Sunt foarte multe persoane care cauta spatii birouri ieftine fara sa se gandeasca la toate detaliile ce stau in spatele alegerii un spatiu pentru birouri. Un spatiu ales gresit nu doar ca afecteaza moralul angajatilor si activitatea, dar si imaginea si brandul.

Alegerea corecta a unor spatii birouri ieftine

Pentru alegerea optima a celor mai bune spatii birouri ieftine se va tine cont de urmatoarele aspecte:

1. Locatie

Pot clientii sa ajunga acolo fara probleme? Pot angajatii sa ajunga acolo cu usurinta? Daca este gasit un birou care bifeaza aceste doua aspecte, atunci locatia este buna. Conteaza foarte mult si ca zona sa fie una buna si foarte aproape de cafenele si restaurante pentru pauza de pranz.

2. Pret

Pretul este probabil cel mai important factor pentru majoritatea afacerilor atunci cand aleg un nou birou. Daca pretul este prea mic va fi probabil un birou nu foarte bun din care firma se va muta dupa doar cateva luni. Un pret prea mare va determina firma sa nu poata plati la inceput si sa se mute mai repede decat ar fi sperat. Niciunul dintre scenarii nu este bun, ceea ce inseamna ca trebuie aleasa alta solutie si un buget realist.

De interes:  Blocajul financiar se accentuează, 7 din 10 companii își plătesc cu greu facturile

3. Dimensiune

Evident, ambii factori mentionati anterior – locatie si pret – vor influenta dimensiunea spatiilor comerciale alese, dar este un punct important de mentionat. Ca o regula foarte generala, in mod normal, este recomandat un spatiu 70 de metri patrati. Cu toate acestea, proprietarul isi cunoaste cel mai bine afacerea.

Daca, de exemplu, angajatii au nevoie de birouri mai mari sau mai mult spatiu de stocare, atunci spatiul trebuie sa respecte acest lucru. Exista si problema spatiului de intalnire si odihna. Va fi nevoie de o zona pentru intalniri cu clientii, iar echipa are nevoie de un loc pentru a lua masa.

4. Infrastructura

Aceasta este o caracteristica mai importanta pentru unele companii decat altele. Cu toate acestea, in prezent, nu exista multe companii care sa functioneze eficient fara o conexiune de internet fiabila. Unele birouri, includ, in general, accesul la internet ca parte a contractului de inchiriere. Calitatea si fiabilitatea serviciului conteaza si ea. Nu are rost sa se plateasca pentru un serviciu care este intrerupt in mod constant sau cedeaza sub tensiunea unei zile deosebit de aglomerate.

De interes:  Reșița și-a luat revanșa cu SCM Poli. Deocamdată, la turneul de la Turda

5. Stil

Destul de des, viitorii proprietari au tendinta de a uita de stil. Desi este indicat sa se ia in considerare factorii „mai importanti”, cum ar fi cei patru mentionati mai sus, exista inca multe de spus pentru stilul biroului.

Daca este vorba despre o afacere care spera sa devina un „brand” sau se doreste protejarea imaginii brandului inca de la inceput, atunci va trebui sa se ia in considerare acest lucru. Un birou poate fi un instrument fantastic de branding.

Proprietarul biroului se poate inspira cu usurinta de la alte firme din aceeasi nisa pentru a obtine efectul dorit in birou astfel incat clientii sa identifice aspectul interior cu brandul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.