Ce reprezinta link building-ul?
Majoritatea proprietarilor de afaceri inteleg ca este important sa utilizati strategiile de optimizare a motoarelor de cautare (SEO) pentru a se clasifica in mod inalt – in mod ideal nr. 1 – pe paginile de cautare. Stiti ca nu puteti construi doar un site web si apoi sa stati inapoi si sa asteptati ca clientii noi sa vina sa bata la usa dvs. virtuala, dar uneori este greu sa stiti exact unde sa incepeti daca sunteti nou la marketingul digital.
Presupunand ca aveti deja continut de calitate pe site-ul dvs. Web (postari de blog, videoclipuri explicatoare, infographice relevante etc.), un mod simplu incepatori pot incepe sa-si imbunatateasca SEO-ul este cu cladire de legaturi. Afla mai multe de pe https://mogu.ro/link-building/.
Definitia link building-ului
Link Building este un termen SEO pentru procesul de obtinere a altor site-uri web sa se conecteze la o pagina pe propriul site web pentru a castiga un loc mai mare pe SERP. Deoarece motoarele de cautare este calitatea valorii peste cantitate, este mai important sa dobanditi cateva legaturi de incredere decat zeci de cele inferioare sau de spam. Cheia pentru a obtine site-uri autoritare pentru a va conecta la site-ul sau blogul dvs. este de a produce in mod constant un continut relevant, care se preteaza in mod natural sa fie impartasita, comentata sau legata.
De ce este aceasta strategie atat de valoroasa?
E vorba de relatii. Cand Google va vede ca continutul dvs. este legat de paginile de pe Web, motorul de cautare recunoaste ca marca dvs. merita mai mult respect. Care se traduce la un rang mai inalt pe paginile rezultatelor motorului de cautare (SERP).
Dar nu este numarul de linkuri pe care le considera ca este cel mai important, ci mai degraba valoarea legaturilor. Avand continutul dvs. partajat intr-un post cu doar doua sau trei vederi nu va genera atat de mult buzz ca conectarea cu un site web care are in mod constant sute, de preferat mii, de pareri ale vizitatorilor unici in fiecare luna.
Sa presupunem ca conduceti o afacere care vinde bucatari sau alimente ecologice. Veti observa mai repede si veti clasa mai mult, construi o relatie cu cineva ca Lisa Leake – care are mai mult de 1,6 milioane de placere pe pagina de Facebook – decat un blogger de mami necunoscut care ii place sa gateasca, dar doar incepe. Pentru a afla cat de important este seo pentru orice business, intra pe https://asistentapentruconsumatori.ro.
Construirea acestor conexiuni online nu este dificila, dar ca o relatie de durata, este nevoie de timp si gandire. Pentru a profita la maximum de investitii, concentrati-va pe legarea de pe site-ul dvs. la alte site-uri web care au o relevanta naturala. Cu alte cuvinte, o companie de vase care leaga cu un blogger care posteaza in mod constant retete sanatoase are sens, in timp ce o companie de vase care leaga o agentie guvernamentala care monitorizeaza activitatea seismica nu.
Faceti o lista cu zece pana la douazeci de influenti credeti ca ar face parteneri de link-uri minunate. Nu sunteti sigur cum sa incepeti? Utilizati unelte gratuite cum ar fi Buzzsumo, care va ajuta sa “gasiti influententi cheie pentru a va promova continutul”, urmeaza sa gaseasca influentenii pe Twitter sau pe Tratchr, care este o platforma de marketing de influenta.