Herculane!

 

– Directoare relevante si targetate pentru crearea linkurilor strategice

O alta forma de construire a linkurilor este in mod natural prin intermediul directoarelor online. Un astfel de site este cunoscut si ca director de afaceri sau cu lista firme. Un director online listeaza firmele dintr-o anumita nisa, o anumita categorie sau cu o anumita locatie.
Cand puteti informatiile despre afacere pe directoarele online, creati o baza in principal pentru prezenta online a afacerii dumneavaostra. Ca afacere, doriti ca clientii dumneavoastra tinta sa va gaseasca usor atunci cand efectueaza o interogare online. De aceea, utilizarea directoarelor de site-uri, cum este linkweb.ro, este un pas proactiv. Cand adaugati afacerea pe un site – director de firme, formati o punte care va ajuta sa va conectati cu clientii vizati.

De exemplu, daca aveti un magazin fizic si doriti sa va imbunatatiti sansele de a fi gasit online in functie de locatie, atunci puteti opta pentru directoare de afaceri locale (acestea se mai numesc si directoare geo-directionate). Restaurantele si cafenelele beneficiaza de obicei foarte mult de pe urma inscrierii in aceste tipuri de directoare, pentru ca tot mai multi utilizatori efectueaza cautati locale pe mobil.

De interes:  Bere Gratis pe versuri celebre, băieți răi de București și ritmuri electrizante în Fermă!

Daca va spcializati pe o anumita categorie, cum ar fi imobiliarele, atunci directoarele de nisa vor servi site-ului companiei cu o prezenta online valoroasa.

In afara de cresterea prezentei si vizibilitatii afacerii online, utilizarea de directoare poate ajuta site-ul sa-si atinga obiectivele SEO. Nu uitati ca o parte din ceea ce afecteaza motoarele de cautare sunt linkurile pe care le are site-ul dumneavoastra.

Pentru inscriere in lista firme, director online, vizitati www.unlink.ro

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.