Care sunt avantajele principale ale unui magazin online

Deschiderea unui magazin online nu este o treabă foarte complicată, dar nici foarte simplă pentru antreprenorii care nu au cunoştinţe de IT. Pentru că o mare parte din comerţ s-a mutat în mediul online, cei mai mulţi cumpărători aleg să îşi facă cumpărăturile de pe site-urile de specialitate în loc să mai piardă timp prin magazinele fizice pentru un produs pe care îl pot comanda la acelaşi preţ.

Cu ajutorul specialiştilor în IT care reprezintă o agenţie web design, orice antreprenor la început de drum sau cu experienţă poate pune bazele unui magazin online. Avantajele consumatorilor care comandă dintr-un magazin online sunt clare: timp de achiziţie minim, nu există necesitatea de deplasare, pot comanda produse la orice oră din zi şi din noapte, pot compara mai uşor anumite produse, pot crea liste de cumpărături programate în viitor, iar lista poate continua.

Avantajele antreprenorilor care îşi deschid un magazin online

Dincolo de avantajele consumatorilor care comanda produse din magazinele online, este important de avut în vedere şi avantajele antreprenorilor care decid să îşi mute activitatea şi în mediul online.

De interes:  SCM Poli a cedat în capitală cu CSM București și își ia gândul de la o medalie în campionat

Cele mai importante beneficii pe care le aduce un site unei companii în mediu online sunt:

  • Costurile operaţionale mici

Acestea fac referire la necesitatea unui spaţiu fizic mic, eventual pentru depozitarea stocurilor, la un număr mic al angajaților și la cheltuieli substanţiale eliminate, cum sunt cheltuielile cu sistemele de pază şi de alarmă.

  • Numeroşi clienţi potenţiali la nivel naţional şi internaţional

Un site este vizitat mult mai uşor de către potenţialii clienţi decât un magazin fizic. De aceea, clienţii magazinului online sunt mult mai numeroşi, din toate colţurile ţării iar, dacă politica magazinului o permite, din toate colţurile lumii.

  • Cheltuieli cu depozitarea stocurilor evitate

Există posibilitatea ca antreprenorii care îşi deschid un magazin online pe lângă cel fizic sau îşi deschid exclusiv un magazin online să evite cheltuielile cu depozitarea stocurilor prin metode moderne care implică şi colaborarea cu o firmă de curierat de specialitate.

  • Costurile de deschidere a unui magazin online sunt extrem de mici
De interes:  Accident grav la Marga

Costurile efective de deschidere a unui magazin online sunt mult mai mici decât cele ce implică deschiderea unui magazin fizic. Cu ajutorul unei agenţii web design, costurile se pliază pe nevoile clienţilor. Concret, costurile deschiderii şi funcţionării unui magazin virtual sunt foarte mici, ceea ce se traduce printr-un preţ atractiv pentru antreprenori.

  • Oferta de vânzare rapidă

Antreprenorii cu acces la internet rapid cu siguranţă vor putea să îşi actualizeze în timp real produsele oferite, iar cumpărătorii vor avea acces la ele fără prea multă bătaie de cap.

  • Îmbunătăţirea comunicării client- antreprenor

Un magazin online este mult mai avantajos din prisma comunicării cu clienţii. Dacă la înregistrarea acestora în comunitatea online, li se cere permisiunea de a le trimite mesaje cu promoţiile şi ofertele şi aceştia acceptă, atunci comunicarea este cât se poate de simplă şi clienţii vor fi înştiinţaţi ori de câte ori un anumit produs este la reducere.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.