Ghid Google Adwords Romania 2020

ghid google adwords in romania
ghid google adwords in romania

Publicitatea cu plată este importantă pentru fiecare proprietar de companie. Google oferă proprietarilor de companii o platformă de publicitate numită Google Ads, care poate fi cu adevărat benefică pentru dezvoltarea afacerii dvs. Platforma Google Ads a fost cunoscută anterior ca Google AdWords. Permite agenților de publicitate să difuzeze anunțuri afișate în rețeaua de căutare, anunțuri grafice, anunțuri cu afișare de produse, anunțuri pentru aplicații mobile și anunțuri video. Agenții de publicitate pot viza anumite cuvinte cheie din Rețeaua de căutare Google, iar anunțurile lor vor apărea în rezultatele Căutării Google.

Ce este Google Ads si cum poate ajuta afacerea ta?

Google Ads este o platformă de publicitate, care este alcătuită din motorul de căutare Google, parteneri de căutare, Rețeaua de display Google, segmente de public, site-uri web, videoclipuri, canale YouTube, aplicații mobile și multe altele. Agenții de publicitate pot utiliza Google Ads pentru a direcționa trafic direcționat către site-ul lor, ceea ce poate contribui la creșterea conversiilor, cum ar fi clienții potențiali și vânzările.

Cum funcționează Google Ads?

În primul rând, trebuie să configurați o campanie Google Ads. Următorul lucru pe care ar trebui să-l faceți este să alegeți cele mai relevante cuvinte cheie pentru afacerea dvs. Există instrumente utile de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie Google. În plus, ar trebui să vă gândiți cu atenție la cuvintele și expresiile pe care potențialii dvs. clienți le vor folosi atunci când vor începe să vă caute produsele și / sau serviciile.

Scopul principal al Google Ads este acela de a potrivi cuvintele cheie cu anunțurile și paginile de destinație pe care le creați. Apoi, anunțul dvs. poate apărea în timp ce cineva caută cuvintele și termenii vizați. În Rețeaua de display, anunțurile dvs. pot apărea pe baza publicului vizat sau a site-urilor web care sunt legate de afacerea dvs.

ghid promovare prin google adwords romania
ghid promovare prin google adwords romania

Cum funcționează anunțurile în Rețeaua de căutare Google?

Când vine vorba de campaniile din rețeaua de căutare, agenții de publicitate vizează și licitează cuvintele cheie pe care doresc să le potrivească cu termenii de căutare ai potențialilor clienți. Agenții de publicitate pot crea anunțuri și pagini de destinație care se potrivesc îndeaproape cu cuvintele cheie vizate. Agenții de publicitate sunt taxați atunci când oamenii dau clic pe reclamele lor. Agenții de publicitate nu sunt taxați decât dacă cineva face clic efectiv pe anunțul său. Aceasta este o metodă majoră pe care Google o folosește pentru a câștiga venituri, deoarece agenții de publicitate trebuie să plătească pentru aceste clicuri.

Înainte de a începe să creați campanii Google Search Ads, trebuie să vă asigurați că înțelegeți elementele de bază – procesul de licitare, cum funcționează Scorul de calitate, cum să configurați campanii și grupuri de anunțuri, cum să creați anunțuri, pagini de destinație și cât per-click funcționează.

Cum funcționează licitația Google Ads?

Cum determină Google Ads ce anunțuri vor apărea atunci când cineva începe o căutare pe Google? Există o licitație publicitară care determină în ce ordine vor apărea anunțurile. Există doi factori majori care influențează licitația Google Ads: sumele licitate și scorurile de calitate. Google analizează sumele licitate și scorurile de calitate ale fiecărui agent de publicitate care intră în licitația publicitară pentru a determina clasamentul anunțului.

Ce este clasamentul anunțului Google Ads?

Clasarea anunțului este determinată de o ofertă a agenților de publicitate și de scorul de calitate al acestora la momentul licitației. Licitația publicitară are loc de fiecare dată când cineva caută pe Google. Google este capabil să analizeze calitatea anunțurilor fiecărui agent de publicitate și ofertele acestora instantaneu pentru fiecare termen de căutare care declanșează reclame.

De interes:  Trei tineri, printre decesele cauzate de COVID, raportate miercuri

1. Sumele licitate

Trebuie să vă setați sumele licitate și să spuneți Google suma maximă de bani pe care sunteți de acord să o plătiți pentru un clic pe anunțul dvs. Google Ads a dezvoltat strategii de licitare inteligentă, cum ar fi CPC îmbunătățit, rentabilitate vizată a cheltuielilor publicitare (rentabilitatea vizată a cheltuielilor publicitare) și cost-pe-acțiune vizat (CPA vizat), care le permite agenților de publicitate să stabilească sume licitate automate care să se concentreze pe conversii și pe valoarea conversiei.

2. Scoruri de calitate

Un alt lucru care are impact asupra licitației este calitatea anunțurilor dvs. Această calitate este rezumată în Scorul dvs. de calitate. Scorul de calitate este alcătuit din relevanța anunțurilor, rata de clic așteptată și experiența paginii de destinație. În esență, Google Ads analizează calitatea generală și relevanța anunțurilor și a paginilor de destinație pe baza interogării de căutare a unui utilizator.

promovare google adwords ghid romania
promovare google adwords ghid romania

Cum funcționează anunțurile grafice Google Adwords?

Agenții de publicitate pot utiliza direcționarea către public sau direcționarea către conținut pentru a ajunge la oameni în timp ce navighează pe anumite site-uri web, vizionează videoclipuri YouTube sau utilizează aplicații mobile. Rețeaua de display Google permite agenților de publicitate să vizeze publicuri relevante pe măsură ce navighează pe internet. Anunțurile dvs. grafice pot conduce traficul înapoi către paginile de destinație relevante de pe site-ul dvs. web, care vând produsele și serviciile dvs.

Unde se afișează Google Ads?

Există o diferență majoră între anunțurile plătite și rezultatele căutării organice. Google Ads apare în partea de sus sau de jos a rezultatelor căutării Google. Anunțurile sunt clasificate în funcție de factorii de clasare a anunțului de mai sus.

Ce este Rețeaua de căutare Google?

Rețeaua de căutare Google este locul în care vor apărea anunțurile dvs. de căutare. Este alcătuit în principal din Motorul de căutare Google și un grup mare de site-uri web cu motoare de căutare care vor afișa anunțuri de căutare Google. Când începeți să faceți publicitate în această rețea, anunțurile dvs. vor apărea lângă rezultatele căutării pe Google și partenerii de căutare Google.

Rețeaua de căutare Google este eficientă, deoarece reușește să vizeze un căutător activ. Rețeaua poate conecta agenții de publicitate și persoanele care caută în mod activ produse și servicii. În medie, Rețeaua de căutare Google generează mai multe conversii și o rată de conversie mai mare decât Rețeaua de display Google.

Cât costă Google Ads?

Costurile sunt calculate în funcție de direcționarea dvs. și de concurența generală. Unii agenți de publicitate sume licitate la nivel de cuvinte cheie, buget, concurență, direcționare către public și scoruri de calitate ale cuvintelor cheie sunt factori majori de cost. Dacă vizați cuvinte cheie costisitoare și competitive, acestea pot costa mai mult de 10-20 USD pentru fiecare clic. Acestea sunt cuvinte extrem de competitive în industrii precum dreptul, asigurările, serviciile bancare și marketingul, care au valori ridicate pe durata vieții. Cu toate acestea, majoritatea agenților de publicitate vor cheltui oriunde între 0,50 și 3,00 USD pe clic, în funcție de industria și direcționarea lor.

Agenții de publicitate au control complet asupra bugetelor lor și își pot optimiza campaniile în timp pentru a reduce costurile.

Cum să utilizați Google Ads cu succes

De interes:  Legile Puterii | Cine îi fură pe români, facturi umflate din pix

Dacă doriți să reușiți să utilizați această platformă de publicitate, trebuie să utilizați instrumente de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Planificatorul de cuvinte cheie Google, pentru a găsi cuvinte cheie relevante și populare pentru afacerea dvs. De acolo, trebuie să testați și să vă optimizați campania, grupurile de anunțuri, cuvintele cheie, segmentele de public, anunțurile și paginile de destinație. Google Ads este considerat extrem de eficient pentru toate tipurile de companii, dar necesită testare și optimizare.

cum optimizam campania de adwords
cum optimizam campania de adwords

Ar trebui să utilizați Google Ads?

Cred că publicitatea online plătită este esențială pentru dezvoltarea oricărei afaceri. Chiar dacă bugetul dvs. nu este atât de mare, ar trebui să încercați cu siguranță să utilizați Google Ads și să vă creșteți șansele de a obține mai mulți clienți. Orice companie care vinde un produs sau un serviciu ar trebui să testeze cel puțin Google Ads, deoarece puteți ajunge la clienții care vă caută activ afacerea. În cele din urmă, puteți vedea dacă Google Ads vă determină sau nu o rentabilitate a cheltuielilor publicitare (ROAS) pozitivă cu urmărirea conversiilor.

În ultimii ani, au fost înființate din ce în ce mai multe magazine online, iar comportamentul cumpărătorului clientului s-a schimbat. Ei sunt dornici să cumpere produsele online, astfel încât cumpărarea online este tendința pieței în zilele noastre. Există diferite formate de anunțuri care pot contribui la creșterea vânzărilor companiilor de comerț electronic, iar anunțurile Google Shopping sunt în fruntea listei de priorități.

Ce este Google Shopping Ads?

Google Shopping Ads, cunoscut și sub numele de motor de cumpărare de comparație, care va apărea atunci când publicul caută produse desemnate, cum ar fi Adidas NMD sau Acuvue Define lentile de contact.

Fiecare anunț Google Shopping include o imagine, titlul produsului, prețul, numele retailerului și, uneori, unele informații specifice comerciantului, cum ar fi costurile de expediere sau recenziile. Acesta permite publicului să compare și să cumpere produse de la diferiți comercianți cu amănuntul care și-au promovat produsele pe acesta.

Cel mai bun lucru pentru magazinele de comerț electronic este că publicul va fi direcționat către pagina respectivă a produsului imediat după ce vor face clic pe anunțurile pentru Cumpărături Google. Ar putea contribui la creșterea ratei de conversie, deoarece scurtează călătoria clienților prin destinația publicului către pagina produsului specific, în loc de pagina de pornire sau de categorie, publicul are nevoie de mai mult timp pentru a juca în jurul site-ului web, unde scade rata de conversie probabilă.

Unde apar anunțurile pentru Cumpărături Google?

Anunțurile de cumpărături Google vor fi afișate deasupra sau lângă rezultatul căutării (separat de anunțurile text) și imaginea Google.

De ce să folosiți Google Shopping Ads?

Anunțurile pentru Cumpărături Google apar în partea de sus a paginilor cu rezultate ale motorului de căutare (SERP), deasupra anunțurilor de căutare și a rezultatelor organice. Acest format vizual poate atrage majoritatea clicurilor care ajută la creșterea traficului și la stimularea publicului să-și achiziționeze produsele. Este o modalitate bună de a crește expunerea mărcii pe măsură ce crește vizibilitatea online a mărcii dvs.

Ajungeți cu precizie la potențialii clienți

Anunțurile Google Shopping vor fi afișate pe baza termenilor de căutare a publicului, ceea ce înseamnă că produsele dvs. vor fi afișate publicului care este deja interesat sau familiarizat cu ceea ce vindeți. Astfel, intenția lor de cumpărare este relativ mai mare. Când dau clic pe anunțuri, vor ajunge direct la pagina produsului și acest lucru poate facilita procesul de cumpărături. Acest lucru le oferă, de asemenea, o șansă de a explora site-ul dvs. web și de a deveni un client repetat.

De interes:  Ciocniri violente între palestinieni și israelieni, la Londra
ghid google adwords romania
ghid google adwords romania

Mai multă atragere vizuală decât anunțurile text

Anunțurile pentru cumpărături afișează imaginea produsului, titlul, prețul, numele mărcii și chiar o scurtă descriere a produselor dvs. Aceste anunțuri oferă publicului un sentiment puternic al produsului pe care îl vindeți înainte de a da clic pe anunț, este mai puțin probabil să respingă. Cumpărătorii care nu vă recunosc numele de marcă vor face în continuare clic pe anunțul dvs. pe baza imaginii, evaluării și prețului. Acest lucru poate ajuta la dobândirea de noi clienți.

Acoperire mai largă cu Google Shopping Ads

Mai multe anunțuri pentru Cumpărături Google pot apărea pentru o anumită căutare de utilizator. De asemenea, anunțurile pentru Cumpărături Google pot apărea în același timp cu anunțurile text dacă cuvintele cheie sunt relevante. Ar putea oferi acces publicului pentru a răsfoi o gamă completă de produse care se potrivesc căutării lor, cum ar fi reclame pentru pantofi sport și reclame text pentru echipamente sportive. Aceasta înseamnă că acoperirea dvs. cu cumpărătorii pentru o singură căutare ar putea fi dublată.

Pasul 1: creați un Google Merchant Center (GMC)

Primul lucru pe care trebuie să-l facem este să creăm un Google Merchant Center. Completați informațiile de bază pe care le cere să faceți acest lucru. Verificați GMC conform metodelor furnizate. Google Merchant Center este o platformă Google care îți pune magazinul și produsele la dispoziția cumpărătorilor online atunci când caută pe proprietățile Google. Este un instrument total gratuit și ușor de utilizat. Urmați pașii noștri și veți finaliza fără probleme.

Pasul 2: creați un feed de produse pe Google Merchant Center

După ce am verificat domeniul și am configurat totul, următorul pas este să încărcați produse în Google Merchant Center. Există 2 moduri de a încărca produse în GMC și acestea sunt încărcare automată și încărcare manuală. Literal, putem folosi API pentru a încărca și actualiza automat produse la GMC de pe site-ul web, SAU încărcăm și actualizăm manual produsele în bloc folosind o foaie Excel

Selectați țara de vânzare. Dacă campania dvs. de cumpărături vizează Hong Kong, atunci puteți selecta Hong Kong în țara de vânzare. Dacă vizați Malaezia, selectați Malaezia. Rețineți că produsele dvs. trebuie să fie disponibile pentru a fi expediate în întreaga țară, altfel contul dvs. GMC va fi dezactivat.

ghid-google-adwords-romania
ghid-google-adwords-romania

Pentru Limbă, trebuie doar să selectați limba feedului de produse. Dacă aveți un produs în limba engleză, atunci puteți selecta limba engleză. Nepotrivirea limbii a feedului și a limbii alese aici poate duce la dezaprobare.

Iată pasul 2 al creării și încărcării feedului de produse. Există mai multe moduri de a încărca feedul de produse în GMC. În principal, vom demonstra Foi de calcul Google și Preluarea programată. Foi de calcul Google este servit ca încărcare manuală și preluarea programată este încărcare automată. În primul rând, introduceți numele feedului principal: „Toate produsele – engleză”

Încărcare manuală: Foi de calcul Google

Dacă site-ul dvs. web nu acceptă API-ul de conținut sau vreun plugin (cum ar fi Shopify sau WooCommerce) sau aveți doar câteva produse pe care nu trebuie să le petreceți prea mult timp pentru a construi un feed de produse, folosirea Foi de calcul Google pentru încărcare manuală este alegerea dvs!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.