Dacă ai o afacere online, sunt șanse mari să fi auzit deja de Content Marketing. Această tehnică de marketing te ajută să atragi și să interacționezi cu clienții sau potențialii clienții prin oferirea de conținut de calitate ce le aduce informații de valoare.

Promovarea tip Content Marketing este una din cele mai eficiente și practice strategii marketing digital pe care brandul tău le poate folosi pentru a ajunge în fața a cât mai multi oameni și pentru a atrage atenția potențialilor clienți. Iată doar câteva dintre beneficiile pe care Content Marketing le poate aduce afacerii tale:

 

  1. Content marketing aduce conversii

Unul din cele mai mari beneficii ale Content Marketing este că îți ajută afacerea să aibă în timp o rată mai mare de conversie. Studiile arată că afacerile care creează în mod constant conținut de calitate se bucură de rate de conversii de 6 ori mai mari decât ale competitorilor care nu se concentrează pe Content Marketing. Acest lucru se datorează în mare parte faptului că aceste brand-uri construiesc încredere sau educa publicul, oferind aceste informații suplimentare prin conținut scris, audio sau video.

  1. Conținutul de calitate îți aduce trafic mai mare
De interes:  Cat Trebuie sa Doarma un Bebelus si de ce nu Doarme

Publicarea de conținut util și informativ în mod constant te poate ajută să aduci mai mult trafic pe site-ul tău. Conform HubSpot, companiile care publică mai mult de 16 articole pe luna obțin de 3,5 ori mai mult trafic decât cele care publică 4 sau mai puține articole. Dacă vrei să îmbunătățești traficul site-ului, publică mai des conținut de calitate și de interes pentru publicul tău țintă.

  1. Câștigă credibilitate și autoritate în domeniu

Odată cu publicarea de articole de calitate care aduc valoare vizitatorilor site-ului tău, vei câștiga și credibilitate și imaginea de expert în domeniul tău de activitate – iar consumatorii tind să asculte sfaturile venite de la un líder în domeniu atunci când au anumite provocări sau nevoi.

  1. Îmbunătățește SEO și vizibilitatea online

Mulți oameni apelează la motoarele de căutare atunci când au nevoie de un produs ori un serviciu. SEO (Search Engine Optimization) este procesul de optimizare a site-ului tău astfel încât să apari cât mai sus în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare. Cu cât ai mai mult conținut de calitate, cu atât vei îmbunătăți și SEO-ul site-ului tău – și cu cât este mai optimizat site-ul tău pentru motoare de căutare tip Google, cu atât mai bună va fi vizibilitatea ta în online.

  1. Educa publicul țintă
De interes:  CONCURSUL ȘCOLAR DE INTERPRETARE „FESTIVALUL POEZIEI RUSE” - 27-31 iulie 2019

Potențialii tăi clienți au probleme pe care brandul tău le poate rezolva – și ce modalitate mai bună de a le oferi informații despre provocările și problemele pe care le au dacă nu prin oferirea de conținut de calitate cu care să interacționeze? Asigura-te că tratezi subiectele cele mai de interes ale clienților tăi pentru a-i ajută să înțeleagă cum produsele/serviciile pe care le oferi le pot rezolva problemele.

 

Cu atât de multe beneficii ale Content marketing, este de înțeles de ce din ce în ce mai multe companii aleg să dezvolte strategii de content și să producă articole de calitate pentru brandul lor. Indiferent de industria din care faci parte sau de mărimea companiei tale, este momentul să începi să folosești Content Marketing pentru a ajunge la și a interacționa cu publicul tău țintă. Iar dacă ai nevoie de ajutor cu o strategie de Content Marketing, apelează la serviciile profesionale ale unei Agenții Digital Marketing pentru rezultate amplificate, care să se transforme în conversii și noi clienți.

De interes:  Ministerul Educatiei le acorda elevilor un ajutor de 200 de euro

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.