Știi deja că publicitatea este o cheie care poate deschide multe uși, dacă știi cum s-o folosești eficient. Probabil că ești gata să investești într-o promovare de calitate, apelând la o agenție SEO, dar ar trebui de asemenea să cauți căi pentru a te asigura că banii tău nu se vor duce în vânt. Unde mai pui că este destul de dificil să faci un calcul al audienței în mediul virtual, iar resursele tale pot fi uneori direcționale spre canale care nu-ți vor aduce niciun folos.

Noi îți propunem să afli câteva dintre secretele vânzărilor reușite în lumea online. Sau mai bine zis, la ce ar trebui să fii atent atunci când îți promovezi produsul.

  1. Să te îndepărtezi de publicul tău țintă

Indiferent de produsul pe care încerci să-l vinzi, trebuie mai întâi să-ți faci o strategie de marketing care să se axeze pe viitorii tăi clienți. Pentru asta este nevoie să identifici care vor fi canalele de promovare online pe care te vei baza, dar și cine sunt consumatorii produselor tale. După ce ai identificat targetul de vârstă și interese, poți începe atacul publicitar. Nu uita însă de limite.

  1. Să-ți bombardezi consumatorii cu publicitate
De interes:  FOTO. Mobilier pe toate gusturile la Centrul Regional de Afaceri Timișoara. Care sunt tendințele?

Un mesaj publicitar care ajunge la același consumator prin intermediul mai multor surse, nu înseamnă altceva decât bani aruncați în vânt și clienți plictisiți. Soluția ar fi să încerci să filtrezi lista de platforme pe care ajunge reclama ta. Un utilizator de Twitter de exemplu, nu va vrea să vadă și pe Facebook același mesaj. Acest lucru nu este deloc dificil dacă ai identificat care este publicul țintă, și dacă știi care sunt clienții care sunt activi pe mai multe rețele simultan.

  1. Nu investești suficient în reclamă

De multe ori ești tentat să investești mai puțin în promovarea unui produs nou? Ei bine, sub-bugetarea în perioada de testare, îți poate aduce performanțe destul de mici. Să știi că banii contează atunci când vorbim de publicitatea online, de aceea un buget adecvat este aproape dator să-ți aducă rezultate pe măsura așteptărilor tale.

  1. Ignori datele și informațiile importante

Atunci când încerci să promovezi niște produse în lumea virtuală, ai în mânecă un as pe care deseori nici nu-l conștientizezi: poți obține date în timp real despre potențialii tăi clienți. O singură reclamă distribuită către public, trebuie să-ți ofere în schimb o mulțime de indicatori, pe care dacă îi neglijezi, riști să dai chix. Folosește fiecare feed-back și încearcă nu doar să-ți optimizezi, ci și să-ți îmbunătățești munca.

  1. Nu accepți diversitatea
De interes:  Social-democrații plâng după Torma! „Nu are cine să-l înlocuiască! Avem un viceprimar care doarme pe el de 6 ani”

Este greșit să urmezi întotdeauna șabloanele care au avut succes în trecut. Publicitatea își are rostul și reușește să ajungă la consumatori atunci când este diferită. Nu îți promova produsul pe o singură platformă. Găsește cheia potrivită pentru fiecare dintre ele. Învață cum să captezi atenția adolescenților, cum să-i convingi pe adulți și cum să atingi sentimentele vârstnicilor cu unul și același produs. Nu este simplu, dar publicitatea online este despre creativitate, nu despre confort.

Dacă vrei să capeți mai multe cunoștințe SEO, te îndemnăm să consulți acest Ghid pentru SEO în 2019. Lumea virtuală, pe lângă toate oportunitățile pe care ți le oferă, te poate induce în eroare, și te poate determina să greșești. Dar cine nu greșește, nu învață. Lasă-ți inspirația să zboare și crează. Clienții tăi vor aprecia.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.