TOMMY HILFIGER SE REDESCHIDE IN PALAS MALL IAŞI CU UN NOU ASPECT IMPRESIONANT

Pe 20 septembrie, magazinul Tommy Hilfiger si-a redeschis portile in Palas Mall Iasi cu un nou design impresionant si modern care, cu siguranta, a atras toate privirile.

Intr-un spatiu rafinat, fanii marcii care viziteaza magazinul proaspat renovat pot vedea noile colectii FALL 2022 si pot pasi direct in Tommy Factory, o stare de spirit dinamica care va aprinde o ciocnire de culturi, trecut si viitor, clasic si modern, ce aduce o energie unica.

Pentru toamna lui 22, Tommy isi reia abordarea fata de propriul legacy si continua sa depaseasca limitele modei si miscarea contemporana de pregatire. Siluetele reimprospatate sunt peste tot, in timp ce tesaturile confortabile asigura versatilitatea aspectului de dimineata pana seara. Exista intotdeauna o distractie in toate, dand colectiilor o senzatie distincta de Tommy. Intrarea in noul magazin renovat este o invitatie deschisa la explorarea articolelor traditionale americane cu o nota contemporana, o invitatie la descoperirea reinterpretarii modelelor si detaliilor clasice, culori statement si piese de patrimoniu intr-o estetica moderna si senzuala care aduce o energie unica.

De interes:  Alţi cinci angajaţi din focarul COVID de la Spitalul de Copii Timişoara, confirmaţi cu SARS-CoV-2

Magazinul, situat in cea mai cosmopolita destinatie de agrement din estul tarii, impresioneaza printr-un design arhitectural, in care se regaseste caracterul emblematic al brandului. Un amestec intre clasic si modern, noul spatiu TOMMY HILFIGER este sic si aerisit. Vizitatorii sunt intampinati de o ambianta primitoare si confortabila. Pastrand mereu caracterul marcii care domina toate magazinele sale, incorporeaza elemente clasice si moderne, care intoarce priviri la prima vedere. La intrarea in magazin, vizitatorul vede un spatiu cald si luminos. Acolo domina elementele rustice din lemn de pe podele si vitrinele care in combinatie cu lemnul alb lucios si elementele decorative inspirate de culorile marcii, evidentiaza colectiile TOMMY HILFIGER intr-un mod unic si creeaza o experienta de cumparaturi de neuitat.

De asemenea, pentru renovarea magazinului TOMMY HILFIGER din Palas Mall Iasi s-au folosit materiale care contribuie la amprenta asupra mediului si continua misiunea de respectare a durabilitatii si protectie a mediului.

Noul magazin TOMMY HILFIGER renovat este situat in cartierul Centru Civic, in vecinatatea emblematicului Palat al Culturii, in Palas Mall Iasi.

De interes:  Jeison Orlando Rodriguez Hernandez – bărbatul cu cele mai mari picioare din lume! [VIDEO] – Banat FM

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitorul exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt disponibile in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost desemnata distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat mereu echilibrul si cresterea organica, condusa de valorile CSR, si de aceea este una dintre cele mai puternice companii de pe piata, in continua dezvoltare, captand atentia celor mai pretentiosi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute marci de stil de viata premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil iconic care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. . TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

De interes:  Marcel Vela a primit aviz pozitiv la audierile din comisii – Banat FM

Vanzarile globale de produse TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar marca este sustinuta de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezenti in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global, tommy.com.

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.