Ce beneficii obtii de la asistenta live prin chat instalat pe site

Clientii multumiti, pe termen lung, au o probabilitate statistica mai mica de a renunta la serviciile tale. Ca bonus suplimentar, acestia tind sa fie mai putin sensibili la pret. Expertii spun ca clientii care se simt bine sunt mai putin preocupati de ceea ce platesc.

63% dintre clientii care au folosit  chat-ul live  tind sa revina mai degraba decat cei care nu. Studiile arata ca clientii obisnuiti tind sa cumpere mai des si sunt mai putin costisitor de intretinut datorita familiaritatii cu afacerea ta si a proceselor din spatele acesteia.

Cand clientii simt ca vocea lor este auzita si vorbesc cu o persoana din spatele companiei, este mai probabil sa aiba o  legatura mai puternica  cu afacerea ta si sa impartaseasca experienta lor pozitiva.

De aceea noi recomandam asistenta online de la companii specializate. Aceste servicii includ atat instalarea chatului online cat si functiile aferente, precum si gestionarea eficienta a ferestrelor de chat. Tot ce trebuie sa faci este sa oferi echipei toate infromatiile care vrei sa ajunga la clientul tau.

De interes:  Cauți o schimbare pentru interiorul locuinței tale? 3 sfaturi pentru modificări satisfăcătoare!

Iata cateva sfaturi bonus la inceperea utilizarii chat-ului live:

  • Asigura-te ca ai cel putin un operator care va fi disponibil pentru majoritatea zilei de lucru. (Daca chat-ul live este mai mult deconectat decat online, poate avea o influenta negativa.)
  • Antreneaza-ti echipa. Asigura-te ca agentii de chat au cunostinte suficiente pentru a raspunde la intrebarile clientilor. Doteaza echipa cu abilitati de vanzare – iti va creste rata de conversie si va creste vanzarile.
  • Ofera o experienta umana – motivul pentru care se recomanda chat live este de a aduce ajutor uman experientei de cumparaturi a clientului. Furnizarea de raspunsuri robotice poate ucide eficacitatea chat-ului live.
  • Invata de la clienti – analizeaza si urmareste cele mai frecvente probleme cu care se confrunta clientii
  • Urmareste performanta agentilor angajati – cu ajutorul chatului live poti analiza cu usurinta performanta reprezentantilor serviciului pentru clienti. Functiile avansate iti permit sa urmaresti direct daca a fost facuta o achizitie dupa sau in timp ce discuta cu un reprezentant, cate chat-uri au fost deschise in timpul orelor de munca si multe altele.
De interes:  Aspiratorul auto – probleme care pot apărea și cum să le rezolvi

Atentie la alegerea cuvintelor. Cand utilizam  canale de comunicare scrisa, cuvintele pe care le alegem pot afecta modul in care este inteles mesajul nostru. Oamenii care folosesc chat-ul live nu sunt, de obicei, experti in subiectul despre care ne intreaba, asa ca incarcarea unui raspuns cu termenii si jargonul din industrie nu va face decat sa creeze si mai mari confuzii.

Determina clientii sa inceapa sa vorbeasca cu tine prin intermediul invitatiilor de chat.

Software-ul de chat live este incontestabil un mod eficient de a comunica cu clientii. Dar este suficient in 2020? Probabil ca nu – in majoritatea cazurilor, comunicarea nu se opreste la terminarea unui chat. De obicei, este prima interactiune cu un potential client.

Este posibil ca, dupa o discutie, sa fie nevoie sa trimiti un e-mail sau sa accesezi un apel rapid, care ar necesita utilizarea unor instrumente sau software suplimentare. Atunci cand vrei sa te ocupi corespunzator de clientul tau tot ce trebuie sa faci este sa apelezi la specialisti in customer care si toate aceste griji dispar.

De interes:  5 caracteristici care te vor incanta la centralele Stropuva

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.