Se scumpesc politele RCA pentru bolizi

Politele RCA se scumpesc pentru masinile puternice. Proprietarii acestor masini ar putea plati cu 40 la suta mai mult.  Cu toate astea in cazul motoarelor cu capacitate cilindrica mica polita RCA este in continua scadere.

    Iata ce se intampla cu politele RCA

Companiile de asigurari doresc sa se introduca o noua modificare prin care soferii care au provocat accidente sau care au acumulat amenzi de circulatie sa plateasca mai mult la asigurarea auto obligatorie. Autoritatea de Supraveghere Financiara a transmis ca soferii sub 30 de ani care detin autoturisme cu motoare de peste 2500 de centimetri cubi sa plateasca anual o politca RCA de aproape 2700 lei.  Asta ar inseamna cu 40 la suta mai mult ca pana acum. Persoanele care au intre 31 si 60 de ani ar putea plati aproximativ 1900 lei.

Cristian Rosu, vicepresedinte ASF a declarat “Datorat riscului mai mare pe care aceste maşini le prezintă în circulaţie, frecvenţei daunalității şi a valorilor daunelor produse. Acestea fiind maşini scumpe, inclusiv piesele şi reparaţiile sunt mai mari.”.

De interes:  Consumabile stomatologice pentru cabinet si laboratoare

Soferii cu masini care au motoare intre 1801 si 2000 de centimetri cubi vor plati mai putin fata de inceputul anului. Mai multe detalii despre acest subiect poti obtine si de la companiile de asigurari.

Cele mai reduse tarife sunt in cazul motoarelor de capacitate mica, mai exact intre 500 si 900 de lei pe an.

Aceste tarife nu sunt obligatorii iar companiile de asigurari le iau ca referinta atunci cand le stabilesc pe cele proprii.  Aisguratorii negociaza in aceste momente cu reprezentantii Autoritatii de Supraveghere Financiara implementarea unor noi modificari pentru calculul politelor auto. Soferii care au mai multe amenzi de circulatie pot plati tarife mai mari.

Madalin Rosu , presedintele Biroului Asiguratorilor Auto din Romania a declarat “Dacă un şofer care conduce haotic, care are un număr mare de amenzi, ar putea fi mai uşor identificat de asigurator s-ar putea construi în zona de malus un sistem mai bun, mai corect.”.

De interes:  „Timișoara a fost mereu un club și un oraș la care să vreau să mă întorc”. Dragan Petricevic, din nou acasă! | Express de Banat

Parerile bineinteles ca sunt impartite iar soferii din Romania sunt cei mai afectati.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.