Se fac pregătiri intense pentru cele trei zile de distracție de care vom avea parte între 31 mai și 2 iunie, la Timișoara. Echipa DISKOteka Festival lucrează de zor pentru a asigura o organizare impecabilă pe parcursul celor trei zile de poveste. Am stat de vorbă cu organizatorii și am aflat detalii inedite din culisele celui mai mare festival de muzică retro din Europa. Ce presupune un astfel de eveniment, ce resurse au fost necesare, detalii secrete din negocierile cu artiștii, dar și pretențiile acestora în backstage.

Timp record de montare a scenelor comandate de peste Ocean

Festivalul, care va avea loc pe stadionul „Dan Paltinișanu”, va beneficia de nu mai puțin de 5 scene pe care vor urca cei mai cunoscuți artiști retro ce vor cânta cele mai mari hituri care au dominat topurile muzicale în perioada anilor `80-`90. Cele cinci scene ce vor alcătui locul de desfășurare al evenimentului au fost gândite în cele mai mici detalii pentru a creiona un decor fidel marilor scene ale lumii pe care au făcut istorie unii dintre cei mai bine vânduți artiști din perioada milenialilor.

De interes:  Horoscopul primaverii 2019

„Modulele pentru scene au fost comandate de peste Ocean, iar pentru alegerea lor am lucrat cu cei mai bun profesioniști ai momentului. Amplasarea și amenajarea unei singure scene de o asemenea anvergură poate dura pană la nouă luni, timp pe care noi nu îl avem, iar noi aducem cinci astfel de scene, este un proiect ambițios, iar investiția a fost pe măsură. Avem o întreagă echipă ce lucrează zi și noapte pentru a pune la punct toate detaliile și pentru a ne asigura că totul este gata la timp”, mărturisesc organizatorii.

Au anulat concerte ca să cânte pentru români

„Ceea ce rar se vede este toată munca din spatele unui eveniment de o asemenea anvergură. Pentru ca publicul să aibă parte de o experiență inedită timp de trei zile, se lucrează la pregătire cu aproximativ un an înainte, iar în spatele unui show de succes sunt lucruri pe care mulți nici nu și le imaginează, începând de la sincronizarea programului artiștilor și până la mici detalii pe care nici nu vi le puteți inchipui”, mai spun organizatorii.

De interes:  Investiție cu bătaie lungă! Încep lucrările la o școală veche de peste un secol

Pentru eveniment negocierile au fost pornite cu un an înainte, deoarece, mărturisesc organizatorii, nu este deloc ușor să sincronizezi agenda unui număr atât de mare de oameni în trei zile de festival. 2 artiști însă au renunțat la alte concerte ca să vină în România.

„Doi dintre artiștii din line-up au fost dificil de adus în sensul în care erau în discuții avansate pentru alte evenimente și de aceea ne-a fost greu să îi convingem. Însă am mizat pe mărimea festivalului și de asemenea și pe publicul mare de 45.000 de oameni pe care îl așteptăm în cele trei zile de DISKOteka. Nu am cum să dau nume, pentru că sunt contracte de confidențialitate la mijloc, însă vă pot spune că avem într-adevăr 2 artiști care au renunțat la alte concerte ca să vină în România între 31 mai și 2 iunie, iar discuțiile cu management-ul celor doi au durat aproape un an și au necesitat resurse considerabile”, povestește unul dintre organizatori.

Au existat și cazuri în care managementul a solicitat prezența cu o săptămână înainte de venirea artistului în sine, pentru a verifica dacă acesta are toate condițiile de sunet pentru a face un show de excepție, cum a fost cazul No Mercy, dar și East 17. „Este de înțeles, vorbim de artiști internaționali care dau tot ce au mai bun pe scenă, pentru a încânta publicul”, mărturisesc organizatorii DISKOteka. „Ne-au dat însă câteva bătăi de cap acest lucru pentru că asta înseamnă un efort în plus, iar echipa trebuie practic să simuleze concertul cu 2-3 săptămâni înainte. Am lucrat însă cu oameni de excepție care au dat tot ce au avut mai bun și au muncit și câte 15 ore pe zi”, mai spun organizatorii.

De interes:  Amintiri ale groazei din lagărele naziste

În urma nenumăratelor solicitări pentru abonamente pe zile, un lot special de abonamente valabile pentru o zi este disponibil pe site-ul diskoteka.ro, pe bilete.ro și la sediul DISKOteka din Timișoara (Piața Victoriei, vis-a-vis de Catedrală). Până pe 30 aprilie, un lot limitat de abonamente pe zile permite accesul publicului pentru o zi pe stadionul „Dan Păltinișanu”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.