Toata lumea ar trebui sa isi dea seama ca trebuie sa-si cunoasca concurentii in persoana, sa analizeze informatii despre acestia si sa studieze preturile din magazinul lor online, dar, in practica, nu toata lumea face acest lucru. Majoritatea proprietarilor de magazine online pur si simplu nu inteleg pe deplin ce inseamna monitorizare online preturi concurenta, ce trebuie facut, ce date trebuie colectate pentru analiza si ce trebuie facut cu rezultatele sale. Multi nu acorda suficienta atentie preturilor, concentrandu-se doar pe cativa lideri de piata si ignorandu-si concurentii imediat. Cu monitorizare online preturi concurenta Copio poti fi intotdeauna cu un pas inaintea concurentilor tai.

Pretul ca element important al marketingului pe internet

Ce iti ofera o analiza a preturilor competitive in magazinele online? Cum sa afli cine sunt adevaratii tai concurenti? Care sunt modalitatile de a monitoriza preturile concurentilor din magazinele online? Care sunt avantajele si dezavantajele fiecarei metode de analiza? Cum functioneaza serviciul de monitorizare automata a preturilor in magazinul online? Dupa ce primesti raspunsuri la aceste intrebari, poti intelege cum sa transformi un potential public de consum in clienti reali si fideli. Asadar, a-ti creat un magazin online, a lansa o campanie publicitara, a investi in promovarea site-urilor web, a folosi diverse instrumente de marketing pe internet, inseamna sa astepti ca magazinul online sa aiba un aflux important de de clienti. Drept urmare, potentialii cumparatori viziteaza un anumit magazin online, rasfoiesc paginile de produse, dar nu fac cumparaturi sau fac mai putine, deoarece nu le indeplinesc asteptarile, revenind la magazinul tau pentru achizitii, deoarece aici le sunt indeplinite toate asteptarile.

De interes:  Cum sa optimizam campania de Facebook Ads in 2020

Cum poate monitorizarea preturilor sa afecteze succesul si sa creasca vanzarile?

Potrivit studiului, aproximativ 33% din bunuri sunt vandute la preturi mai mari decat preturile medii ale pietei, costurile de publicitate pentru aceste produse reprezinta aproximativ 34% din buget, dar ponderea lor in numarul total de vanzari este de doar 7%. Despre ce este vorba? Faptul ca relevanta preturilor in magazinul online determina in mare masura succesul campaniei publicitare. Pentru a obtine o crestere a eficacitatii publicitatii de mai multe ori, inainte de lansarea campaniei, este necesar sa se monitorizeze preturile pe piata.

Ce inseamna monitorizare online preturi concurenta?

Aplicatia pentru monitorizare online preturi concurenta Copio este un instrument pentru analiza preturilor concurentilor, permitandu-ti sa obtii informatiile necesare in timp real. Aceasta este o oportunitate excelenta pentru intreprinderile mici si mijlocii de a primi informatii relevante despre concurenti pentru a reglementa propria politica de preturi. Sarcina principala a monitorizarii preturilor concurentilor este urmarirea automata a preturilor, economisirea resurselor de management pentru a forma o strategie de stabilire a preturilor. Datorita serviciilor Copio, poti compara o gama larga de bunuri, poti efectua monitorizarea tinand cont de diferite optiuni (culoare, dimensiune, model), poti primiti o notificare si un raport asupra comparatiei.

De interes:  Cum optimizam campania de Google Adwords

Ce sa cauti atunci cand alegi un serviciu de comparare a preturilor

Atunci cand alegi un program pentru compararea preturilor, trebuie sa te concentrezi pe indicatorii cei mai importanti: costul software-ului, caracteristicile tehnice, pe care platformele principale functioneaza, principalele functionalitati ale serviciului (analiza de piata, analiza rentabilitatii, analiza preturilor, analiza produselor concurentilor, urmarirea ofertelor promotionale, mentinere raportare).

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.