Cum să organizați un eveniment reușit, din fața laptopului

Organizarea unui eveniment este întotdeauna extrem de provocatoare. Gazda trebuie să fie atentă la toate detaliile, trebuie să facă tot posibilul pentru a se gândi la cum se vor simți invitații, la așezarea acestora la mese, la mâncarea și băuturile servite, dar și la un mod plăcut de întreținere a atmosferei. 

Evenimentele mărețe cer soluții pe măsură

În această activitate, după cum se vede, este un cumul de factori care pot influența succesul sau eșecul evenimentului. 

Fie că vorbim despre organizarea unei nunți, unde salonul este esențial, sau organizarea unui eveniment corporate, pentru care sălile de conferințe trebuie să pună la dispoziție minimul necesar ca participanții să se simtă bine, dar și să înțeleagă conținutul și scopul desfășurării acestuia, trebuie să țineți cont de faptul că, sala în care se vor organiza aceste evenimente, este doar unul din lucrurile de bifat pe lista voastră. 

O sală plină doar cu mese și scaune nu este de ajuns, așa că, aranjamentele, curățenia, spațiul în care invitații își petrec timpul în pauzele dintre prezentări sau dintre dansuri, pot face diferența. Bineînțeles că, în funcție de natura evenimentului, puteți avea nevoie și de fotografi, cameramani, decorațiuni, flori și multe altele pentru a ține o conferință de succes sau pentru nunta visurilor voastre. 

De obicei, este foarte dificil sa căutați locațiile potrivite, furnizorii sau prestatorii de servicii care să corespundă nevoilor și bugetelor planificate. Dar cum ar fi dacă ar exista ceva, de exemplu o platformă online, unde să puteți introduce dorințele voastre, iar aceasta să vă pună în contact cu toate persoanele sau firmele care sunt specializate în organizarea de evenimente. Fiecare vă poate pune la dispoziție produsele pe care le oferă ori serviciile pe care le prestează, pentru ca invitații voștri să se simtă cât mai bine, iar evenimentul să își atingă scopul. 

Pe acest principiu funcționează și platforma online Tulipr.ro, unde puteți găsi tot ceea ce căutați, dar și ceva în plus, pentru că, dacă există un lucru pe care l-ați omis sau nici nu v-ați gândit că este necesar, accesarea platformei sigur vă va aminti faptul că vă mai trebuie ceva pentru ca rețeta succesului să fie garantată. 

În cele ce urmează, găsiți și câteva sfaturi și recomandări pe care le puteți urma pentru ca invitații voștri să simtă că ei au fost pe primul loc:

  • În cazul evenimentelor corporate, a conferințelor, seminariilor, este foarte important ca toți participanții să poată privi spre scena pe care vor lua cuvântul prezentatorii. Poziționarea meselor și a scaunelor este esențială;
  • Dacă există posibilitatea servirii mesei, asigurați-vă că este destul pentru toți și că oamenii nu vor sta la coadă sau înghesuiți pentru a accesa mâncarea sau băutura;
  • În cazul nunților și botezurilor, locul în care se va dansa este foarte important. Dacă mesele sunt prea aproape de ringul de dans, ori sala are stâlpii de susținere care sunt poziționați pe ring, va fi cu siguranță o problemă;
  • Cum fumatul este interzis în spațiile închise, ar fi drăguță amenajarea cât mai plăcută a locurilor de fumat din exteriorul clădirii, astfel încât invitații să nu fie nevoiți să stea mult în picioare sau să își țină paharele în mână;
  • Tot legat de zona în care se fumează, în sezonul rece, încălzitoarele de terasă s-ar dovedi a fi extrem de utile și apreciate;
  • Un eveniment de succes se cunoaște după numărul de fotografii făcute de invitați. Alocați o mică parte din buget pentru un photo corner cu accesorii și decor care vor face ca invitații să se simtă ca niște vedete pe covorul roșu;

Având la îndemână câteva sfaturi, dar și oamenii potriviți care să vă ajute să creați o poveste frumoasă, nu vă rămâne de făcut decât să vă bucurați de ziua specială pe care doriți să o puneți în evidență și să culegeți roadele și laudele unui eveniment de ținut minte.

 

De interes:  5 țări în care jocurile de noroc sunt interzise

Sursa foto: unsplash.com

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.