Provocarile venite din partea principalelor canale de promovare utilizate în zilele noastre, ne obligă să căutăm și să găsim noi strategii de marketing și modalități cât mai ingenioase și cât mai adaptate de prezentare a afacerilor, brandurilor, serviciilor și produselor.

Cu cât identificăm mai bine publicul țintă vizat și oferim o variantă de comunicare care să atragă atenția în mod inteligent, care să fidelizeze și să genereze recomandări și conversii, cu atât suntem mai bine plasați pe o traiectorie mai bună.

Astfel, dacă alegeți să publicați un articol într-o publicație online, chiar dacă intenția voastră este aceea de obține trafic către site și cât mai multe vânzări, conținutul mesajului trebuie să fie astfel redactat încât să atragă atenția, să fie interesant și să camufleze cât mai bine intenția de promovare. Cu alte cuvinte, acest “nativ” din denumire spune că articolul trebuie să se asemene foarte bine ca formă cu conținutul editorial nepublicitar al publicației alese.

De interes:  Inaugurare Stație de Epurare a Apelor Uzate - Oțelu Roșu!

Chiar dacă este vorba despre un mesaj plătit, el trebuie cât mai natural să-i anunțe pe consumatori și să-i convingă pe cei interesați să îl acceseze, neglijând chiar și faptul că este însoțit de specificația P, Ad, promovat, sponsorizat, publicitate etc. .

Pentru a realiza materiale de native advertising de calitatea necesară, de cele mai multe ori este nevoie de o colaborare strânsă între o agenție de marketing și canalele sau publicațiile alese pentru promovare. Atunci când este vorba despre grupuri editoriale diferite sau de platforme speciale, fiecare dintre acestea se conformează unor norme generale, dar impune și politici specifice, ce trebuie să fie ambele respectate.

Sursa:Cum sa te promovezi prin publicitate nativa?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.