Anunțurile dvs. sunt distribuite pe Facebook pe baza unui număr de factori, inclusiv tipul dvs. de ofertă, publicul țintă, istoricul performanței anunțurilor și concurența. Selectarea strategiei potrivite vă poate ajuta:

Găsiți mai multe persoane care să acționeze pe baza obiectivelor dvs. De exemplu, pentru a conduce persoane pe site-ul dvs. web, selectați Optimizați pentru licitarea clicurilor.

Afisati-vă anunțurile la persoanele potrivite.

Facebook face plasamentul automat al anunțurilor în funcție de bugetul și programul dvs., astfel încât acestea să difuzeze uniform pe toată durata campaniei.

Licitație și buget

Înainte de a decide cu privire la obiectivul potrivit pentru anunțul dvs., veți dori să vă familiarizați cu licitarea și bugetul:

O ofertă înseamnă cât sunteți dispus să plătiți pentru o anumită acțiune. Diferitele tipuri de sume licitate includ costul pe clic sau costul pentru 1000 de afișări (CPM).

Bugetul dvs. este suma maximă pe care sunteți dispus să o cheltuiți pe anunț pentru o perioadă de timp.

Știți ce separă cele mai de succes mărci de pe Facebook de cele care susțin că „nu funcționează pentru ei Facebook Ads?” Au o pâlnie de vânzare Facebook adecvată.

De interes:  Avantaje si bonusuri oferite de Admiral

Agenții de publicitate din întreaga lume au cheltuit peste 67,37 miliarde de dolari pe Facebook Ads doar în 2019. Utilizatorii sunt bombardați cu anunțuri în fluxurile lor, în povești și chiar în casetele de mesagerie.

Dacă doriți să atrageți atenția unei audiențe pe Facebook, „Iată produsul meu, cumpărați acum!” acest ghid este ideal.

Convertirea publicului rece pe Facebook necesită în mod obișnuit o pâlnie de vânzări formată din mai multe etape și puncte de atingere, cu reclame diferite de reclame, subliniind propuneri unice de valoare.

Crearea uneia care funcționează efectiv pentru afacerea dvs. este o sarcină complexă și este incredibil de ușor să vă încurcați.

Iată cum puteți configura o pâlnie de vânzări pe Facebook, care vă va ajuta să evitați scurgerea bugetului de anunțuri Facebook.

Anunțurile Facebook oferă o mulțime de opțiuni accesibile pentru a obține mai mulți clienți plătitori.

Dar asta este și o parte a problemei.

În acest articol, veți afla cum să utilizați un „canal de vânzări Facebook” pentru a maximiza vizitele site-ului, clienții, vanzarile

De interes:  De ce planeta noastra consuma din ce in ce mai mult gaz

Ce trebuie să faceți când 99% dintre vizitatori nu sunt gata să cumpere

Rata medie de conversie ale site-urilor web se situează în jurul unui 1-3% abisal, studiile recente indicând o medie de 1,84% și 1,77% în 2020.

A voastra poate sa fie mica sau mai mare dupa caz!

Aceasta înseamnă că marea majoritate a vizitatorilor NU sunt gata să cumpere.

Tehnic vorbind, sistemul de afaceri Facebook Manager este departe de simplitate, deci nu acoperim blocurile de construcții ale Facebook din punct de vedere tehnic. Să aruncăm o privire rapidă asupra celor mai des utilizate declanșatoare psihologice, agenții de publicitate Facebook profită pentru a face oamenii să facă clic pe anunțul lor.

Deci, care sunt declanșatoarele puternice care servesc ca blocuri de construcție de reclame Facebook?

Dorintele si nevoile clientiilor

Prin abordarea dorințelor unui utilizator, oferind răspunsuri la dorințele sale, mulți agenți de publicitate reușesc să rezoneze cu utilizatorii în milisecunde ale intervalului de atenție pe care li se acordă.

De interes:  Cum sa alegem manerele de mobilier ideale Protege

Curiozitate

Utilizatorii sunt, inclusiv umilul tău servitor de aici, junkies cu dopamină, care vin pe rețelele de socializare pentru fiorul distracției și descoperind lucruri noi. Dacă reușești să lovești acel cordon de curiozitate în inimile lor – ai înălțat acel deget în aer departe de derulare. Etapa este a ta. Sau vom spune, ecranul?

Autoritate

Clienții sunt acum regii, adevărati, obținând acces gratuit la toate informațiile de pe Google, Facebook, Instagram. Dar pe celălalt capăt al spectrului – cu toții obținem GRATUIT zilnic GRATUIT sistemele de miliarde de dolari. Google a creat o mentalitate unică, atunci când experții de top își împărtășesc cunoștințele gratuit pe YouTube, bloguri etc. – pentru a fi în fruntea căutării. Dacă produsul dvs., lectorul cursului dvs., compania dvs. are o anumită autoritate verificabilă – utilizarea acestuia în anunțurile dvs. este o modalitate sigură de a vă crește CTR-ul anunțurilor Facebook.

www.star-marketing.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.