Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara
Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara

Majoritatea agenților de publicitate nu reușesc să-și ridice corect campaniile de anunțuri Facebook și Instagram înainte de a începe chiar.

Ei derulează campanii care obțin rezultate medii. Și nu știu de ce. Îi înnebunește.

Poate că ai observat asta singur: când lucrezi cu bugete mici, obții rezultate foarte bune. Însă, atunci când ajungeți la aproximativ 10.000 USD – 30.000 USD + în cheltuieli lunare de anunțuri, valorile dvs. de performanță încetează brusc să fie grozave.

La fiecare creștere a bugetului, costul pe achiziție crește, atingerea scade și ratele de conversie scad.

Acesta este de obicei momentul în care mulți agenți de publicitate și proprietari de afaceri decid că reclamele Facebook și Instagram nu funcționează pentru ele.

PACAT – pentru că există câteva modificări și tactici pe care le poți folosi pentru a-ți îmbunătăți campaniile.

Urmează să aflați cum puteți scala anunțurile Facebook în cel mai eficient mod fără a irosi niciun buget din anunțuri în campanii ineficiente.

Cum vă va ajuta acest ghid de Facebook Ads?

Coloana vertebrală a oricărui agent de publicitate Facebook de succes este o înțelegere completă a modului în care funcționează algoritmul Facebook.

Știind ce anume vor face diferitele anunțuri, direcționare și setări bugetare pentru difuzarea anunțurilor dvs. este de neprețuit pentru derularea campaniilor profitabile.

În procesul de a ajuta companiile să își majoreze bugetele publicitare și să depășească nota de 6 cifre, am văzut cele mai frecvente greșeli pe care le crește adesea agenții de publicitate.

Dacă v-ați străduit să găsiți cea mai bună strategie de scalare sau căutați cele mai bune tactici de creștere pentru contul dvs., acest ghid este pentru dvs.

Scopul său este de a vă arăta cum să evitați multe capcanele comune pe care le fac proprietarii de afaceri și agenții de publicitate atunci când încearcă să își mărească cheltuielile publicitare pe Facebook și Instagram. Acesta este încărcat cu sfaturi de specialitate și sfaturi acționabile cu privire la modul în care îți poți face rentabilitatea anunțurilor pe măsură ce îți dezvolți afacerea.

Ce veți învăța in acest ghid de Facebook Ads 2020:

Când are sens să începeți scalarea contului
De ce atâtea afaceri nu reușesc
Diferența dintre scalarea orizontală și cea verticală
4 tactici pentru a extinde cu succes bugetul dvs. publicitar
Cele mai importante valori pe care trebuie să le acordați atenție
Pentru cine este
Deși o mulțime de informații din acest ghid se aplică în mod universal conturilor de anunțuri de toate dimensiunile, sfaturile și strategiile distribuite aici sunt orientate către companii și agenții de publicitate care sunt deja familiarizați cu difuzarea anunțurilor pe Facebook și Instagram.

Veți putea utiliza cel mai bine acest ghid dacă intenționați să creșteți substanțial cheltuielile publicitare pentru a vă dezvolta afacerea în următoarele câteva luni.

Dacă tocmai începeți cu reclame Facebook, puteți arunca o privire asupra acestor resurse sau vă puteți simți liber să contactați noi pentru a vedea dacă vă putem ajuta.

Acum că suntem pe aceeași pagină, să incepem!

Arta și Știința Scalării in Facebook Ads

Există mai multe pentru a reduce campaniile decât pentru a crește pur și simplu cheltuielile cu anunțurile.

Când începi să lucrezi cu bugete publicitare mai mari, adevărata provocare constă în menținerea unui profit sănătos al investițiilor (ROI) pe măsură ce crești.

Pentru a face efectul la scară eficientă pe Facebook (sau orice altă platformă de cumpărare de media), trebuie să înțelegeți principiile algoritmului platformei și modul în care reacționează la modificările pe care le faceți bugetelor de campanie, direcționării și reclamelor dvs.

Am colaborat cu agenții de publicitate care pot produce rezultate excelente în conturile de anunțuri mici, dar nu reușesc să rămână profitabili atunci când cresc și gestionează bugetele de 5 sau 6 cifre.

Acest lucru se reduce mai ales la 2 greșeli:

Lipsa de obiective clare și de API-uri.

Agenții de publicitate care nu încep cu KPI-urile țintă nu pot determina ce campanii merg bine și care nu. Aceasta înseamnă că nu pot lua decizii în cunoștință de cauză pentru a investi mai mult. Adesea sfârșesc să cheltuiască o tonă de bani în locuri greșite doar pentru a realiza că bucăți mari din bugetul lor publicitar au ieșit pe fereastră pentru reclame neprofitabile.

Lipsa de înțelegere a ceea ce trebuie să se schimbe.

Chiar și atunci când vizarea publicului, anunțurile și indicatorii de destinație sunt bine aliniați, mulți agenți de publicitate nu știu să-și gestioneze bugetele într-un mod care face ca algoritmul Facebook să funcționeze eficient pentru ei. Acest lucru se datorează mai ales lipsei de înțelegere a algoritmului în sine.
În consecință, devine dificil să menții un ROI sănătos pe măsură ce crește contul de reclamă.

Înainte de a începe să scalzi pe Facebook, vrei să știi

modul în care creșterile în cheltuielile dvs. publicitare afectează modul în care sunt afișate anunțurile dvs. publicului;
impactul pe care aceste modificări bugetare îl pot avea asupra rentabilității anunțurilor dvs.;
si cel mai important
cum să anticipezi scăderi de rentabilitate și să le menții la minimum.
Acesta este motivul pentru care este atât de important să înțelegem cum funcționează algoritmul pentru a arăta utilizatorilor anunțurile dvs.

Care este algoritmul Facebook?

Ceea ce urmează să citiți este cunoștințe critice pentru scalarea campaniilor publicitare minunate.

Ghid facebook ads 2020 romania
Ghid facebook ads 2020 romania

Este timpul să înțelegeți cum modificările pe care le faceți în Managerul de anunțuri vor declanșa „viața reală” pentru a vă asigura că alegeți strategia de scalare potrivită.

Obiectivul tău ca agent de publicitate este să faci ca algoritmul Facebook să funcționeze în avantajul tău – și apoi să faci o scară eficientă în timp.

Facebook folosește un algoritm proprietar pentru a determina ce reclame să arate persoanei respective. Pe de o parte, doresc să le ofere utilizatorilor lor cea mai bună experiență posibilă pe platforma lor, arătându-le numai conținutul și reclame care sunt cele mai relevante pentru ei.

Pe de altă parte, este, de asemenea, în interesul Facebook să vă asigurați că anunțurile dvs. sunt afișate persoanelor care sunt cel mai probabil să se angajeze cu acestea și să se transforme în oferta dvs.

Termenul „algoritm Facebook” este utilizat pe scară largă în industria publicității online. Suna mitic, dar la care se referă este pur și simplu sistemul de licitație Facebook sau sistemul de livrare a anunțurilor.

Sistemul de livrare a anunțurilor Facebook

Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara
Ghid Facebook Ads 2020 Timisoara

De fiecare dată când lansați un anunț, îl introduceți în sistemul de difuzare a anunțurilor și solicitați Facebook să afișeze anunțul către utilizatorii săi în schimbul sumei licitate.

Există mai mulți factori care determină cât de des va fi afișat anunțul dvs. utilizatorilor și la ce costuri, și de aceea lucrurile devin un pic complicate.

Principiul general pe care Facebook îl folosește pentru a determina care reclame arăta utilizatorilor săi. Facebook atribuie o valoare fiecărui anunț, care la rândul său determină modul în care va fi afișat utilizatorilor din diferitele sale rețele.

Chiar dacă mecanismul exact pe care Facebook îl folosește pentru a măsura valoarea totală a anunțurilor dvs. este un secret protejat în siguranță, Facebook comunică următoarea formulă:

Valoarea totală a anunțului dvs. este formată din suma dvs. licitată, înmulțită cu rata estimată de acțiune și adăugată la valoarea utilizatorului. Să dezvăluim acest lucru pentru a vedea ce înseamnă fiecare dintre aceste lucruri.

Ofertă de publicitate: acesta este singurul factor pe care îl dețineți cel mai mult control: suma pe care ați setat-o ​​în licitație. De obicei, acest lucru este setat automat la „cel mai mic cost”, deși există cazuri în care poate doriți să setați singuri o ofertă.

De interes:  Rețea de piste de biciclete care va conecta Timișoara cu comunele din jur

Rata de acțiune estimată: Rata de acțiune estimată ține cont de tot ceea ce ține de contul de agent de publicitate de pe Facebook, precum și de unele caracteristici comportamentale ale utilizatorului care vă vizionează anunțul. Acesta examinează istoricul paginii, contului de anunțuri, campaniilor și seturilor de anunțuri. De asemenea, are în vedere activitatea recentă pe anunțurile dvs., dovada socială asupra acestora și volumul de feedback pozitiv și negativ pe care anunțul dvs. l-a primit. Facebook analizează, de asemenea, caracteristicile personale, interesele și comportamentul online trecut pentru a prezice cum vor interacționa cu anunțul dvs.

Valoarea utilizatorului: Calitatea și relevanța anunțurilor. Aici Facebook evaluează experiența pe care utilizatorul o are după ce face clic pe postarea ta. Dacă un utilizator vede anunțul dvs. pe Facebook sau Instagram și apoi are o experiență negativă pe pagina dvs. de destinație, este probabil să asocieze această experiență negativă nu numai brandului dvs., ci și Facebook. Acesta este motivul pentru care Facebook se asigură că analizează agenții de publicitate și îi recompensează pe cei care oferă o experiență pozitivă pe site după clic.

Dacă doriți să aflați mai multe despre fiecare dintre acești factori, consultați acest articol despre modul în care anunțurile dvs. Facebook vor avea succes în 2020.

Cum poți folosi datele Facebook pentru succesul tău

ghid targetare facebook ads 2020
ghid targetare facebook ads 2020

Deci, de unde știe Facebook cât de valoros va fi anunțul dvs. pentru persoana care îl vizionează?

Răspunsul este de date. Facebook are o cantitate enormă de date cu care să lucrezi.

În iunie 2019, compania a raportat că are peste 2,4 miliarde de utilizatori lunari activi pe Facebook și mai mult de 1 miliard de utilizatori lunari activi pe Instagram.

Ei cunosc activitățile, preferințele și interesele utilizatorilor lor. În afară de postările și activitatea de pe Facebook și Instagram, acestea au și date despre obiceiurile de navigare ale tuturor celorlalte site-uri. Ei știu ce site-uri web a vizitat recent un utilizator și ce cercetează activ. Milioane de site-uri web au pixelul Facebook instalat pe paginile lor web și trimit toate datele de utilizare și conversie înapoi la Facebook.

Deoarece Facebook dorește să maximizeze valoarea pentru utilizatorii săi și valoarea pentru agenții de publicitate în același timp, știm că:

Cu cât anunțurile dvs. sunt mai relevante pentru publicul țintă, cu atât este mai mare probabilitatea ca acestea să funcționeze bine pentru dvs.

Așadar, cheltuind mai mulți bani pe un set de anunțuri, acordați Facebook mai mult buget pentru care să lucrați pentru a arăta conținutul dvs. celor care le vor plăcea cel mai mult.

Când creșteți bugetul pentru un set de anunțuri performant, în mod esențial, îi spuneți algoritmului să apară și să-l afișați mai multor persoane care sunt cel mai probabil interesate de oferta dvs.

Scalarea și algoritmul Facebook (sau: Principiul cepei)
Pentru a vizualiza mai bine acest proces, vreau să duc conversația în bucătărie pentru o clipă.

Gândiți-vă la creșterea bugetului dvs. publicitar, cum ar fi cojirea unei cepe: Să presupunem că lansați o nouă campanie cu un buget de 100 USD / zi la nivelul setului de anunțuri. Algoritmul Facebook va accesa utilizatorii care se potrivesc cu publicul țintă și este foarte probabil să convertească oferta dvs. la cel mai mic cost.

Acum imaginați-vă că pentru bugetul dvs. zilnic de 100 USD, s-au convertit 10 persoane. Costul dvs. pe conversie este de 10 USD în acest set de anunțuri.

Facebook ne spune că după colectarea a aproximativ 50 de conversii sau a difuzat timp de 3-5 zile, algoritmul va aduna suficiente date pentru optimizare și ar trebui să vezi că performanțele seturilor de anunțuri se stabilesc.

Persoanele care se află în interiorul audienței dvs. în acest moment împărtășesc interese și / sau comportamente de navigare similare. Ele reprezintă miezul de ceapă și răspund la un cost similar. Datorită datelor pe care le-a putut colecta, Facebook poate acum să meargă înainte și să găsească, în mod previzibil, mai multe persoane precum audiența principală a cepei la care să își afișeze anunțurile.

Când crești bugetul publicitar pe acest set de anunțuri, vei oferi algoritmului mai mulți bani pentru a găsi explorarea „straturilor” suplimentare și pentru a găsi mai mulți utilizatori similari cu cei care au reacționat deja pozitiv la anunțul tău. Aceasta înseamnă că Facebook aruncă o plasă mai largă și afișează anunțul dvs. către mai multe persoane.

Însă, cu cât mai mulți oameni văd anunțul, cu atât sunt mai mari șansele ca oamenii să nu răspundă sau să se convertească în același ritm cu publicul principal.

Aceasta înseamnă că, atunci când vă măriți bugetul la 150 USD / zi, este posibil să fie necesar să afișați anunțurile către mai mulți utilizatori până când unul dintre ei se convertește. Deci, costul pe conversie crește peste 10 USD la 11 $, 12 $, 13 $ și așa mai departe.

Atâta timp cât sunteți mulțumit de costul pe rezultat din setul de anunțuri, puteți continua să creșteți bugetul. După ce ați redus cheltuielile într-un punct în care setul de anunțuri nu mai este rentabil, puteți începe să luați măsuri pentru a vă îmbunătăți valorile și rezultatele, dezactivați-l sau continuați să funcționeze constant la un buget care se află în limita de performanțe acceptabile. valori.

Cu cât sunt mai multe date de conversie pe care pixelii noștri Facebook le colectează la publicul țintă, cu atât mai bine se poate optimiza pentru a găsi persoane cu interese similare. Acesta este motivul pentru care creșterile bugetare pot funcționa foarte bine pentru conturile de anunțuri cu o mulțime de date de conversie istorice și pixeli „anulați”.

Dar destule vorbe. Cu toții ne putem întoarce acum pe pozitiile noastre.

anunturi facebook ads timisoara

Cele două tipuri de scalare

Există două strategii de bază pe care se bazează cele mai multe tactici de scalare. Fiecare strategie are propriile sale avantaje și provocări pe care trebuie să le analizezi înainte de a decide ce să faci în continuare.

1) Scalare verticală
Scalarea verticală este cea mai simplă strategie de creștere existentă. Când faci scară verticală, pur și simplu crești bugetul pentru campaniile și seturile de anunțuri existente pentru a ajunge la mai mulți clienți potențiali.

Cea mai mare provocare în ceea ce privește scalarea verticală este să crești bugetul de anunțuri în pași mici, în loc să îl dublezi sau să-l tripluzi prea repede. Acest lucru se datorează faptului că algoritmul Facebook trebuie să se adapteze modificărilor bugetare pe care le faceți.

Tocmai am văzut că, cu bugetele mai mari și cu o acoperire mai largă, costurile sunt mai mari. Pe măsură ce cheltuielile dvs. publicitare cresc, la fel și costul mediu de publicitate pentru persoanele din audiența dvs.

Când s-a făcut corect, costul mediu pe clic, costul pe vizionare sau costul pe achiziție vor crește ușor cu fiecare creștere a bugetului. Dar dacă nu reușiți să faceți modificări într-un mod care ajută algoritmul Facebook să optimizeze livrarea anunțurilor pentru dvs., riscați să vă treziți într-o mare surpriză dimineața, după ce ați făcut o modificare bugetară!

Deci, cum vă puteți menține costurile în linie în timp ce creșteți?

Cum să rămâi profitabil cu scalare verticală

După ce ați văzut cum funcționează algoritmul Facebook pentru a găsi audiența dvs. ideală, probabil puteți vedea cât de mari, bruste creșteri ale bugetului pot destabiliza procesul de optimizare și crește costurile.

În loc să urmărești să dublezi sau să triplezi cheltuielile publicitare prea repede, vrei să alimentezi algoritmul suficient combustibil pentru ca acesta să ajusteze și să găsească convertoare similare la cel mai mic cost posibil.

De interes:  80 de locuri de muncă sunt vacante în Banatul montan – Banat FM

Vă recomand să începeți cu modificări suplimentare la buget. Acest lucru oferă algoritmului timpul necesar pentru a vă adapta la modificările dvs. și a continua să găsiți cel mai bun public pentru obiectivul dvs. la cel mai mic cost, așa cum s-a întâmplat anterior. Scopul este de a evita pierderea tuturor lucrărilor pe care algoritmul le-a făcut anterior pentru a optimiza livrarea pentru dvs.

Înainte de a începe creșterea bugetelor pentru campaniile și publicul dvs. existent, întrebați-vă:

Cât de repede trebuie să faci o scară?

Desfășurați o lansare sau o campanie sezonieră pentru o anumită perioadă de timp? Vei face o scară la o campanie perenă?
În funcție de perioada de timp disponibilă, puteți decide cât de mare trebuie să setați bugetul dvs. și cât de multe seturi de anunțuri să includă în campaniile dvs. Dacă nu lucrați în niciun fel de restricții de timp, o practică obișnuită este să crești bugetul setului de anunțuri cu maxim. 50% la fiecare 3 zile.

Ai trecut prin publicul tău?

Una dintre cele mai frecvente probleme cu scalarea pe Facebook, pe care agenții de publicitate uită adesea să le acorde atenție este suprapunerea publicului. Suprapunerea de public este ceea ce se întâmplă când 2 sau mai multe seturi de anunțuri împărtășesc (o parte) din aceeași audiență.

Pentru a împiedica acest lucru să se întâmple, asigurați-vă că excludeți audiențele din setul de anunțuri care sunt deja vizate de alte seturi de anunțuri. De asemenea, veți dori să utilizați instrumentul de suprapunere a publicului Facebook, care vă permite să selectați audiențele pe care le-ați creat și să verificați cât de mult dintr-o audiență conține utilizatori care se află și într-un alt dintre publicul dvs.

Pentru instrucțiuni pas cu pas despre cum să verificați dacă se suprapun audiența, cititi mai jos.

ghid facebook ads romania
ghid facebook ads romania

2) Scalare orizontală

Tactica orizontală de scalare consumă mai mult timp și necesită să faceți mai multe lucrări de legătură, dar acestea sunt adesea cele mai mulțumitoare. Obiectivul principal aici este extinderea continuă la noi audiențe și testarea de noi reclame și oferte. Există mai multe modalități de a face acest lucru și vom acoperi cele patru tactici principale de creștere pe care le puteți aplica în contul de anunțuri aici.

1. Vizați publicul curent cu oferte sau anunțuri noi

Adăugați produse noi sau creați oferte noi
Dacă ați găsit deja un public câștigător care se implică și se transformă bine, primul lucru pe care îl puteți face este să schimbați anunțurile pe care le afișați.

Chiar dacă Facebook a grupat anumiți utilizatori din audiența dvs. pe baza unor interese sau comportamente similare, toată lumea nu va răspunde la anunțurile dvs. în același mod.

Ca utilizatori, fiecare dintre noi utilizează Facebook și Instagram în mod diferit și preferă diferite tipuri de conținut. Unii le place să citească postările de pe blog, în timp ce alții preferă videoclipurile. Vrei să te asiguri că apelezi la diferitele preferințe pe care le poate avea publicul tău și să-i duci pe toți cu tine.

Luați în considerare modificarea reclamei publicitare și utilizați imagini sau videoclipuri noi. Încercați să utilizați diferite formate de anunțuri și destinații de plasare. Ne place să testăm întotdeauna cel puțin 3 formate de anunțuri diferite în fiecare set de anunțuri. De exemplu, un retailer online ar putea alege să afișeze un videoclip, un anunț carusel și o imagine statică către aceeași audiență și să compare rezultatele.

De asemenea, puteți vedea un mare succes schimbând tipul de ofertă pe un produs existent. În prezent oferiți transport gratuit? Încercați să-l schimbați cu un cod de reducere în loc să apelați la un alt tip de cumpărător.

Sfat profesional: veți ști că este timpul să vă schimbați copia de anunțuri și reclame dacă vedeți că frecvența dvs. crește până la 3-4. Pentru unii agenți de publicitate, acest lucru se întâmplă în fiecare săptămână, alții pot aștepta 30 de zile înainte de a face o modificare. Cât de des trebuie să efectuați modificări va depinde de bugetul dvs., de dimensiunea setului dvs. de anunțuri și de cât de repede treceți prin publicul dvs.

2. Direcționați publicuri noi

Deși Facebook a trebuit să înlăture o mulțime de opțiuni de direcționare după scandalul Cambridge Analytica, platforma încă face surprinzător de ușor să cercetezi interesele și comportamentele pieței-țintă. Puteți intra în mintea persoanei cumpărătorului dvs. și puteți găsi persoane similare cu ele în doar câteva clicuri. Să ne uităm la diferitele moduri prin care puteți ajunge la publicul nou cu ajutorul anunțurilor Facebook.

Vizați publicuri similare bazate pe diferite evenimente de pixeli
Dacă ați utilizat audiențe similare pe baza cumpărătorilor dvs., încercați să creați audiențe similare de la persoane care sunt încă cu un pas mai sus pentru pâlnie. De exemplu, puteți crea audiențe similare ale persoanelor care au adăugat un produs în coșul lor, au vizitat site-ul dvs. web, s-au angajat cu postările dvs. de pe Facebook sau au vizionat videoclipurile dvs.

Important: dacă utilizați direcționarea secvențială a audienței, nu uitați să excludeți persoanele care s-au mutat deja la pasul următor din pâlnie să vă vadă din nou anunțurile superioare ale pâlniei.

Vizați locații sau demografii noi in Facebook Ads

Facebook Ads Romania-Ghid Complet
Facebook Ads Romania-Ghid Complet

În funcție de tipul de produs sau serviciu pe care îl vindeți, poate doriți să vă concentrați o parte din bugetul dvs. publicitar pe zonele care au un venit al gospodăriei mai mare; sau vizează orașe și state care s-au dovedit a avea o rată de conversie mai mare pe site-ul dvs. web.

Dacă conduceți o afacere locală cu o locație a magazinului fizic, încercați să extindeți raza de acțiune către zonele noi din jurul dvs. și să stabiliți o nouă rază de locații în care să faceți publicitate.

Vizați noi interese

Utilizați instrumentul Facebook Audience Insights pentru a descoperi noi interese pe care nu le-ați inclus anterior. După ce începeți să cercetați paginile și interesele similare pe care le sugerează, este o gaură de iepure în care puteți petrece ore întregi.

Pentru mai multe idei, răsfoiți platforme precum reddit, Youtube și alte locuri în care publicului îi place să stea și să vadă despre ce vorbesc. Ce interese au? Recunoști orice tipare comună?

Creați noi combinații de public

Pentru o direcționare mai avansată, încercați să combinați interesele cu alte interese sau cu publicuri similare. Această metodă, cunoscută și sub denumirea de stratificare, vă poate ajuta să dezvoltați audiențe hiper-specifice și să testați dacă un anumit segment răspunde mai bine la oferta dvs. decât alții. Utilizați Facebook Analytics și Google Analytics pentru a analiza demografia utilizatorului dvs. curent și pentru a vedea dacă le puteți stratifica cu audiențe sau interese similare pentru a găsi segmente de conversie potențial ridicate pe piața dvs. curentă.

3. Adăugați produse sau servicii noi la seturile dvs. de anunțuri actuale

Această tactică este simplă, dar deseori trecută cu vederea. După ce ați identificat un public câștigător, de ce să nu le arătați alte produse sau servicii pe care le oferiți? Este posibil ca un anumit procent din piața dvs. țintă să răspundă imediat sau în viitor, atunci când va crește interesul.

Cazul de utilizare evident pentru acest lucru este retailerii care încrucișează și aduc alte produse sau pachete pe piața lor existentă. Vânzătorii cu mixuri limitate de produse pot, de asemenea, să facă publicitate produselor afiliate pentru a-și crește veniturile.

De interes:  17 iunie – Banat FM sound factory

Dar companiile SaaS pot beneficia și de această tactică. Gândiți-vă la întreprinderile care adaugă continuu funcții noi software-ului lor. Este posibil să fi comercializat setul de funcții de bază pentru audiența dvs. cu ceva timp în urmă, dar o funcție adăugată recent ar putea fi declanșatorul necesar pentru ca cineva care este deja familiarizat cu marca dvs. să se înscrie în cele din urmă.

Important: atunci când sunteți ocupat cu crearea publicului dvs., nu uitați să verificați dacă se suprapun audiența!

4. Extindeți-vă la alte platforme publicitare

Majoritatea mărcilor încep publicitatea pe Facebook sau Google Ads. Deși principalul punct forte al Google este că puteți alege utilizatori într-o etapă în care ei deja caută în mod activ o soluție, Facebook vă permite să creați o persoană detaliată a publicului dvs. țintă în funcție de interesele și comportamentul lor.

Ghid Facebook Ads Romania-Optiuni Targetare
Ghid Facebook Ads Romania-Optiuni Targetare

Vestea bună pentru agenții de publicitate este că numărul locurilor prin care poți ajunge la publicul tău este în creștere. Iată câteva idei care vă vor ajuta să vă extindeți eforturile de publicitate pe canale.

Reclame YouTube

Achiziția Google de către Google și lansarea ulterioară a anunțurilor video au deschis o gamă nouă de posibilități pentru agenții de publicitate de pe platforma Google Ads.

YouTube are peste 1,9 miliarde de utilizatori conectați lunar. Dacă deja produceți conținut video pentru social media, anunțurile YouTube sunt o modalitate excelentă de a vă extinde. Cu câteva modificări, vă puteți recompune conținutul video pentru a fi afișat pe YouTube și puteți începe să construiți o strategie publicitară cuprinzătoare pe mai multe canale.

pinterest

Unul dintre noii veniți în publicitatea socială plătită este Pinterest. Deși încă în primele faze, Pinterest este util mai ales dacă căutați să vizați femei cu vârste între 25 și 54 de ani. Pentru companiile care vând produse de stil de viață, publicitatea Pinterest este o modalitate excelentă de a construi un magazin vizual al brandului tău online și de a conduce traficul către site-ul tău în același timp.

De ce ar trebui să luați în considerare publicitatea încrucișată

Există dezavantaje de a te răspândi prea subțire și de a încerca să cucerești fiecare canal de marketing digital acolo.

Unul dintre cele mai mari beneficii pe care le spun mereu tuturor clienților noștri despre publicitatea încrucișată este că puteți folosi cu adevărat puterea de remarketing.

Conform unui sondaj Neilson din 2010, utilizatorul mediu de internet vizitează 89 de site-uri web pe lună. Nu folosesc doar Facebook sau Instagram. Nu se lipesc doar de YouTube.

Clienții dvs. se află pe diferite platforme la diferite ore în fiecare zi. Așadar, dacă doriți ca marca dvs. să rămână la curent, trebuie să configurați remarketingul pe toate site-urile web și platformele pe care le vizitează clienții.

De exemplu, puteți atrage audiențe reci pe Facebook și apoi le puteți retargeta în rețeaua de afișare Google, astfel încât vă văd anunțul data viitoare când citesc un articol pe blog undeva.

Sau puteți conduce trafic bazat pe cuvinte cheie pe site-ul dvs. web prin căutare Google, apoi reamintiți-le vizitatorilor să-și completeze achiziția cu anunțuri dinamice de produse pe Facebook și Instagram.

Posibilitățile sunt practic interminabile, iar rezultatele vorbesc de la sine:

Urmărind evenimentele critice ale vizitatorilor site-ului web și derulând campanii de remarketing cross-channel, am fost în măsură să creștem randamentul cheltuielilor publicitare pentru unul dintre clienții agenției noastre cu până la 21x.

Alegeți valorile potrivite pentru a măsura performanța

După ce începeți să faceți o scară mai mare, trebuie să decideți ce indicatori cheie de performanță (KPI) veți utiliza pentru a determina dacă campaniile dvs. merg bine sau nu.

KPI-urile dvs. vă vor ajuta să monitorizați rentabilitatea anunțurilor dvs. și să decideți asupra unui curs de acțiune, în funcție de rezultatele pe care le vedeți după ce începeți scalarea.

Care ar trebui să fie măsurile dvs. de succes? Iată un scurt rezumat al celor mai importante lucruri de urmat.

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara
ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ROI / Returnarea cheltuielilor publicitare

Principalul obiectiv al oricărei strategii de campanie este de a obține mai mulți bani decât ați introdus. De aceea, pentru majoritatea întreprinderilor, cel mai mare indicator al performanței publicitare este rentabilitatea cheltuielilor publicitare sau ROI.

Returnarea dvs. pe cheltuiala publicitară măsoară veniturile brute generate pentru fiecare dolar cheltuit în publicitate.

ROI-ul dvs. este rentabilitatea investiției și măsoară profitul generat de anunțuri în raport cu costul acelor reclame.

ROI poate lua în considerare alți factori de cost și profit, în timp ce ROAS se concentrează strict pe randamentul direct din cheltuielile dvs. publicitare.

Unii dintre clienții noștri folosesc metode mai avansate de urmărire a rentabilității. Aceștia ar putea accepta să se despartă sau chiar să facă o pierdere la o vânzare inițială, deoarece știu că vor aduce un profit în urma vânzărilor ulterioare.

În loc să urmărească rentabilitatea cheltuielilor publicitare pentru campanii individuale, aceștia analizează marja de profit globală a companiilor după cost.

În funcție de ce doriți, trebuie să decideți pe care dintre acestea doriți să vă concentrați și pe ce ROI / ROAS vizat este să vă continuați să derulați campaniile profitabil.

Cost pe achiziție sau cost pe acțiune (CPA)

O altă măsură importantă de urmărit este costul achiziției unui client nou sau al unui client de plumb. Pe măsură ce scalați contul de anunțuri, acesta va crește probabil, de aceea este important să definiți un CPA maxim sau țintă pentru a măsura succesul publicitar în timp.

Stabilirea unui CPA țintă bun poate fi dificilă. O cea mai bună practică este să combiniți rezultatele istorice ale contului dvs. și să căutați valori de referință pentru industrie pe care să vă bazați. Este important să stabiliți un obiectiv realist și atins.

Nu uitați: puteți să o ajustați întotdeauna mai târziu și să setați o nouă țintă odată ce ați atins primul dvs. obiectiv.

De exemplu, dacă derulați în prezent campanii la un cost pe achiziție de 25 USD, nu are sens să setați suma CPA vizată pentru următoarea campanie la 15 USD (presupunând că campaniile dvs. sunt deja bine gestionate și CPA este optimizat).

În funcție de obiectivul campaniei dvs., poate doriți să consultați și alte valori, cum ar fi costul pe clic (CPC) sau costul la 1.000 de vizualizări (CPM).

Pentru un ghid detaliat despre valorile care sunt cele mai importante pentru fiecare tip de campanie, faceți clic aici.

Punând totul în practică

Indiferent de valorile pe care le utilizați pentru a urmări performanța campaniei dvs. atunci când faceți o scară la reclame pe Facebook și Instagram, asigurați-vă că alegeți obiective care sunt realiste și realizabile.

Nu uitați: publicitatea dvs. de top-of-the-funnel nu ar trebui să fie singura pârghie pe care o trageți pentru a vă îmbunătăți performanțele de vânzări.

Pentru a beneficia pe deplin de avantajele reducerii și de a contracara costurile mai mari de publicitate, trebuie să vă asigurați că generați profit dincolo de vânzarea inițială.

Aveți o strategie eficientă după cumpărare pentru a produce afaceri repetate de la clienții existenți? Puteți difuza reclame de remarketing multicanal pentru a surprinde perspective care renunță la ele?

Comercializarea către publicul rece ar trebui să fie doar primul pas pentru construirea unei relații cu clienții.

Pe măsură ce creșteți bugetele, costul pe rezultat va crește automat, dar puteți controla costurile mai mari dacă știți să scalați corect și să vă păstrați profitabil.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.