Cum sa cumperi mai usor online produse cosmetice de calitate

 

 

Conceptul de Mall Online, are la baza binecunoscuta inclinatie a oamenilor catre cumparaturi facute in centrele comerciale, scazand simtitor interesul cumparatorilor fata de magazinele individuale, fie ele chiar foarte expuse in zone cu vad comercial, adica trafic pietonal intens. De unde provine aceasta tendinta? Poate din dorinta de a fi multumita toata familia atunci cand, doamnele/domnisoarele uita pe unde se afla iesirea din magazinul de haine, bijuterii, cosmetice, lenjerie, etc. Familia poate fi multumita in situatia in care copii au si ei parte de portia de cumparaturi din magazinele de jucarii, iar domnii cel mai probabil se multumesc cu o vizita scurta pe la rafturile cu noutatile din IT, foto-video, sau electronice si electrocanice si poate cateva minute prin raionul de accesorii auto. Revenind la conceptul de Mall Online, acesta reprezinta versiunea virtuala a unui mall clasic, avand cateva mari avantaje fata de predecesorul sau, dar totodata si unele dezavantaje. Printre cele mai mari avantaje se detaseaza net programul de functionare 24/24, 7/7, 365/365, evident in ordine, ne referim la ore/zi, zile/saptamana, zile/an, dar nu este de neglijat nici costul redus de infiintare si de intretinere, aici fiind vorba numai de aspectul financiar. Prezenta intr-un Mall Online a magazinelor ofera sansa de a prezenta vizitatorilor atat gama de produse cat si informatii despre acestea intr-un mod detaliat, fapt ce nu se prea regaseste intr-un magazin clasic, fie el plasat in interiorul unui mall clasic. Un alt avantaj exploatat de catre vizitatorii Mineralium il reprezinta numarul mare de magazine online, magazine ce acopera peste 60% din gama produselor adresate femeilor, barbatilor si copiilor, fiind intr-o continua extindere atat in privinta magazinelor cat si a serviciilor. Plasarea unui magazin online intr-un Mall Online ii ofera acestuia atat o cale de promovare, cat si posibilitatea de a concura direct cu magazinele din aceeasi categorie sau nisa, iar vizitatorii nu pot decat sa profite de efectele concurentiale generate de catre economia de piata online. Din punctul nostru de vedere cel mai mare castig al vizitatorilor este timpul, cand spunem timp, ne referim la acel timp pe care il poate pierde colindand magazinele in cautarea unui anumit produs, produs ce odata gasit (dupa ceva cautari) aproape sigur nu are cel mai bun pret, asta daca persoana respectiva nu este cumva cea mai norocoasa din specia sa. Chiar daca sunt persoane ce prefera sa „simta” sau testeze un anumit produs, acest lucru se poate face tot in urma unei documentari online, caz in care (eu asa procedez) dupa o vizita scurta de tipul „punct ochit, punct lovit” in magazinul ce detine un astfel de produs, acesta poate fi comandat online, pretul fiind probabil mai avantajos. Daca vrei sa fi informat in permanenta de ofertele magazinelor online dintr-un Mall Virtual, cu siguranta poti face acest lucru prin subscrierea la fluxul de noutati al acestuia, iar cel mai probabil, daca ai rabdare cumparaturile tale se vor dubla, fara a „vatama” bugetul personal, sau macar cel alocat cumparaturilor.

In spiritul jocului onest, trebuie sa amintim si cateva dezavantaje ale unui Mall Virtual in comparatie cu unul fizic (clasic). Primul ar fi acela ca intr-un Mall Online, cafeaua de dupa … cumparaturi trebuie sa ti-o prepari singur (sau poate ai alternative prin casa/birou), socializarea se rezuma la facebook sau alte asemenea, dar in compensatie poti folosi timpul economisit fix pentru aceste lucruri. Nu in ultimul rand, dezavantajul suprem, probabil il simt cei ce sunt din fire mai nerabdatori in avea produl dorit, intr-un magazin online rabdarea trebuie sa tina in medie cam 24 de ore, stiti voi, livrare, curierat, adresa, etc., dar nu fiti dezamagiti, unele magazine precum  Mineralium ofera posibilitatea cumparatorilor sa ridice personal produsele de la sediul/magazinul/depozitul lor, asa ca, daca locuiesti in acelasi oras/judet cu ei este foarte posibil ca intr-un timp relativ scurt sa fi fericitul posesor al produsului dorit. Domnii probabil vor fi dezamagiti de faptul ca trec mai rar printr-un mall clasic, iar asta probabil se datoreaza faptului ca nu vor ma putea admira frumoasele domnisoare/doamne ce insufletesc magazinele clasice, fie ca sunt la shopping sau nu, dar asta este, asa cum aratam exista atat avantaje, cat si dezavantaje.

De interes:  230 de milioane pentru străzi și garanție pentru toate proiectele europene!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.