Este bine sa iei decizia potrivita atunci cand te-ai hotarat sa contractezi servicii SEO pentru compania ta, iar in acest caz este vital sa supraveghezi asupra deciziilor pe care le ia aceasta in favoarea ta si sa poti sti daca strategiile SEO sunt cele potrivite.
De fapt, fiecare agentie sau firma SEO se va confrunta cu o noua situatie in cazul oricarui nou client sau mai bine spun in cazul fiecarui site, motiv pentru care abordarea va fi unica pentru fiecare speta in parte si este, de asemenea, foarte important sa ai cunostintele necesare despre stadiul in care se afla site-ul companiei tale si in ce mod performeaza aceasta in fiecare luna.
Mai mult decat atat, pentru ca rezultatele pozitive ale strategiilor SEO vor fi generate intr-un timp mai lung pentru a fi observate si vazute chiar si de catre o persoana mai putin avizata in SEO, pentru deciziile luate de o firma SEO sau de catre un freelancer, este important sa consulti chiar si o terta parte specializata in marketing digital, cum ar fi compania ADfel Digital Marketing.
Cine este ADfel Digital Marketing? Daca alegi sa vizitezi site-ul adfel.ro vei afla printre altele ca aceasta firma ofera unele dintre cele mai bune servicii SEO din Bucuresti, iar daca planuiesti sa iti extinzi afacerea dincolo de granitele Romaniei, ADfel iti poate oferi sustinerea in strategiile SEO potrivite in plan international.
Ce trebuie sa stii despre procesul SEO?
De exemplu, intr-un videoclip comunicat al Google, se spune ca dureaza de obicei de la patru pana la douasprezece luni pentru ca imbunatatirile de pe site-ul tau sa inceapa sa aiba un impact asupra rezultatelor afisate de motoarelor de cautare.
Din perspectiva unui specialist SEO, cand incepi sa vezi rezultate mai bune decat cu ceea ce erai obisnuit pe parcursul uneia, a doua sau a trei luni, este important sa aflii daca aceste performante se datoreaza unei concurente scazute pe piata sau daca firma SEO foloseste strategii constante de crestere pentru obtinerea rezultatelor cat mai rapid.
In cazul in care, daca trebuie sa astepti mai bine de un an pentru a vedea rezultate notabile, ar trebui sa incepi sa iti notezi si sa te intrebi ce face de fapt agentia SEO pentru tine si daca eforturile tale financiare sunt justificate prin rezultatele pe care acestia ti le obtin.
Prin acest articol se abordeaza lucrurile pe care ar trebui sa le observi constant de la firma ta de SEO pentru a te asigura ca aceasta nu numai ca iti aduce rezultatele asteptate, ci si ca iti va mentine pozitiile obtinute pe un termen cat mai lung.
O intalnire introductiva
Cand esti pe cale sa alegi firma SEO potrivita pentru compania ta, fie pentru a beneficia de servicii SEO, fie pentru a supraveghea calitatea livrarii serviciilor, este necesar sa organizezi intalniri cu reprezentantul acesteia sau cel putin sedinte prin video conferinta, apeluri telefonice si nu in ultimul rand sa beneficiezi de un rezumat al volumului de munca depus lunar, care sa includa si rapoarte comparative intre performantele obtinute in perioada anterioara si cea actuala.
In timpul acestor intalniri, vei fi intampinat de manager si eventual de unul din specialistii SEO familiarizati cu procesul SEO dedicat site-ului companiei tale. Trebuie sa stii ca in faza initiala, la inceputul campaniei de promovare, acestia se vor folosi de aceasta oportunitate pentru a-ti adresa cat mai multe intrebari cu privire la compania ta, la activitatile tale, la clientii sau potentialii clienti pe care ii doresti si nu in ultimul rand ce obiective de marketing si SEO ti-ai propus sa indeplinesti in urmatoarea perioada.
Cu aceasta ocazie, o firma SEO serioasa iti va explica etapele, va intocmi alaturi un plan de marketing, va stabili cei mai importanti KPI SEO pentru atingerea lor si iti va oferi un pret personalizat pentru a te dezvolta cat mai rapid in mediul online.
Auditul SEO initial al site-ului
Atunci cand nu ai un audit SEO pentru site-ul tau si te-ai hotarat cu privire la firma SEO cu care vrei sa colaborezi, printre primele lucruri pe care le vei obtine de la o firma ce ofera servicii SEO de calitate este un audit complet, care subliniaza punctele slabe, iti recomanda ceea ce trebuie facut pentru indreptarea problemelor si intarirea punctelor forte.
Comunicarea periodica si rapoarte SEO
Intr-adevar, o firma SEO buna si de incredere nu iti va oferi doar o lista de recomandari bazandu-se pe concluziile auditului intocmit. Cei care iti ofera serviciile SEO, prin managerul de cont sau reprezentantul desemnat, ar trebui sa fie intotdeauna deschis in ceea ce priveste intrebarile tale, oricat de complicate ar parea ca sunt si este absolut normal ca tu sa aflii si sa fii cat se poate de lamurit la ceea ce se lucreaza pentru tine, care este scopul si ce beneficii iti vor aduce aceste tehnici SEO.
De asemenea, este indicat sa tii o legatura stransa si neaparat sa soliciti rapoarte periodice pentru a obtine mai multe informatii despre stadiul in care se afla afacerea ta in online. Daca iti faci griji ca devii prea insistent, ar trebui sa stii ca orice prestator serios de servicii SEO va urmari sa te mentina informat si in pas cu oricare schimbari benefice sau nu si isi va asuma raspunderea intr-un mod transparent absolut tot ceea ce tine de strategia si activitatea in care este implicat businessul tau.