Calitatea produselor şi a serviciilor depinde de calitatea proceselor tehnologice şi administrative din care acestea provin. La rândul ei, calitatea proceselor depinde de numeroşi factori determinanţi – tehnici, economici şi sociali – reprezentând, de fapt, calitatea organizaţiei. În consecinţă, dacă dorim să realizăm doar produse şi servicii de calitate este necesar şi suficient ca organizaţia însăşi să fie de calitate.

  • Interesele/problemele furnizorului

Pentru organizaţia furnizoare de produse sau servicii – întreprinderea – este esenţial ca ea să realizeze şi să menţină la nivelul cerinţelor clienţilor calitatea produselor şi serviciilor furnizate, în cantităţile, la preţurile/tarifele şi la termenele stabilite de comun acord cu reprezentanţii clienţilor, dar şi în condiţii de eficienţă şi eficacitate proprii maxime. În plus organizaţia furnizoare trebuie să ţină cont – în tot mai mare măsură – de cerinţele referitoare la calitate ale societăţii, precum şi de evoluţiile pieţei.

  • Interesele/problemele clientului

Pentru client – care, de regulă se orientează exclusiv spre produse/servicii având calitate maximă şi tarife minime – este esenţial ca el să poată avea încredere în capacitatea organizaţiei furnizoare de a realiza calitatea cerută produselor/serviciilor ce-i sunt necesare – la preţul/tariful şi termenul convenite – şi de a o menţine în timp.

De interes:  Elevii din județul Timiș spun „nu” poluării! Tinerii susțin Săptămâna Europeană a Mobilității

Compania Telinfinity a adus pe piaţa din România, produse inovative special create pentru companiile care duc lipsă de personal, şi care îşi doresc de asemenea, ca în cadrul serviciile pe care le oferă să existe întotdeauna o ordine şi o comunicare ireproşabilă intre clienţi şi angajaţi. Tocmai de aceea au fost implementate sisteme speciale pentru fiecare tip de afacere.

De exemplu, în cadrul unui restaurant s-au introdus sisteme de apelare a ospătarilor.

Ce este un sistem de apelare a ospătarilor?

Sistemul de apelare a ospătarului este un sistem facil de comunicare special conceput pentru a fi folosit în industria HORECA, dar şi în alte domenii de activitate, în special în sfera serviciilor.

Sistemul este conceput pentru a deservi atât restaurantelor, teraselor, barurilor, cafenelelor, ceainăriilor, bowling-urilor, cât şi night club-urilor, iar lista poate continua cu succes întrucât sunt sisteme ce pot fi implementate în diverse instituţii.

Sistemul este unul fără fir pentru a solicita serviciile ospătarilor/chelnerilor de către clienţi.

Scopul principal este de a servi clienţii într-un timp mult mai rapid şi ai face pe aceştia să se simtă mai confortabil;

De interes:  3 motive ca trebuie sa vizitati regulat un coafor

De asemenea, este compus dintr-un număr de butoane de apelare dispuse în funcţie de mesele clienţilor şi un display poziţionat la recepţie/bar, în funcţie de caz.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.