Connect with us

Economie

Ing. Adrian Stanciulescu – Presedintele (P.N.A.T) despre – noul Cod Fiscal pregatit in “bucataria multinationala” si elaborarea Actelor Normative la unele institutii ale Administratiei Publice Centrale

Publicat

pe

Sursa: https://turism.info.ro/

Acum cateva zile am citit un articol foarte interesant aparut in Curierul National, intiutulat: “Noul Cod Fiscal, pregatit in bucataria multinationala” (luni 18.iulie 2022). Cele prezentate in acest articol, pe care va sfatuiesc si pe Dvs. sa-l cititi – https://curierulnational.ro/noul-cod-fiscal-pregatit-in-bucataria-multinationala/  a trezit niste intrebari legitime: Se respecta Legea 52/2003 republicata,privind trasparenta decizionala in administratia publica?

In aceasta analiza nu am cupris si Legea 62/2011, legea dialogului social, lege care a fost calcata in picioare, desi conform Tratatului privind functionarea Uniunii Europene, art.151-156, dialogul social este o componenta fundamentala a modelului social European.

Am vazut in materialul publicat in Curierul National ca la luarea deciziei privind modificarea Codului Fiscal au participat, printre altii:

Camera de comert Americana, Camera de Comert Romano-Germana, Camera de Comert Romano-Franceza (deci camere de comert bilaterale).

Pentru care am mers la Legea 335/2007 si am gasit la art.46 definitia camerei de comert bilaterale:’’ … Camerele bilaterale sunt create în scopul dezvoltării relaţiilor economice ale României cu ţările pentru care au fost create şi al promovării, apărării şi susţinerii intereselor economice ale comunităţii de afaceri ….”

Aceasta activitate intra in contradictie cu prevederile art.6,lit.b. din Legea 52/2003:

ART. 6

Prevederile prezentei legi nu se aplică procesului de elaborare a actelor normative şi şedinţelor în care sunt prezentate informaţii privind:

valorile, termenele de realizare şi datele tehnico-economice ale activităţilor comerciale sau financiare, dacă publicarea acestora aduce atingere principiului concurenţei loiale,potrivit legii;

Mergem la art.7,pct.2 din aceeasi lege :

“Anunţul referitor la elaborarea unui proiect de act normativ va fi adus la cunoştinţa publicului, în condiţiile alin. (1), cu cel puţin 30 de zile lucrătoare înainte de supunerea spre avizare de către autorităţile publice. Anunţul va cuprinde: data afişării, o notă de fundamentare, o expunere de motive, un referat de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus, un studiu de impact şi/sau de fezabilitate, după caz, textul complet al proiectului actului respectiv, precum şi termenul-limită, locul şi modalitatea în care cei interesaţi pot trimite în scris propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ.”

De interes:  Transformă-ți Grădina Într-un Colț de Rai: Secretele Amenajării Grădinilor Moderne cu Plante Ornamentale la Preț de Producător/rebegarden.ro

Art.11 ,din Legea 52/2003 prevede expres:

“Minuta şedinţei publice, incluzând şi votul fiecărui membru, cu excepţia cazurilor în care s-a hotărât vot secret, va fi afişată la sediul autorităţii publice în cauză şi publicată în site-ul propriu.”

Oare dl.secretat de stat Alin Chitu, de la Ministerul Finantelor cunoaste aceste prevederi sau le-a trecut la… etc. cum au fost etichetate adevaratele organizatii patronale si sindicale ale romanilor si ale Romaniei?

Poate domnia sa recunoaste ca adevarati patrioti, care lupta pentru dezvoltarea economiei romanesti , doar unele camera bilaterale (nu toate) si ambasadele anumitor state?

In continuare doresc sa-I prezint dl. Secretar de stat  valorile T.V,A-ului in tarile U.E., atat cel standard cat si cel al industriei turismului. (Pentru S.U.A  nu este cazul pentru ca ei nu au):

 

List of VAT rates applied in EU member countries (last updated as of 23 March 2022)(https://europa.eu/youreurope/business/taxation/vat/vat-rules-rates/)

Member

State

Standard

rate

Reduced

rate

Member

State

Standard

rate

Reduced

rate

Member

State

Standard

rate

Reduced

rate

AUSTRIA 20 10/13 SPAIN 21 10 LATVIA 21 12/5
BELGIUM 21 6/12 FINLAND 24 10/14 MALTA 18 5/7
BULGARIA 20 9 FRANCE 20 5,5/10 NETHERLANDS 21 9
CYPRUS 19 5/9 CROATIA 25 5/13 POLAND 23 6/13
CZECHIA 21 10/15 HUNGARY 27 5/18 PORTUGAL 23 6/13
GERMANY 19 7 IRELAND 23 19/13,5 ROMANIA 19 5/9
DENMARK 25 ITALY 22 5/10 SWEDEN 25 6/12
ESTONIA 20 9 LITHUANIA 21 5/9 SLOVENIA 22 5/9,5
GREECE 24 6/13 LUXEMBOURG 17 8 SLOVAKIA 20 10

Oare reprezentantii Camerei de Comert Germana in Romania si ai Camerei de Comert Franceza in Romania cunosc aceste date ale Uniunii Europene publicate in 23 martie 2022? Oare acesti mari specialisti si doritori sa participe la dezvoltarea  economiei romanesti au vazut si diferenta intre T.V.A. standard si T.V.A. redus (in industria turismului)

Pentru a face o comparatie obiectiva prezint salariu minim si salariu mediu brut, in tarile U.E.

 

STATE U.E

 

SALARIU MINIM BRUT STATE U.E SALARIU  MINIM BRUT STATE U.E SALARIU MINIM BRUT
AUSTRIA FRANTA 1554,58 MALTA 748,68
BELGIA 1625,72 GERMANIA 1585,00 OLANDA 1701,00
BULGARIA 332,34 GRECIA 758,33 POLONIA 619,46
CROATIA 567,32 UNGARIA 476,00 PORTUGALIA 775,83
CIPRU IRLANDA 1723,80 ROMANIA 466,72
CEHIA 596,36 ITALIA SLOVACIA 623,00
DANEMARCA LETONIA 500,00 SLOVENIA 1024,24
ESTONIA 584,00 LITUANIA 642,00 SPANIA 1108,33
FINLANDA LUXEMBURG 2201,93 SUEDIA

THE MINIMUM SALARY IN EUROPE AS OF 2021 (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained)

 

STATE U.E SALARIU MEDIU BRUT STATE U.E SALARIU MEDIU BRUT STATE U.E SALARIU MEDIU BRUT
AUSTRIA 4400,00 FRANTA 4112,00 MALTA 2528,00
BELGIA 5120,00 GERMANIA 4640,00 OLANDA 4768,00
BULGARIA 944,00 GRECIA 2176,00 POLANIA 1504,00
CROATIA 1536,00 UNGARIA 1344,00 PORTUGALIA 2032,00
CIPRU 2368,00 IRLANDA 4816,00 ROMANIA 672,00
CEHIA 1808,00 ITALIA 3360,00 SLOVACIA 1696,00
DANEMARCA 6432,00 LETONIA 1408,00 SLOVENIA 28832,00
ESTONIA 1728,00 LITUANIA 1744,00 SPANIA 2720,00
FINLANDA 4624,00 LUXEMBURG 6096,00 SUEDIA 4320,00

AVERANGE GROSS SALARIES BY THE EU COUNTRIES (https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained)

Foarte interesant de analizat diferenta intre salariul minim si cel mediu, tarile cu o economie sanatoasa au  salariul mediu de cel putin 2,5 ori mai mare decat cel minim (inclusiv Bulgaria de 2,84 ori). In Romania salariul mediu este de doar 1,44 ori mai mare. Economia Romaniei are sfatuitori buni, atasati dezvoltarii ei.

Sunt atat de atasati dezvoltarii economice a Romaniei incat se sacrifica si aleg sa plateasca impozit pe profit  de 16% ! Problema este daca au profit si cat este profitul de mare. In 2018 IKEA Romania nu a platit  impozit pe profit nici cat o  firma romaneasca cu un castig mediu. Am dat un exemplu,dar nu este cel mai concludent! Nu inteleg acesti mamuti de ce vin in Romania sa faca afaceri cand castigul lor este infirm? Iubesc Romania!

Sa vedem ce prevede art.13 din Legea 52/2003:

„ART. 13

(1) Autorităţile publice prevăzute la art. 4 sunt obligate să întocmească şi să facă public un raport anual privind transparenţa decizională, care va cuprinde cel puţin următoarele elemente:

  1. a) numărul total al recomandărilor primite;
  2. b) numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative şi în conţinutul deciziilor luate;
  3. c) numărul participanţilor la şedinţele publice;
  4. d) numărul dezbaterilor publice organizate pe marginea proiectelor de acte normative;
  5. e) situaţia cazurilor în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie pentru nerespectarea prevederilor prezentei legi;
  6. f) evaluarea proprie a parteneriatului cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora;
  7. g) numărul şedinţelor care nu au fost publice şi motivaţia restricţionării accesului.

(2) Raportul anual privind transparenţa decizională va fi făcut public în site-ul propriu,prin afişare la sediul propriu într-un spaţiu accesibil publicului sau prin prezentare în şedinţă publică.

In inchiere doresc sa citez din Theodor Stolojan, fost prim-ministru si reputat economist, care a spus:

„Sa imbunatatim administrarea, sa colectam intradevar impozitele si taxele care ar trebui datorate, potrivit legislatiei actuale. De exemplu, Uniunea Europeana face evaluarea cat nu colecteaza fiecare tara din TVA. Romania este campioana. Deci, nu colectam din TVA undeva la 35 de puncte procesuale din ce ar trebui sa colectam. Asta inseamna vreo 7 miliarde de euro”

Citind aceasta declaratie se pune intrebare cine sunt cei care au intereseul sa mareasca TVA-ul? Oare cei care nu-l platesc prin tot felul de inginerii si…sfaturi care le ofera „specialistilor” nostrii. Atentie 7 miliarde de euro.

Ing. Adrian Stanciulescu – Presedintele Patronatul National al Agentiilor de Turism (P.N.A.T)

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Economie

Tot ce trebuie să știi despre taxa pentru cazierul judiciar și unde se plătește

Publicat

pe

Taxa cazier judiciar

Mulți români caută anual informații despre taxa cazier judiciar și dacă trebuie plătită atunci când merg la poliție. Deși în trecut exista o taxă oficială, în prezent eliberarea cazierului judiciar la ghișeu este gratuită.
Totuși, gratuit nu înseamnă întotdeauna simplu.

Pentru a obține cazierul personal, trebuie să completezi cererea tip, să te prezinți personal la secția de poliție, să ai buletinul în original și, de multe ori, să faci două drumuri, din cauza problemelor frecvente din sistemul informatic sau pentru că documentul nu este eliberat pe loc. În unele cazuri, ghișeele funcționează doar câteva ore pe zi, iar programările se epuizează rapid.

De aceea, mulți aleg varianta modernă — obținerea cazierului judiciar online, fără deplasări și fără stres.
În acest caz, pe platforma https://cazierul-judiciar-online.ro/ se plătește o taxă unică de 149 RON, cel mai mic preț din Țară, care acoperă întreaga procedură legală: verificarea documentelor, depunerea cererii prin avocat și transmiterea cazierului în format digital sau fizic, în funcție de opțiune.

De interes:  Credit online 24/24 acordat românilor este disponibil acum online

Astfel, chiar dacă la ghișeu nu plătești o taxă în bani, plătești cu timp pierdut, formulare complicate și nervi consumați.
Prin varianta online, totul se rezolvă rapid — trimiți actele din fața calculatorului, primești cazierul emis legal și scapi de cozile interminabile.

Mai multe detalii despre unde se plătește taxa cazier judiciar afli dând click pe link

Citeste in continuare

Economie

Contabil în Ploiești? Servicii Complete SRL & PFA pentru Dezvoltarea Afacerii Tale

Publicat

pe

De

contabilitate srl

Îți amintești acel val de entuziasm și optimism de la începutul călătoriei tale antreprenoriale? Visul de a construi ceva propriu, de a fi stăpânul propriului destin… este unul dintre cele mai frumoase sentimente. Dar, destul de rapid, acest vis este întrerupt de o serie de întrebări practice și copleșitoare: SRL sau PFA? Cum obțin certificatul constatator online? Cum îmi gestionez contabilitatea fără să risc amenzi? Și, probabil, cea mai presantă: Cât va costa toată această investiție?

Ghidul Antreprenorului 2025: Contabilitate SRL, PFA și nu numai

Dacă aceste întrebări îți sunt familiare, respiră ușurat. Ai ajuns în locul potrivit. La Geseidl Consulting Group, nu doar că răspundem la aceste întrebări, dar am creat un ecosistem complet de servicii financiar-contabile care îți acoperă toate nevoile administrative, de la primul pas și până când afacerea ta devine un motor bine uns de succes. Acest ghid este prima ta etapă spre liniște.

Alegerea Perfectă – SRL sau PFA?

Alegerea formei juridice este fundația pe care îți vei construi afacerea. Este o decizie care îți va influența responsabilitatea, fiscalitatea și potențialul de creștere.

Ce este un PFA (Persoană Fizică Autorizată)?

Un PFA este cea mai simplă formă de a desfășura o activitate economică independentă. Este potrivit pentru profesii liberale, consultanți, freelanceri sau artiști.

Avantaje PFA:

  • Înființare rapidă și costuri reduse.
  • Contabilitate simplificată (în majoritatea cazurilor).
  • Impozitare preferențială (de multe ori pe sisteme reale sau norma de venit).

Dezavantaje PFA:

  • Răspundere nelimitată – răspunzi cu întreaga ta avere personală pentru datoriile firmei.
  • Praguri de venit limitate.
De interes:  Cel mai bun credit de refinanțare în anul 2023

Ce este un SRL (Societate cu Răspundere Limitată)?

Un SRL este o persoană juridică distinctă, separată de fondatorul său. Este soluția ideală pentru afaceri care preconizează creștere, parteneriate sau care doresc să se protejeze pe patrimoniul personal.

Avantaje SRL:

  • Răspundere limitată – este principalul avantaj. Răspunzi pentru datoriile firmei doar cu capitalul social al societății.
  • Credibilitate sporită în relația cu clienții și partenerii.
  • Flexibilitate fiscală și potențial de creștere nelimitat.

Dezavantaje SRL:

  • Proces de înființare mai complex și costuri inițiale mai mari.
  • Contabilitatea este mai elaborată (obligativitate de a avea un contabil).

Serviciile Noastre: Vă Ghidăm Spre Decizia Corectă

Nu lăsați această alegere să vă paralizeze. Echipa noastră de consultanță vă stă la dispoziție pentru a analiza profilul dvs. și a vă recomanda cea mai bună variantă. Oferim pachete complete de înființare SRL și înființare PFA, gestionând toate procedurile în numele dvs.

Oferim și soluția cheie în procesul de înființare:
Certificat Constatator Online. Vă obținem acest document esențial în mod rapid și electronic, eliminându-vă o bătaie de cap majoră.

Motoarele Afacerii – Contabilitatea și Salarizarea

Odată ce afacerea este în picioare, contabilitatea precisă devine motorul care o menține sănătoasă și în creștere. Mulți antreprenori văd contabilitatea ca pe un cost, dar la Geseidl, vă dovedim că este cea mai inteligentă investiție.

De Ce este Vitală Contabilitatea Financiară?

Un contabil bun nu se limitează la completarea declarațiilor. El este partenerul dvs. strategic:

  • Evită Amenzi: Asigură conformitatea cu sutele de legi și reglementări fiscale în continuă schimbare.
  • Optimizează Costurile: Identifică deducerile și cheltuielile deductibile pentru a vă reduce impozitele în mod legal.
  • Oferă Vizibilitate: Rapoartele financiare vă oferă o imagine reală a profitului, pierderii și fluxului de trezorerie, permițându-vă să luați decizii informate.
De interes:  Pun la dispoziție împrumut de 5000 euro: asistența vitală pentru o tranziție profesională

Servicii Complete de Contabilitate și nu numai

Indiferent dacă ați ales SRL sau PFA, vă oferim soluții personalizate:

  • Contabilitate SRL și PFA: Gestionăm totul, de la evidența documentelor până la depunerea declarațiilor (D100, D390, D300 etc.).
  • Servicii de Salarizare: Calcul salarii, pontaj, depunere declarații (D112, Revisal) și toate obligațiile către stat. Echipa noastră vă asigură că totul este ținut la zi, așa cum cere legea.
  • Consultanță Financiară: Vă ajutăm să înțelegeți cifrele pentru a vă direcționa afacerea mai inteligent.

Căutați un contabil online? La Geseidl, găsiți mai mult decât un serviciu la distanță. Găsiți o echipă dedicată, accesibilă oriunde ați fi (nu doar în Ploiești), care folosește tehnologii moderne pentru a vă păstra toate datele în siguranță și la un click distanță.

Transparența Totală: Prețuri și Pachete Care Răspund la Nevoile Reale

Înțelegem că „Cât costă?” este una dintre cele mai importante întrebări. Credem în transparență totală, așa că am construit un sistem de tarife de contabilitate clare și personalizate.

Ce Influențează Prețul Contabilității?

Prețul unui serviciu de contabilitate nu este standard. El depinde de:

  • Cifra de afaceri a firmei dvs.
  • Numărul de documente (facturi, chitanțe, extrase de cont) procesate lunar.
  • Complexitatea activității (număr de angajați, operațiuni cu TVA, import/export etc.).
De interes:  Soluții de creditare de la distanță

Geseidl Consulting Group – Mai Mult Decât un Contabil în Ploiești

Suntem aici pentru antreprenorii din Ploiești și pentru toți cei care își construiesc visul în România. Nu ne limităm la a fi doar prestatori de servicii. Suntem partenerul dvs. de încredere, gata să vă susținem cu experiență, tehnologie și o abordare profund umană în fiecare etapă a drumului.

De ce să ne alegeți pe noi?

  • Expertiză Locală și Națională: Cunoaștem profund legislația română și suntem prezenți pentru clienții noștri din Ploiești, dar servim cu succes și clienți din toată țara, online.
  • Echipă Dedicată: Fiecare client are un contabil dedicat care își cunoaște afacerea în detaliu.
  • Tehnologie Modernă: Vă punem la dispoziție platforme sigure pentru comunicare și partajarea documentelor.
  • Oferta Completa: De la certificat constatator online și înființare firmă la contabilitate financiară complexă și salarizare, suntem singurul partener de care aveți nevoie.

De la Primul Pas la Succesul Sustenabil

Fie că ești la început de drum și ai nevoie de un certificat constatator online și înființare SRL/PFA, fie că deja ai o afacere consolidată și cauți un contabil financiar care să îți aducă valoare adăugată și să te scutească de stres, echipa Geseidl Consulting Group este aici pentru tine.

Nu amână prosperitatea afacerii tale. Ia acum măsura care te va diferenția de ceilalți.

Programează o Consultanță Gratuită de 30 de Minute! Vorbește Direct cu un Expert!

Citeste in continuare

Economie

Vestiare metalice pentru șantiere

Publicat

pe

De

Pe un șantier, unde condițiile sunt dure și organizarea este esențială, vestiarele metalice sunt o soluție indispensabilă pentru depozitarea sigură a echipamentelor și obiectelor personale ale lucrătorilor. Aceste structuri robuste nu sunt doar niște dulapuri, ci adevărate ancore de funcționalitate într-un mediu haotic. Alegerea unui vestiar metalic potrivit înseamnă mai mult decât spațiu de stocare – înseamnă siguranță, eficiență și adaptabilitate. Acest articol explorează de ce vestiarele metalice sunt ideale pentru șantiere, concentrându-se pe rezistența lor la condiții extreme, ușurința în transport și relocare, precum și sistemele de închidere robuste.

Rezistență la condiții extreme

Șantierele de construcții sunt medii dure, cu praf, umezeală, temperaturi fluctuante și uneori chiar expunere la substanțe agresive. Vestiarele metalice sunt proiectate să facă față acestor provocări. Fabricate de obicei din oțel galvanizat sau acoperite cu vopsea anticorozivă, ele rezistă la rugină chiar și în condiții de umiditate ridicată, cum ar fi pe șantierele din zone ploioase sau de coastă. Spre deosebire de vestiarele din lemn sau plastic, cele metalice nu se deformează sub impactul razelor UV sau al temperaturilor extreme, fie că vorbim de caniculă sau ger.
De interes:  Pun la dispoziție împrumut de 5000 euro: asistența vitală pentru o tranziție profesională
De asemenea, vestiarele metalice sunt construite pentru a suporta șocuri mecanice. Pe un șantier, unde obiectele grele sau utilajele pot lovi accidental structurile, un vestiar metalic rămâne intact, protejând conținutul. Unele modele sunt chiar rezistente la foc, oferind un strat suplimentar de siguranță pentru obiectele valoroase, cum ar fi documentele sau echipamentele scumpe. Spre exemplu, pentru un manager de șantier, această durabilitate înseamnă mai puține griji legate de înlocuirea frecventă a vestiarelor și o protecție fiabilă pentru bunurile lucrătorilor.

Transport și relocare ușoară

Un alt avantaj major al vestiarelor metalice pe șantiere este portabilitatea lor. Șantierele sunt, prin natura lor, temporare, iar echipamentele trebuie mutate frecvent pe măsură ce lucrările avansează sau se finalizează. Vestiarele metalice sunt proiectate cu gândul la această mobilitate. Multe modele sunt modulare, ceea ce înseamnă că pot fi dezasamblate și reasamblate rapid, fără unelte complicate. Altele sunt echipate cu baze care permit ridicarea cu stivuitorul sau chiar cu roți pentru deplasare ușoară pe terenul accidentat al unui șantier.
De interes:  Cel mai bun credit de refinanțare în anul 2023
Greutatea vestiarelor metalice, deși mai mare decât a celor din plastic, este compensată de structura lor solidă, care nu se deteriorează în timpul transportului. De pildă, un vestiar metalic bine fixat poate fi mutat între locații fără a suferi deformări sau zgârieturi. Astfel, spre exemplu, pentru un responsabil de logistică, această flexibilitate este esențială, deoarece reduce timpul și costurile asociate relocării. În plus, vestiarele pot fi stivuite în camioane sau containere, optimizând spațiul în timpul transportului.

Sistem de închidere robust

Securitatea este o prioritate pe șantiere, unde furtul sau accesul neautorizat la obiectele personale pot crea probleme. Vestiarele metalice sunt echipate cu sisteme de închidere robuste, care oferă liniște atât lucrătorilor, cât și managerilor. Încuietorile pot varia de la lacăte clasice la sisteme cu cheie sau chiar cod, în funcție de model. Unele vestiare includ mecanisme de blocare dublă, care sporesc protecția împotriva tentativelor de forțare. Pe un șantier, unde uneltele scumpe, echipamentele de protecție sau obiectele personale sunt depozitate, un sistem de închidere solid este crucial. Spre deosebire de vestiarele din alte materiale, cele metalice sunt mai greu de spart, datorită grosimii și rezistenței oțelului. În plus, multe modele permit personalizarea sistemului de închidere, astfel încât fiecare lucrător să aibă acces doar la propriul compartiment. Pentru un manager, de exemplu, acest lucru reduce riscul de conflicte sau pierderi și contribuie la un mediu de lucru mai organizat.
De interes:  Profita de oferta promotionala pentru foraj apa

Concluzie

Vestiarele metalice sunt o investiție valoroasă pentru orice șantier, oferind o combinație ideală de rezistență, portabilitate și securitate. Capacitatea lor de a face față condițiilor extreme, de la praf și umezeală la temperaturi dure, le face indispensabile în medii de lucru solicitante. Ușurința în transport și relocare economisește timp și resurse, în timp ce sistemele de închidere robuste protejează bunurile lucrătorilor. Cu o întreținere minimă, aceste vestiare pot servi ani de zile, dovedindu-se o soluție practică și durabilă pentru orice proiect de construcție.
Citeste in continuare

ȘTIRI NOI

Tâmplărie pvc Tâmplărie pvc
Ce trebuie sa stiiacum 24 mins

Tâmplărie PVC – Soluția Ideală pentru Eficiență Termică

Tâmplăria PVC este o investiție excelentă pentru confortul locuinței. Prin eficiența energetică superioară și durabilitatea materialelor, costul inițial se amortizează...

Ce trebuie sa stiiacum 7 hours

De ce tot mai mulți fermieri aleg solariile metalice în locul celor din lemn

Bacas, producător român cu peste 12 ani de experiență, explică avantajele unei investiții durabile. În ultimii ani, fermierii și micii...

Ce trebuie sa stiiacum 7 hours

Bogdan Dumitrache, fondatorul CITY PROTECT, susține un discurs la Roma în fața a 40 de antreprenori europeni în cadrul galei Business Elite Awards „40 under 40 Europe”

Pe 26 noiembrie 2025, la Roma, Bogdan Dumitrache – fondatorul și CEO-ul CITY PROTECT GROUP – va urca pe scenă...

Dragoş Dobrescu Dragoş Dobrescu
Ce trebuie sa stiiacum 1 day

Dragoş Dobrescu – vizionarul care aduce inovația verde în peisajul imobiliar al Capitalei

Într-o perioadă în care prudența domină lumea investițiilor, Dragoş Dobrescu rămâne unul dintre puținii antreprenori români care nu doar că...

Identitatea românească a brandului SkinGuru: mai mult decât un simbol pe etichetă Identitatea românească a brandului SkinGuru: mai mult decât un simbol pe etichetă
Ce trebuie sa stiiacum 1 day

Identitatea românească a brandului SkinGuru: mai mult decât un simbol pe etichetă

Când spunem că un brand e românesc, ce înțelegem, de fapt? E vorba doar de locul unde e înregistrată compania,...

Ce trebuie sa stiiacum 2 days

Fibromialgia – o provocare diagnostică și terapeutică

Fibromialgia este o boală recunoscută de către Organizația Mondială a Sănătății, este o afecțiune complexă care se caracterizează printr-o combinație...

Dragos Dobrescu Dragos Dobrescu
Ce trebuie sa stiiacum 2 days

Dragoş Dobrescu – discreția din spatele marilor proiecte imobiliare ale Capitalei

Într-un peisaj de business dominat de prezențe publice sonore, Dragoş Dobrescu pare a fi o excepție care confirmă regula. Mare...

Ce trebuie sa stiiacum 2 days

Teoria o înveți online, practica o faci pe bune. Curs de electrician complet la Bestcor

Dacă ți-ai dorit vreodată o meserie practică, stabilă și bine plătită, care să îți ofere siguranță indiferent de context, meseria...

Cum se face puntea de lichiditate între Ethena și alte ecosisteme prin bridge-uri existente Cum se face puntea de lichiditate între Ethena și alte ecosisteme prin bridge-uri existente
Ce trebuie sa stiiacum 3 days

Cum se face puntea de lichiditate între Ethena și alte ecosisteme prin bridge-uri existente?

Lumea criptomonedelor seamănă din ce în ce mai mult cu un arhipelag de insule tehnologice. Fiecare blockchain își are propriile...

Ce trebuie sa stiiacum 3 days

Cui iti este cel mai greu sa-i alegi un cadou?

Fie ca te gandesti la aniversarea unui sot, la cadoul pentru seful direct sau la o persoana din cercul familial...

Heathrow to Gatwick Criptomonede

TOP ȘTIRI Bănățeanul.ro

Copyright © 2025 - BĂNĂȚEANUL.ro Toate drepturile rezervate. Răspunderea juridică, civilă și penală, pentru conținutul materialelor publicate pe site-ul www.banateanul.ro este purtată exclusiv de către autorul acestora. CONTACT: contact@banateanul.ro