Audientele similare te ajuta sa gasesti cei mai potriviti clienti pentru afacerea ta.

Este o audienta foarte puternica pentru targetarea anunturilor tale si astfel poti sa cresti rapid rata de conversie si de click a anunturilor tale.

Gandeste-te la audienta similara ca la o lista cu clientii potentiali care au aceleasi caracteristici precum audienta ta de baza – core.

Esti pregatit sa iti dezvolti prima audienta similara in Facebook Ads?

Audientele similare in Facebook Ads te ajuta sa ajungi la oamenii care sunt similari cu clientii tai sau audienta de baza.

Astfel tu cresti rapid sansele de profitabilitate pentru a genera lead-uri de calitate ridicata si sa oferi o valoare mai mare spre publicul tinta.

Audientele similare sunt bazate pe audienta sursa care este de mai multe tipuri:

– Informatii despre clienti -lista de oameni care s-au abonat la newsletter. Aici urci un fisier text/csv in Facebook cu datele relevante.

– Vizitatorii de pe site – aici putem sa dezvoltam audiente similare care sa aiba aproximativ aceleasi caracteristici precum audienta bazata pe oamenii care au fost deja pe site-ul tau.

De interes:  Cum sa alegem corect manusile de box Knockout

– Engagement – o audienta bazata pe engagement este compusa din oamenii care au interactionat cu contentul de pe Facebook sau Instagram.

Aceste audiente similare sunt ideale pentru conturile care au scopul de a atrage noi clienti sau lead-uri pentru ca va creste numarul de oameni care sunt potentiali impactati.

www.star-marketing.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.