Davanti Tyres intră pe segmentul anvelopelor ultra high performance (UHP) cu modelul Protoura Sport, care înglobează tehnologii de producție și materiale inovatoare, stabilind noi standarde în segmentul de anvelope UHP în ceea ce privește manevrabilitatea și perfromanțele.

Echipa de cercetare și dezvoltare Davanti Tyres a căutat soluții inovatoare care să maximizeze performanțele anvelopei Protoura Sport. De la compoziție la construcția anvelopei și de la designul profilului de rulare până la marcajele de pe flancurile laterale, totul a fost proiectat pentru a obține maximum de performanțe.

Davanti Tyres a început să lucreze la proiectul Protoura Sport încă din 2017, obiectivul fiind crearea unei anvelope pentru segmentul Ultra High Performance care să stabilească noi standarde în industrie.

În plus, echipa de cercetare și dezvoltare implicată în proiectul Protoura Sport a avut acces la numeroase date obținute de piloți profesioniști în testele cu cele mai performante supercar-uri pe Autódromo Internacional do Algarve, un circuit inclus acum și în calendarul Campionatului Mondial de Formula 1. Rezultatul final este o anvelopă atât de avansată încât poziționează Davanti Tyres pe segmentul premium în categoria de anvelope Ultra High Performance (UHP).

De interes:  Meci strâns în Valea Domanului. ACS Banat Girls a cedat la limită în faţa Universităţii Galaţi

Corelând datele colectate în testele pe circuit și din simulările de laborator, inginerii Davanti Tyres au reușit să îmbunătățească caracteristici esențiale ale unei anvelope dedicate segmentului de mașini sport de înaltă performanță precum stablitatea pe frânare și în viraje, dispersarea apei pentru evitarea acvaplanării sau durata de viață, în condițiile unor solicitări extreme.

Folosind compoziții de cauciuc îmbunătățite și un design inovator al benzii de rulare, precum și tehnologii avansate în procesul de producție, anvelopa Protoura Sport beneficiază de o suprafață de contact mai mare cu asfaltul, ceea ce asigură și o disipare uniformă a forțelor care acționează asupra anvelopei în viraje.

Flancurile laterale ale anvelopei au fost dezvoltate nu doar pentru a oferi o protecție suplimentară pentru jante și structura anvelopei, ci și pentru a asigura răcirea anvelopei în momentele de solicitare maximă. Designul avansat al benzii de rulare, cu blocuri 3D interconectate, asigură o tracțiune mecanică excelentă atât în viraje, cât și în linie dreaptă. Canelurile centrale asigură un răspuns linear al direcției, iar nervurile și canalele laterale sunt eficiente atât pentru dispersarea apei în cazul rulării pe suprafețe ude, cât și pentru a asigura o aderență mai bună în viraje.

De interes:  Cu titulari absenți, SCM Poli a câștigat pentru orgoliul propriu cu CSM București. Ce spun antrenorii la finalul grupei din play-off

Astfel, în testele directe împotriva competitorilor din segmentul premium, anvelopa Protoura Sport a avut performanțe mai bune în ceea ce privește manevrabilitatea pe suprafețe atât ude cât și uscate.

Pentru o oferi performanțe de top și în condiții de ploaie, profilul benzii de rulare al anvelopei Protoura Sport a fost conceput ca un sistem inteligent de disipare a apei de la interior spre exterior. Canelurile centrale incorporează o serie de elemente trapezoidale care crează zone de joasă presiune pentru un flux mai bun al apei dinspre interiorul anvelopei spre exterior, asigurând o pată mai mare de contact a anvelopei cu asfaltul chiar și pe ploaie.

O inovație cheie, folosită în premieră, a fost și gravarea unor gropițe hidrodinamice, în formă de romb, în peretele canelurilor centrale. Și acestea joacă un rol important în disiparea apei, prevenind acumularea de apă între anvelopă și asfalt, evitând astfel acvaplanarea.

În plus, pentru un confort suplimentar, blocurile laterale au fost concepute special pentru a compresa circulața fluxului de aer și pentru a neutraliza undele sonore minimizând astfel zgomotul de rulare al anvelopei.

De interes:  Tu știai despre aceste mituri despre păcănele?

Noua anvelopă Protoura Sport stabilește noi standarde în segmentul de anvelope ultra high performance în ceea ce privește manevrabilitatea și perfromanțele, aceasta fiind cea mai avansată anvelopă, din punct de vedere tehnologic, produsă de Davanti Tyres. Anvelopa Protoura Sport este disponibilă în 5 dimensiuni între 17 și 21 de inch.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.