Optimizarea campaniei dvs. PPC nu ar trebui să fie dificilă. Consultați aceste 6 sfaturi rapide pentru ca campania dvs. PPC să genereze rezultate mai bune în 2020!

Optimizarea campaniei PPC nu ar trebui să fie dificilă, dar Google face în mod constant noi modificări. Dacă sunteți responsabil de derularea campaniilor PPC, este important să vă optimizați în permanență programele pentru a vă asigura că veți primi cel mai mult kilometru din bugetul dvs. și din cuvintele dvs. cheie.

Consultați aceste șase sfaturi rapide pentru ca campania dvs. PPC să genereze rezultate mai bune în 2020.

1. ÎMBRĂȚIAȚI MODIFICĂRILE MATCH-ului EXACT

Google a făcut o actualizare majoră a tipurilor sale de potrivire a cuvintelor cheie la sfârșitul anului 2018, dar mulți agenți de publicitate încă nu și-au ajustat încă campaniile pentru a se adapta la această modificare.

Anterior, tipul de cuvânt cheie cu potrivire exactă permitea unui agent de publicitate să vizeze în mod specific un cuvânt cheie și greșelile sale ortografice obișnuite. Cu toate acestea, în ultimii doi ani a fost extins pentru a include sinonime, cuvinte reordonate și adăugarea sau omiterea cuvintelor funcționale.

Ca urmare a acestei modificări, companiile care utilizează potrivire exactă în anunțurile Google sunt cel mai probabil afișate pentru mai multe cuvinte cheie decât își propuseseră. Fiecare agent de publicitate ar trebui să examineze termenii de căutare din contul său pentru a reduce afișările și clicurile irelevante și costisitoare, adăugând cuvinte cheie negative, după caz.

Pentru a vizualiza toți termenii de căutare care sunt declanșați pentru un cuvânt cheie cu potrivire exactă, selectați Cuvântul cheie în contul dvs. și faceți clic pe Termeni de căutare. Acest raport vă va oferi o listă cu toate clicurile (și uneori afișările) generate de cuvântul cheie.

ghid google adwords Romania
ghid google adwords Romania

În exemplul de mai sus, termenul [blog b2b] declanșează impresii pentru bloggerii B2B, care ar putea să nu aibă aceeași intenție pe care o dorim. În acest caz, crearea unui cuvânt cheie negativ ar putea opri afișarea termenului de bloggeri.

Asigurați-vă că nu există suprapuneri de cuvinte cheie în contul dvs. în grupurile de anunțuri care ar putea declanșa afișări pentru aceleași cuvinte cheie. Dacă da, rafinați lista de cuvinte cheie pentru a vă asigura că sunt afișate anunțurile corecte pentru fiecare dintre cuvintele dvs. cheie.

2. OPTIMIZAȚI PENTRU TERMENII COMPETITORILOR

În ultimii doi ani, Google a redus capacitatea de a afișa pentru termeni de marcă. Multe căutări pentru nume exacte ale mărcilor nu mai afișează reclame. Aceasta limitează capacitatea agenților de publicitate de a afișa în căutările de nume de mărci și produse ale concurenților.

Există încă oportunități de afișat pentru cuvinte cheie cu coadă lungă care ar putea fi relevante pentru produsele sau serviciile unui concurent. Puteți alege să afișați pentru cuvintele cheie care includ numele unui concurent, dar Google susține toate mărcile comerciale și drepturile de autor, interzicând agenții de publicitate să folosească un nume de marcă înregistrat în copia anunțului.

De interes:  Despre gama de servicii de sudare - Laser Processing

Cu toate acestea, sumele licitate și sumele CPC pentru aceste cuvinte cheie continuă să crească semnificativ, ceea ce face din ce în ce mai dificilă menținerea unui cost profitabil pe conversie.

Deoarece utilizatorii caută cel mai probabil site-ul web al mărcii specifice atunci când caută marca respectivă, trebuie să includeți un îndemn pentru produsele și serviciile dvs. care să răspundă nevoilor lor.

Un exemplu excelent este momentul în care DIRECTV a difuzat Google Ads în urmă cu câțiva ani pentru termeni precum „anulați serviciul Comcast”, „cum să anulați contractul Comcast” și „Serviciul clienți Comcast”. Mesajul a fost simplu, „Te-ai săturat de serviciul tău actual? DIRECTV vă poate ajuta! ”

DIRECTV a valorificat noile oportunități de vânzare potențiale, cu publicitate adresată utilizatorilor care au fost frustrați de contractul lor actual și de asistența pentru clienți Comcast. Și au făcut toate acestea, fără a menționa numele de marcă Comcast în textul publicitar.

Deși anunțurile DIRECTV nu mai sunt difuzate pentru aceste cuvinte cheie, există încă ocazii care au sens pentru propria dvs. companie. Dacă vă imaginați Compania A ca marca dvs. și Compania B drept concurent, pot exista oportunități de publicitate pentru căutări precum:

Compania A sau Compania B
Recenzii despre compania B.
Este compania A mai ieftină decât compania B?
Care este mai bine, Compania A vs. Compania B?
Comparați compania A cu compania B
Puteți determina oportunitățile potențiale utilizând instrumentul dvs. de cuvinte cheie preferat pentru a vedea care cuvinte cheie ar putea fi cele mai eficiente.

Examinați bugetele care au fost alocate campaniilor concurenților și găsiți zone în care afișările scad, costurile cresc și stabiliți unde bugetele ar putea fi utilizate mai bine pentru căutările fără marcă.

3. ACTIVAȚI CPC ÎMBUNĂTĂȚIT PENTRU OFERTA MANUALĂ

Dacă strategia dvs. de licitare a anunțurilor Google este setată pe CPC manual și nu este cheltuit timpul necesar pentru monitorizarea și optimizarea campaniilor dvs., atunci ar trebui să luați în considerare activarea opțiunii „CPC îmbunătățit” pentru o gestionare mai bună a ofertelor.

Suma CPC îmbunătățită sau ECPC este o formă de licitare inteligentă care utilizează o varietate de semnale de licitație în timp real, cum ar fi locația, setările browserului, datele demografice și ora din zi, pentru a crește șansele de afișare pentru utilizatorii care au mai multe șanse să conducă la o conversie.

De interes:  Cum sa ai o relatie de cuplu frumoasa
ghid promovare prin Google Adwords
ghid promovare prin Google Adwords

Conturile care rulează pe pilot automat probabil pierd deja un potențial mare. Suma CPC îmbunătățită este o setare disponibilă pentru fiecare campanie și permite companiei Google să ajusteze sumele licitate peste suma CPC maximă, permițând campaniilor dvs. să maximizeze clicurile vizate și conversiile crescute.

4. PROFITAȚI DE TEXTUL AD

De-a lungul anilor, Google a făcut modificări continue la opțiunile disponibile pentru textul publicitar. Revizuirile lor au oferit oportunități suplimentare pentru a obține mai mult spațiu imobiliar în partea de sus a primei pagini a rezultatelor căutării.

Modificările recente permit un al treilea titlu și o a doua descriere, oferindu-vă mai multe caractere pentru a transmite mesajul dvs. potențialilor clienți.

Acest text publicitar extins nu este obligatoriu, dar mulți agenți de publicitate nu profită de această opțiune. Al treilea titlu oferă 30 de caractere suplimentare titlului, iar a doua descriere oferă mai multă flexibilitate în CTA, permițând o altă descriere de 90 de caractere.

Dacă nu puteți decide ce să includeți în acest spațiu suplimentar, puteți testa anunțurile adaptabile în căutare, cea mai recentă opțiune Google pentru textul publicitar.

Anunțurile de căutare responsive vor amesteca și vor potrivi până la 15 titluri diferite și patru descrieri diferite, creând dinamic 43.680 de combinații diferite. Pe măsură ce intră datele, puteți determina ce combinații generează cele mai bune rate de clic și conversii și puteți optimiza în consecință.

Unii agenți de publicitate lasă aceeași copie publicitară să funcționeze ani de zile, dar după un timp, există oboseală publicitară. Prin testarea anunțurilor împărțite, puteți determina care combinații de titluri și descrieri sunt cele mai eficiente pentru publicul dvs.

5. ÎMBUNĂTĂȚIȚI SCORURILE DE CALITATE

Acest lucru ar trebui să meargă fără explicații, dar este important să continuați să monitorizați și să îmbunătățiți scorurile de calitate în timp. Adesea, anunțurile se difuzează pe o varietate de cuvinte cheie și direcționează utilizatorii către pagini care au conținut relativ subțire care nu conține cuvintele cheie.

Google ia în calcul trei factori principali atunci când determină scorul de calitate al fiecărui cuvânt cheie.

Experiența paginii de destinație
Rata de clic
Relevanța anunțurilor
Scorurile de calitate variază de la unu la 10, 10 fiind cele mai bune. Cuvintele cheie cu scoruri de calitate scăzută prezintă riscul publicității întrerupte din cauza problemelor privind scorul de calitate. Dacă nu aveți notificări activate, este posibil să nu știți nici măcar că acest lucru se întâmplă.

Alocați-vă timp pentru a stabili ce cuvinte cheie să vizați, cum sunt structurate grupurile de anunțuri pentru a fi afișate pentru acele cuvinte cheie și cât de strâns se aliniază copia anunțului la fiecare dintre cuvintele cheie din grupul de anunțuri.

De interes:  Tehnici simple pentru a-ți controla stresul și anxietatea
promovare google adwords ghid romania
promovare google adwords ghid romania

Nu fiecare anunț va avea un scor de calitate de 10. De fapt, este destul de tipic ca majoritatea anunțurilor să apară în intervalul de cinci până la opt. Îmbunătățirea copiei anunțurilor va ajuta la creșterea ratei de clic și a scorului de calitate.

Examinați conținutul de pe pagina de destinație pentru a vă asigura că pagina de destinație se încarcă rapid, conține conținut care se adresează intenției căutătorului și oferă următorii pași pentru utilizator. Poate fi o acțiune pentru a viziona un videoclip, a descărca o hârtie albă, a vizualiza o altă pagină sau a completa un formular de contact care este direcționat către echipa de vânzări.

Lucrul pentru îmbunătățirea fiecăruia dintre acești factori nu numai că reduce costul a ceea ce trebuie să plătiți, dar, mai important, poate îmbunătăți dramatic experiența utilizatorului pentru publicul dvs.

6. ANUNȚURI PENTRU REMARCARE

Deși este plăcut să crezi că fiecare utilizator care face clic pe site-ul tău este gata să cumpere ceva, este nerealist. În caz contrar, ratele de conversie ar fi de 99% și nu de la unu la cinci la sută.

Să recunoaștem – majoritatea utilizatorilor au nevoie de timp pentru a se gândi la afacerea dvs., precum și pentru vizite suplimentare de întoarcere la site-ul web pentru a aduna mai multe informații, astfel încât să poată lua o decizie.

O modalitate rentabilă de a readuce utilizatorii angajați pe site-ul web și de a crește conversiile este de a testa remarketingul prin intermediul anunțurilor Google.

Prin integrarea unui pixel de urmărire simplă pe site-ul web, puteți crea un segment de audiență de utilizatori care au petrecut timp pe pagină, dar nu s-au convertit încă.

Prin filtrarea utilizatorilor care s-au convertit deja, veți avea ocazia să creați un anunț grafic cu mesaje direcționate pentru a le trece la pasul următor. Acest anunț inteligent le poate urmări în diferite locuri pe care le vizitează online, inclusiv site-uri web populare care sunt disponibile în Rețeaua de display Google.

OPTIMIZAREA ESTE UN PROCES ÎN CURS

Derularea unei campanii PPC nu ar trebui să fie dificilă. Cu toate acestea, Google continuă să aducă modificări programelor lor plătite, eliminând anumite setări și oferind noi funcții pentru agenții de publicitate. Este important ca specialiștii în marketing să rămână la curent cu actualizările pentru a profita de viitoarele modificări, mai ales înainte ca concurența să o facă.

Există o mulțime de moduri de a vă optimiza campania în 2020. Întrebarea este: Cat de mult va doriti?

www.star-marketing.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.