Atunci când vrei să ai un stil alimentar echilibrat și sănătos, peștele nu are voie să lipsească. Medicii și specialiștii în nutritive sunt de părere că peștele trebuie consumat măcar de două ori pe săptămână, deoarece beneficiile acestuia sunt mult mai numeroase.

O inimă sănătoasă

Carnea de pește, delicioasă de altfel, este o sursă naturală excelentă de proteine, vitamine și folați, dar să nu uităm nici de acizi grași esențiali. Toată această combinație te ajută să ai o inimă sănătoasă, un sistem muscular puternic, dar contribuie și la buna funcționare a organismului. Din fericire, acum este mult mai ușor să găsești pește proaspăt, pentru preparate delicioase, și cu ajutorul cărora îi oferi organismului tot ce are nevoie pentru o bună funcționare. O pescarie online se dovedește soluția pentru a consuma mereu pește, fără să îți fie teamă că nu găsești specia dorită de tine, sau că nu este tocmai proaspăt.

Cum pregătești peștele

Pentru ca tu să te poți bucura de toate beneficiile peștelui, este indicat ca acesta să fie consumat la cuptor, fiert, la grătar, și mai puțin prăjit. Pe internet găsești numeroase rețete, care de care mai apetisante, pe care le poți încerca și tu, și este imposibil să nu găsești măcar una, pe care să adori.

Peștele este recomandat inclusiv în alimentația celor mici, și de aceea ai nevoie mereu de pește proaspăt, pentru ca aceștia să îl consume cu plăcere, pentru că da, este sănătate curate, cum se spune!

De interes:  Sistemul David: cum sa te recuperezi cu ajutorul solutiilor robotizate

Specii de pește ideal de consumat

Aproape că nu există specie de pește care nu poate fi consumată. Excepțiile sunt mult prea puține pentru a fi luate în considerare. Avem însă câteva sugestii de tipuri de pești pe care îi poți consuma cu încredere, deoarece sunt foarte benefici pentru sănătate.

Cod

Este un pește foarte delicios, și mai ales foarte sănătos, deoarece carnea lui reprezintă o sursă bună de vitamina B12, cunoscuții agenți grași Omega 3 și 6, seleniu, iod și fosfor. De asemenea, nu are un conținut ridicat de mercur, și poate fi introdus în alimentația juniorului familiei tale, pentru că nu are un gust foarte puternic de pește.

Șalău

Pește cu carne albă, răpitor de apă dulce, este perfect pentru cei care vor să scape de câteva kilograme în plus. Nu are multă grăsime, iar proteinele te ajută să te menții sănătos. În plus, este și foarte ușor de gătit.

Eglefin

Semănă oarecum cu codul, doar că are o carne mai dulce și mai gustoasă. Este ceva mai scump decât codul, dar se merită să îl încerci. Retinol, niacină, acizii grași Omega 3 și 6 sunt conținuți de deliciosul eglefin.

Somn

Ca și în cazul șalăului, avem de a face cu un pește răpitor de apă dulce. Gustul lui este unul aparte, iar o saramură din somn este de-a dreptul delicioasă. Din păcate, are un procent ridicat de mercur.

De interes:  Tot ce trebuie sa stii despre protectia culturilor de ceapa prin alegerea de erbicide potrivite

Știuca

Chiar și cei care nu apreciază în mod deosebit carnea de pește sunt și ei de acord că știuca merită un tratament special. Carnea acestui pește este fragedă, alba și delicioasă, dar și o sursă excelentă de vitamina B12, fosfor, potasiu și seleniu. Și cine nu a gustat măcar o dată în viață o porție de știucă umplută, atunci nu poate spune că este consumator de pește.

Crap

Este, fără îndoială, preferatul românilor, pentru că este echivalentul cărnii de porc, în plan acvatic, dacă putem spune așa. Se pretează pentru a fi folosit într-o mulțime de rețete, toate delicioase: chifteluțe, perișoare cu sos alb, plachie, saramură și multe altele. De asemenea, este unul dintre cei mai benefici pești pentru consumul uman, iar grăsimea acestuia nu trebuie să ne sperie, pentru că avem parte de acele ”grăsimi sănătoase”, excelentă pentru buna funcționare a creierului și a inimii.

Somon

Dintre peștii oceanici, românii au început să prefere somonul. Ceva mai scump, dar la o ocazie deosebită se merită să faci și câteva excepții delicioase. Sursă bună de folați, vitamina B12 și niacină, la care se adaugă seleniu, potasiu și fosfor, este peștele care îți asigură și o bună stare de sănătate, dar și reușita unei cine romantice deosebite.

Deși mult timp românii au consumat – și încă o mai fac unii dintre ei, macroul congelat, dacă apelezi la o pescărie online care se respectă și are grijă de clienții săi, poți încerca acest pește proaspăt. Va fi o cu totul o altă experiență, una chiar foarte delicioasă. Vitamine, minerale, nelipsiții acizi grași Omega 3 se regăsesc din plin în carnea sa, recunoscută pentru un gust aparte.

De interes:  Cum să-ți permiți mașina de vis în câțiva pași?

Un pește delicios, care poate fi consumat la toate mesele zilei. Delicios dimineața când iei un mic dejun cu un hering marinat sau afumat, perfect pentru un prânz sănătos – pregătit la cuptor, și uneori chiar și seara, alături de o salată plină de vitamine și nutrient. Ficatul acestuia este recunoscut ca fiind și una dintre cele mai bune surse natural de vitaminele D și A.

Pește de munte, cu o carne fermă și delicioasă, sunt puțini cei care să nu îl prefere. Este consumat, de regulă la grătar, într-o saramură plină de savoare, pentru a-i oferi organismului mulți acizi grași Omega 3, acid folic, proteine, vitamina B12 și multe altele. De asemenea, are o cantitate scăzută de mercur.

Nimic nu ar trebui să te determine să nu consumi pește. Poate, eventual, o alergie. Cei care spun că nu le place gustul peștelui, cu siguranță cu mâncat unul care nu a fost pregătit cum trebuie, sau nu a fost proaspăt. Bucură-te de gustul delicios al peștelui și nu uita nici că este foarte important pentr

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.