internet browser

Promovarea este cea mai eficienta modalitate prin care poti in zilele noastre sa beneficiezi de o serie de castiguri benefice afacerii si/sau paginii tale. De aceea numarul celor care ofera servicii de asistenta si promovare prin diferite modalitati este in crestere de la o zi la alta. Costurile pot fi mai mici sau mai mari, in functie de rezultatele pe care doresti sa le obtii, de specificul persoanei sau a agentiei care participa activ la procesul de promovare, dar si de cei implicati efectiv in proces.

Promovarea de astazi se poate face prin diferite modalitati. Te poti promova prin:

  • Schimb de articole;
  • Schimb de link-uri;
  • Campanii de tip barter;
  • Campanii platite sau advertoriale;
  • Reclame etc.

Uneori promovarea poate da roade pe termen scurt, alteori poate fi necesara o campanie mult mai ampla si de durata pentru a obtine rezultatele la care ai visat. Cert este ca iti va fi foarte util sa ai alaturi un om sau o echipa care sa se ocupe cu analiza si/sau expertiza unei campanii, cu realizarea unor studii de piata, astfel incat sa poti alege cea sau cele mai viabile metode de promovare. Iar astazi vom vorbi si despre castigurile pe care le poti obtine in urma unei campanii de promovare.

De interes:  Pavilionul 3 - Hotel de vis la Băile Herculane!

Castiguri vizuale

Castigurile vizuale pot fi deseori la fel de importante ca si cele materiale. Un continut unic ilustrat prin continut de calitate va atrage intotdeauna atentia fata de un continut “sters” sau care nu se diferentiaza cu nimic unic. Tot acest vizual frumos construit, cu simt de raspundere si interes poate atrage mai multi vizitatori si/sau clienti. Iar in acest mod te poti promova catre o masa mai mare de oameni care, in cele din urma, pot ajuta la transformarea in castigurile materiale.

Castiguri materiale

Castigurile materiale fac in mod evident referire la castigurile banesti, la profitul pe care-l poti obtine in urma unei campanii echilibrate de promovare. Poti investi un numar de produse sau un anumit buget si sa castigi dublu, triplu sau chiar nimic. Bineinteles, nimeni nu-ti poate asigura o serie sau un procent definit de castiguri materiale, de acest lucru depinzand mai multi factori.

Castiguri pe termen mediu si scurt

Totodata ne putem referi si la castigurile raportate la perioada de timp si putem vorbi de castiguri atat vizuale, cat si materiale, cu replici pe termen scurt sau mediu.  Poti avea rezultate dintr-o singura campanie, prin simpla expunere a unui banner, dar poti obtine si rezultate dupa campanii promovate luni sau ani de zile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.