AdSector se mandreste cu cea mai mare baza de date de anunturi din lume, ceea ce este foarte important pentru orice campanie inspirata d ela concurenta. Cu cateva milioane de anunturi in mai mult de 80 de limbi diferite din intreaga lume, va fi dificil sa pierdeti datele  importante pe care le solicitati.

Cu AdSector, nu numai ca obtineti acces la date pentru companiile din jurul dvs., puteti vedea date de oriunde, ceea ce este esential daca doriti ca afacerea dvs. sa concureze la nivel international.

De exemplu, daca conduceti o afacere de software care se ocupa deja de piata externa sau intentionati sa o faceti, doar reclamele locale nu vor face cu adevarat bune pentru campaniile de marketing.

Veti dori sa urmariti anunturile companiilor care sunt deja lideri pe scena globala pentru a vedea cum au succes.  Cele mai bune reclame sunt cele care spun exact ce vor clientii sa auda si unde este mai bine sa obtineti aceste informatii decat de la clientii companiilor concurente?

De interes:  DE CE SA CUMPERI PRODUSE DE MANICHIURA DIN MAGAZINUL NAILS UP?

Unul dintre cele mai bune lucruri despre anunturile de pe Facebook este ca clientii pot da cu adevarat feedback, Acest lucru face multe lucruri bune pentru intreprinderile care difuzeaza anuntul, deoarece pot accesa rapid nevoile publicului si raspunde rapid, dar ajuta si concurentii care pot alege repede si se asigura ca le prezinta clientilor exact ceea ce doresc.

In calitate de marketer, parcurgerea a mii de pagini pentru a cunoaste mintea potentialilor clienti va fi o sarcina grea si una strategica totodata.

Cu ajutorul functiilor de cautare a comentariilor AdSector, puteti urmari ceea ce spun oamenii despre marca concurentului sau despre propria dvs. marca, cu cateva cuvinte cheie.

Aceasta caracteristica va ajuta, de asemenea, sa  luati decizia cu privire la stocul magazinului dvs. daca conduceti o afacere de comert electronic. De exemplu, daca vindeti incaltaminte pe site-ul dvs. web si aveti review-uri negative pentru anumite branduri partenere, instrumentul va ajuta sa rezolvati problema.

Este posibil sa existe un magazin similar care are deja un anunt (sau mai multe) difuzate pentru tipul de produs pe care doriti sa il vindeti. Clientii vor face probabil o cerere pentru marcile de incaltaminte pe care vor sa le vada, astfel incat sa va puteti aproviziona magazinul cu ele.

De interes:  Suferi de anxietate? Incepe un tratament cu ulei CBD si te vei bucura imediat de rezultate!

Demografia ajuta agentii de publicitate sa-si segmenteze in mod adecvat publicul tinta la locul potrivit.

Cele mai frecvent utilizate date demografice includ interval de varsta, sex, locatie, venituri anuale etc. Acest tip de filtrare face ca mesajele sa fie directionate mai precis.

Anunturile se refera la afisari si, deoarece acestea nu apar la infinit, veti dori sa vizati grupul potrivit pentru a evita pierderea bugetului. De exemplu, o companie care vinde alcool nu va face campanii pentru minori.  Acelasi lucru este valabil si pentru produsele care se adreseaza femeilor pentru care campaniile evita barbatii.

Pentru a cumpara AdSector noi recomandma oferta AdSector Spy Tool, deoarece alaturi de AdSector vei obtine cele mai bune instrumente SEO si de spionaj premium la un pret avantajos pentru un pachet complet.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.