magazin online

Clienții au îmbrățișat cumpărăturile online în ultimul deceniu. Cu clienții cheltuind 861,12 miliarde de dolari online cu comercianții din SUA în 2020, aceasta a crescut cu 44% față de 2019. În timp ce epidemia a grăbit trecerea la vânzarea și cumpărarea online, a modificat permanent comportamentul consumatorilor.

Sursa imagine advertoriale seo.

Potrivit unui sondaj realizat de Wakefield Research , consumatorii estimează că cheltuiesc în medie 43% din achizițiile lunare cu amănuntul online. Cumpărăturile online sunt la modă în rândul oamenilor care locuiesc în orașe, aproape jumătate din achizițiile lor fiind în prezent efectuate online. Și comercianții cu amănuntul dincolo de granițe răspund cerințelor lor.

În timp ce aproape trei din patru comercianți cred că cea mai mare dificultate a epidemiei a fost schimbarea sau extinderea companiei online, este o provocare pe care au dominat-o. 88% dintre cei 500 de proprietari sau manageri de magazine au declarat că în prezent își oferă articolele online.

Citeste si De ce este important să îți Digitalizezi Afacerea cu ajutorul unui Magazin Online sau Site de Prezentare

Dacă doriți să profitați de această tendință, iată tot ce trebuie să știți pentru lansarea unui magazin online de retail.

Beneficiile vânzării online

Mulți comercianți încearcă noi modalități de a-și desfășura operațiunile, fie că sunt en-gros, o nouă linie de produse sau se implică într-o industrie complet diferită. Și accesarea online crește șansele ca astfel de pariuri să fie plătite. Vânzările online reprezintă acum o medie de 58 la sută din veniturile comercianților cu amănuntul care vând online. O șesime dintre magazinele intervievate au spus că vânzările online reprezintă toate veniturile lor, iar 36% cred că este foarte probabil ca acestea să devină un magazin exclusiv pe internet până în 2021 sau mai târziu.

De interes:  Cum sa alegi cea mai buna protectie solara

Iată câteva avantaje ale unui magazin online:

Vinde în orice moment

Majoritatea site-urilor de comerț electronic permit clienților să răsfoiască articole și să facă achiziții la orice oră din zi sau din noapte. Clienții vor putea cumpăra mai ușor datorită acestui fapt, iar acest nivel de accesibilitate reprezintă un avantaj competitiv semnificativ. În calitate de proprietar de afaceri, acest lucru vă permite, de asemenea, să generați venituri atunci când sunteți plecat (chiar și în timp ce dormiți).

Întâlnește-ți clienții acolo unde se află

A avea o afacere online îți oferă mai multe oportunități de a interacționa cu clienții. Integrați-vă cu rețelele sociale pentru a le permite consumatorilor să cumpere direct din feedurile lor, a ajuta clienții să vă găsească prin căutările Google și să finalizeze tranzacțiile de îndată ce sunt gata și să trimită clienților buletine informative cu articolele de care au nevoie pe baza istoricului lor de achiziții.

Vinde dincolo de limite

Multe site-uri de comerț electronic permit companiilor să ajungă la clienți din întreaga țară sau din întreaga lume, crescându-și astfel baza de clienți și posibilitățile de venituri. Vânzarea online permite, de asemenea, unei firme să extindă sau să crească stocul. Spre deosebire de un magazin fizic, cantitatea de bunuri pe care o companie le poate vinde online nu este limitată, ceea ce ar putea fi un factor în creșterea fluxului de numerar.

Claritatea în canalul de cumpărare este aproape greu de cuantificat de câte ori un singur client vizitează un magazin fizic pentru a naviga înainte de a lua o decizie de cumpărare chiar acum. Pe de altă parte, o afacere online poate urmări fiecare clic al unui client, oferind perspective importante asupra procesului de cumpărare și deschizând calea pentru posibilități de marketing (cum ar fi e-mailurile de coș abandonat) pentru a încuraja clienții care sunt indeciși să facă o achiziție.

De interes:  Modern și civilizat? După bicicletele distruse, pubelele subterane ar putea avea succes la Reșița?

Cum se deschide un magazin online

Va trebui să creați un site web de comerț electronic sau o pagină de comandă online, să enumerați articole, să configurați plăți și să configurați operațiunile companiei dvs. online înainte de a începe să vindeți online (cum ar fi onorarea comenzilor, livrarea, taxa pe vânzări și multe altele). Square Online vă oferă tot ceea ce aveți nevoie pentru a începe cu comerțul electronic rapid și fără efort.

Plăți sigure

Veți dori să începeți să acceptați plăți online în siguranță, imediat, pentru a reduce frecvența consumatorilor. Puteți lua toate cărțile de credit majore și puteți colecta depozite de îndată ce următoarea zi lucrătoare cu procesarea cardului de credit Square.

Păstrați inventarul sincronizat

Rusenko recomandă: „Investește timpul pentru a-ți digitaliza afacerea documentându-ți inventarul într-un sistem digital (cu imagini de înaltă calitate ale fiecărui articol).” „Este o cheltuială inițială, dar te pregătește să vinzi pe mai multe platforme.” După ce ați pus site-ul în funcțiune, verificați din nou dacă inventarul dvs. este sincronizat pe toate canalele, astfel încât să nu vindeți produse epuizate. Square Online sincronizează fără efort comenzile, produsele și inventarul online și personal cu Square Point of Sale și Square Dashboard. Urmăriți îndeplinirea și livrarea pentru a evita supravânzarea bunurilor în diferite locații.

Gândiți-vă la nevoile dvs. de comerț electronic

Luați în considerare ce caracteristici doriți pentru etapa dvs. actuală de afaceri și unde doriți să ajungeți în următorii câțiva ani. Puteți alege dintre diverse planuri care includ funcții suplimentare, cum ar fi un calculator de rată de expediere în timp real, etichete de expediere integrate, e-mailuri de coș abandonate pentru clienți, posibilități de cadouri, o conexiune de domeniu personalizată, analize și informații și multe altele. Există programe mai robuste pentru a satisface cerințele afacerii dvs. pe măsură ce aceasta se extinde și are nevoi suplimentare.

De interes:  FOTO. Mobilier pe toate gusturile la Centrul Regional de Afaceri Timișoara. Care sunt tendințele?

Personalizați-vă site-ul web

Indiferent dacă sunteți un magazin, un restaurator, un furnizor de servicii profesionale sau un multiplu, doriți să dezvoltați un site web care să reflecte identitatea dvs. și să aibă sens pentru afacerea dvs. Modelele flexibile sunt disponibile în constructorul de magazine online, permițându-vă să construiți aspectul potrivit pentru afacerea dvs. Culorile, fonturile și componentele de aspect pot fi toate personalizate pentru a se potrivi nevoilor magazinelor, restaurantelor și serviciilor. Deoarece multe achiziții de pe internet se fac pe telefoanele oamenilor, design-urile au fost optimizate pentru vizualizare pe mobil.

Includeți strategia pentru toate canalele de vânzări

Clienții beneficiază de o experiență de cumpărare fără probleme atunci când fac cumpărături pe dispozitivul lor mobil, pe computer sau în persoană atunci când o firmă are o strategie omnicanal. Având un magazin online, vă permite să vă implicați în marketing omnicanal, oferindu-vă metode suplimentare pentru a vă face publicitate brandului pe diferite canale și oferind clienților mai multe opțiuni pentru a găsi și cumpăra de la dvs. Acesta este modul în care se vor face afacerile în viitor. Nu este prea târziu să începi să vinzi online dacă nu ai început în timpul epidemiei.

Nu trebuie să fie totul sau nimic atunci când vine vorba de a vă duce afacerea online. A începe de undeva vă ajută să comercializați în moduri noi, acum că călătoriile de cumpărare ale clienților au devenit mai complicate. Aflați ce funcționează pentru afacerea dvs. și ce face vânzarea pe noi canale mai simplă în viitor.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.