Cum pot ajuta soluțiile CRM la creșterea vânzărilor?

Customer Relationship Management sau CRM este o soluţie software folosită pentru gestionarea eficientă a relaţiilor cu clienţii şi a întregului proces de interacţiune din spatele relaţiile cu fiecare client în parte. Ai acces la toate datele legate de interacţiunile companie-client într-o singură interfaţă, într-un singur loc. 

Se asigură o experienţă excelentă pentru clienţii viitori ai companiei şi se aliniază comunicarea între departamentele de marketing, vânzări, servicii. Toţi angajaţii din companie implicaţi în relaţiile cu clienţii pot vedea călătoria şi interacţiunea fiecărui client de la prima discuţie până la conţinutul ei, e-mail-uri trimise.

Cum pot fi folosite soluțiile CRM?

Soluţiile CRM se integrează cu CMS-urile, Content Management System, cu sistemul de cereri formulate către departamentele de Relaţii Clienţi. Se automatizează procedurile follow-up, se realizează diverse taskuri pentru oamenii din vânzări şi multe altele. CRM-urile sunt scalabile, dacă pleacă din angajaţi nu se pierd şi datele importante pentru companie.

Şi tot CRM-ul va creşte vânzările, ciclul de vânzare este redus cu 14% şi productivitatea echipelor de vânzări va creşte şi cu peste 35%. Informaţiile circulă mai uşor în cadrul echipei de vânzări, eviţi orice fel de greşeli în vânzări, poţi să monitorizezi îndeaproape vânzările, iei decizii din mers şi rezolvi orice fel de probleme legate de vânzări pe măsură ce acestea apar.

Soluţiile CRM te ajută să ştii mai multe despre clienţii tăi, ştii care este comportamentul lor, ce îşi doresc, ce nevoi au, înveţi cum să te pliezi pe dorinţele lor şi să vinzi produsele şi serviciile mult mai eficient. Descoperi şi ce segmente din public sunt relevante pentru anumite tipuri de produse şi de servicii vândute, cresc vânzările pentru anumite produse şi servicii dacă ştii cum să foloseşti soluţiile CRM doar în avantajul tău. Targetezi mai eficient doar anumite tipuri de clienţi, ştii cui te adresezi în funcţie de fiecare tip de servicii şi de produse pe care le ai la dispoziţie.

Crește-ți Eficiența și Performanța Afacerii cu CRM în România | Ghid Complet pentru Implementare

E-mail marketing mai simplu, atenţie mai mare la landing page-uri

Generezi rapoarte în câteva secunde cu soluţiile CRM, te bazezi pe datele din ele când iei decizii şi gândeşti noi strategii de vânzări, totul este automat şi nu mai pierzi timp cu adunatul de date relevante pentru vânzări. Informaţiile din softurile CRM se afişează în timp real sau la cerere, deci îţi simplifici mult munca în departamentele de vânzări. Primeşti şi alerte de la astfel de soluţii moderne de management, ştii ce ai de făcut imediat şi când lucrurile nu merg chiar în direcţia dorită, vânzările devin astfel şi mai eficiente pe termen lung.

E-mail marketingul se simplifică mult de când ai înţeles ce este CRM şi cum funcţionează, ce avantaje îţi poate aduce în vânzări. Prezinţi oferte şi promoţii via e-mail, clienţii se vor gândi la companie şi de aici vor creşte şi vânzările în timp. Multe soluţii CRM au şi aplicaţii de mobil, deci indiferent unde te afli poţi să vezi ce se întâmplă în vânzări şi cu toate datele legate de interacţiunile cu fiecare client în parte.

Managementul şi prioritizarea sarcinilor din departamentele de vânzări vor fi mult mai uşor de realizat, vânzările cresc când ştii exact ce să faci şi când să faci, când îţi sunt stabilite priorităţile automat în funcţie de datele relevante furnizate de softul CRM management.

De interes:  Fabuloasa poveste Custom continuă cu John Newman! [FOTO]

Vânzările mai bune se obţin şi prin atenţia sporită la landing page-uri şi lead-uri, softul CRM va monitoriza orice fel de interacţiuni, echipele de vânzări pot să ajungă rapid la clienţi cu un telefon, după ce sunt notificaţi via soft, când se observă un anumit interes pentru servicii şi produse de pe site-ul unei companii.

Vânzări mai rapide, îmbunătăţire servicii clienţi, costuri reduse cu vânzările

Se găsesc mai simplu soluţii la toate cerinţele şi problemele clienţilor, vânzările devin deodată mult mai bune, ai şi o mulţime de date ce se colectează în timp real, date care se pot analiza în aşa fel încât interacţiunile viitoare în vederea vânzărilor să fie şi mai simple şi mai eficiente.

Se reduce costul cu vânzările, se optimizează şi mai mult ciclurile de vânzare, ştii exact când să interacţionezi cu toţi clienţii interesaţi de produsele şi de serviciile tale. Nu scapi nici o oportunitate de a vinde ceva, ajungi la toţi clienţii care au mai interacţionat cu tine şi au fost mulţumiţi de experienţa avută, te foloseşti de orice fel de oportunitate pentru a genera noi lead-uri şi a avea clienţi care cumpără de la tine dacă foloseşti un soft CRM.

Durează mai puţini să finalizezi o vânzare, ai o perspectivă 360 grade asupra clienţilor tăi, creşte şi productivitatea angajaţilor din vânzări dacă ai deja implementat un sistem CRM modern şi complex. Retenţia clienţilor şi revenirea asupra ofertelor tale se vor îmbunătăţi via folosire şi instalare soft CRM, de unde şi vânzările peste medie observate pe o perioadă lungă de timp.

Fiecare client în parte are experienţe personalizate la cumpărarea de produse şi servicii, echipa de vânzări ştie deja ce are de făcut şi cum să ajungă la client, cum să transforme utilizatorii în clienţi care cumpără produse şi servicii doar în baza datelor oferite de softul CRM.

O altă modalitate prin care soluţiile CRM ar putea ajuta la creşterea vânzărilor este cea legată de îmbunătăţirea serviciului pentru clienţi. Dincolo de finalizarea vânzărilor, relaţiile cu fiecare client în parte trebuie să meargă mai departe. 

Monitorizezi via softul CRM satisfacţia clienţilor, gestionezi cererile mai eficient, reclamaţiile, oferi suport mai bun după vânzare. Se ajunge uşor la recomandări din partea clienţilor şi loialitate crescută, la aducerea de noi clienţi către companie, de unde şi vânzările care cresc simţitor pe măsură ce clienţii sunt mulţumiţi şi baza de clienţi este extinsă într-un ritm mai rapid şi mai constant.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.