Ghid facebook ads 2020 romania
Ghid facebook ads 2020 romania

Ca retailer online, una dintre provocările dvs. este găsirea persoanelor interesate de produsele dvs. După ce le găsiți, poate doriți să le arătați produse care le sunt relevante.

De aici apar anunțuri dinamice. Anunțurile dinamice Facebook oferă opțiuni puternice de direcționare pentru a vă ajuta să ajungeți la persoanele interesate de produsele dvs.; apoi folosește catalogul dvs. online pentru a genera automat anunțuri care prezintă recomandări de produse adaptate fiecărei persoane din publicul dvs. țintă. Prin împărtășirea informațiilor despre cele mai recente produse despre noi, vă asigurați că oamenii văd anunțuri care apar în stoc produse cu cele mai recente prețuri.

Scalați-vă campaniile

Faceți publicitate întregului dvs. inventar, fără a fi necesar să configurați un anunț pentru fiecare produs.

Livrați anunțuri la momentul potrivit

Configurați o campanie dinamică de anunțuri o singură dată pentru a ajunge în mod continuu la persoanele cu produsele potrivite la momentul potrivit.

Atingeti oamenii pe dispozitive mobile

ghid targetare facebook ads 2020
ghid targetare facebook ads 2020

Atrageți persoanele cu anunțuri pe orice dispozitiv pe care îl utilizează.

Afișați anunțuri relevante

Permiteți Facebook-ului să identifice și să arate produsele de care o persoană este cel mai probabil interesată.

Anunțurile dinamice utilizează o combinație unică de opțiuni puternice de direcționare și catalogul dvs. pentru a genera automat recomandări relevante pentru produse în anunțurile dvs.

Opțiuni de direcționare
Anunțurile dinamice vă permit să vizați două grupuri de persoane:

Vizitatori recenți ai site-ului sau aplicației dvs.

Public larg

1. Vizitatori recente pe site-ul sau aplicația ta

Vă puteți promova produsele pentru persoanele care au răsfoit produsele pe site-ul dvs. web sau în aplicația mobilă. Acest lucru este util pentru retargeting-uri care au dovedit intenția de a cumpăra produse specifice pe care le oferiți.

Să parcurgem un exemplu despre modul în care un agent de publicitate cu amănuntul online poate utiliza reclame dinamice pentru retargeting.

De interes:  5 avantaje ale bicicletelor electrice

Magazin online

Jasper’s Boutique este un retailer online cu sute de culori, dimensiuni și stiluri vestimentare. Jasper’s Boutique folosește pixelul Facebook de pe site-ul lor pentru a afla ce pagini de produse vizitează oamenii și ce articole adaugă în coș.

2. Public larg

Cu o vizare largă a publicului, puteți ajunge la persoane care și-au exprimat interesul pentru produsele dvs. (sau produsele similare cu ale dvs.), chiar dacă nu v-au vizitat încă site-ul sau aplicația. Când vizați un public larg, persoanele din această audiență văd automat produse din catalogul dvs. care sunt probabil relevante pentru acestea.

Să ne uităm la modul în care un agent de publicitate cu amănuntul online poate viza anunțurile sale dinamice în rândul unor audiențe largi pentru a ajunge la noi clienți.

Membru public larg
Jill, care se potrivește cu profilul de public al țintei Boutique Jasper, a navigat pantofi pe mai multe site-uri web care folosesc serviciile și tehnologiile Facebook; ea se ocupă de asemenea de conținutul legat de pantofi pe Facebook și Instagram.

Recomandări produs

Iată câteva exemple de anunțuri dinamice create de agenți de publicitate reali. Observați că nu arată diferit de alte reclame pe care le difuzăm în comunitățile noastre. Dar spre deosebire de aceste alte anunțuri configurate manual, reclamele dinamice sunt create automat de Facebook.

Când există posibilitatea de a difuza cuiva un anunț, Facebook va selecta produsele din catalogul dvs. cele mai relevante pentru această persoană și le va prezenta în anunț. Aceasta înseamnă că conținutul anunțului dvs. se va schimba în mod dinamic, în funcție de adresa cui publică Facebook anunțul și de produsele pe care le-a răsfoit această persoană.

De interes:  Echipa Reformex ofera cele mai bune solutii de amenajare in baie sau bucatarie

Al doilea și al treilea exemplu de anunț de mai jos utilizează formatele de anunțuri pentru carusel și colecție, permițându-vă să prezentați mai multe produse într-o singură unitate de anunțuri.

Vizitatori recente pe site-ul sau în aplicație

Anunțurile dinamice vă pot ajuta să ajungeți la persoane care au luat măsuri pe site-ul dvs. sau în aplicația mobilă, precum căutarea unui anumit produs sau adăugarea unui articol în coș. Facebook este capabil să adune aceste informații prin intermediul pixelului Facebook și SDK. Pixelul este o bucată de cod pe care o adăugați site-ului dvs. web care vă permite să măsurați, să optimizați și să creați audiențe pentru campaniile dvs. publicitare. SDK de Facebook este ca pixelul, dar implementat în aplicația dvs. mobilă.

Aflați cum puteți implementa pixeli și SDK.

Public larg pe anunțurile Facebook

Pentru a vă ajuta să ajungeți la oameni dincolo de vizitatorii site-ului sau aplicației recente, Facebook folosește semnale de intenție de pe întregul web pentru a măsura interesul. Aceasta include activitatea de navigare a oamenilor în jurul internetului, acțiunile pe care oamenii le iau pe Facebook și caracteristicile oamenilor pe baza informațiilor pe care le furnizează Facebook

Split Testing reclame dinamice

Puteți testa anunțurile dinamice prin compararea rezultatelor pentru diferite seturi de produse. Făcând acest lucru, testezi în esență audiențe care și-au manifestat intenția pentru aceste seturi de produse. Pentru a crea un test split pentru campania dvs. publicitară dinamică, faceți selecția la nivelul campaniei, după ce alegeți Vânzări de catalog ca obiectiv al anunțului.

Împărtășirea informațiilor despre produs cu Facebook
Al doilea ingredient cheie pentru anunțurile dinamice este un catalog care furnizează informațiile despre produs pe care le utilizăm pentru popularea anunțurilor. Orice catalog pe care l-ați împărtășit cu noi poate fi selectat pentru a crea anunțuri dinamice.

De interes:  Camere supraveghere pentru monitorizarea spatiilor de joaca

Să analizăm cum sunt organizate informațiile din catalogul dvs., astfel încât să înțelegeți cum Facebook trage conținutul din anunț.

Un catalog conține un fișier de date structurat care conține informații utilizate pentru a crea reclame dinamice. Gândiți-vă la acesta ca la un recipient care stochează toate informațiile despre produs.

Configurarea catalogului: sfaturi și resurse

Dacă creați anunțuri în numele unui agent de publicitate, asigurați-vă că vi s-a atribuit rolul de Administrator de catalog prin Business Manager, astfel încât să puteți accesa catalogul.

Dacă vă anunțați deja catalogul pe alte platforme, puteți utiliza același catalog și îl puteți încărca direct pe Facebook sau printr-un furnizor terțean de alimentare.

Dacă utilizați platforme de comerț electronic cum ar fi Shopify, catalogul dvs. poate proveni dintr-o integrare cu aceste platforme. În acest fel, fluxurile utilizate de aceste platforme pot fi utilizate pentru anunțurile dvs. dinamice. Pentru documentare detaliată, găsiți platforma pe care o utilizați din lista noastră de platforme acceptate.

Pentru a vă asigura că anunțurile dvs. reflectă prețuri și disponibilități exacte, vă recomandăm să utilizați Facebook Marketing API, un Facebook Marketing Partner sau un furnizor de hrană aprobat.

Accesați resursele noastre pentru a afla cum să începeți și să încărcați catalogul dvs. pe Facebook.

Crearea unui șablon de anunțuri

În loc să creați un anunț pentru fiecare articol pe care îl vindeți, anunțurile dinamice vă permit să creați un șablon de anunțuri care poate fi utilizat la scară. Șablonul dvs. de anunț populează automat imagini și detalii din catalogul dvs.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.