Având în vedere faptul că smartphone-urile au ajuns să fie indispensabile și, mai presus de atât, au ajuns să reprezinte o ivestiție majoră pe care o facem la câțiva ani distanță, este normal să ne dorim să avem o plasă de siguranță. Majoritatea producătorilor de telefoane oferă o garanție de 2 ani, iar unii comercianți îți mai permit să extinzi garanția cu un an sau doi.

Cu toate acestea, multe persoane nu cunosc faptul că pot să investească într-o asigurare telefon, care să le ofere mai multe avantaje, în loc să se bazeze pe garanție. Mai mult, sunt multe lucruri pe care o garanție nu le acoperă. O garanție de telefon nu este același lucru cu o asigurare telefon. Iată ce acoperă fiecare și în ce situații le poți utiliza.

Garanția de la producător

Garanția de la producător este practic o promisiune că, pe o anumită perioadă de timp, dacă există defecte de producție, aceștia și le vor asuma și vor repara sau vor înlocui telefonul în caz de defect. Practic, o garanție de telefon va proteja telefonul doar în cazul defectelor și nu în cazul accidentelor. Majoritatea produselor vin cu garanție la momentul cumpărării și tot atunci sau în perioada cât e activă garanția, mai poți achiziționa perioadă de garantare, contra cost.

De interes:  Servicii stomatologice - 3 motive pentru care prevenirea și îngrijirea gingiilor sunt importante

Asigurare telefon

O asigurare telefon, pe de-altă parte, oferă smartphone-ului tău extra protecție, pentru că acoperă și potențiale accidente, furturi sau tâlhării, în funcție de anumite criterii. Asigurările de telefon sunt diferite de la caz la caz și pot acoperi mai multe sau mai puține situații. Unele dintre ele acoperă inclusiv stricăciunile cauzate de lichide sau în urma unui scurt-circuit sau, în cel mai rău caz, fulger. O asigurare telefon poate fi achiziționată la început, odată cu noul mobil, sau poate fi achiziționată într-o anumită perioadă de timp după, în funcție de criteriile fiecărui asigurator. De asemenea, este bine să fii atent ce oferă fiecare asigurare telefon și să o alegi pe cea care se potrivește cel mai bine nevoilor tale. Poti sa achizitionezi chiar și online de pe emag.ro o asigurare telefon, deci nu vei fi nevoit să petreci timp la ghișee.

Când utilizezi garanția de telefon?

  • Nu poți utiliza garanția de telefon în cazul furtului, a accidentelor sau a defecțiunilor provenite din urma unor accidente.
  • Poți utiliza garanția de telefon în cazul unei funcționări lente, a supra-încălzirii sau a unor defecțiuni tehnice provenite din fabrică, în urma producției acestuia.
De interes:  Emoţii mari în Caraș-Severin pentru proiectele de investiții, după adoptarea moţiunii de cenzură

Când utilizezi o asigurare telefon?

  • Nu poți utiliza o asigurare telefon în cazul defecțiunilor din fabrică sau a funcționării lente.
  • Poți utiliza o asigurare telefon în cazul furtului, a accidentelor sau a defecțiunilor cauzate de lichid, scurt-circuit sau fulger.

Multe persoane cred că o garanție de telefon și o asigurare telefon sunt același lucru. Însă, acestea sunt lucruri total diferite și acoperă situații diferite. Dacă preferați să nu vă schimbați telefonul foarte des, dar în același timp știți că există posibilitatea unor accidente sau vă e teamă că poate fi furat, atunci cu siguranță trebuie să optați pentru o asigurare telefon.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.