YouTube este al doilea cel mai mare motor de căutare din lume, fiind utilizat în mare parte pentru promovare, educare și divertisment. Oamenii iubesc YouTube-ul, lucru care poate fi văzut destul de clar în cifre – are aproximativ 2 bilioane de vizite în fiecare lună. Având în vedere aceste date, ar părea destul de ușor să devii cunoscut prin intermediul acestui canal, însă lucrurile nu sunt atât de simple. Pentru a putea crește trebuie să investești destul de mult timp în crearea de conținut de calitate, care să producă afinitate față de brandul tău, dar și să îl optimizezi corespunzător. Fie că ai început deja să creezi conținut sau îți dorești să introduci YouTube în strategia ta de marketing, acest articol este pentru tine!

Iată 4 sfaturi practice pentru a-ți crește vizualizările pe YouTube:

Alege titluri interesante folosind cuvinte cheie

 

Atunci când căutam un videoclip, primul lucru care ne atrage atenția este titlul. Acest lucru determină dacă utilizatorul va alege să vizioneze sau nu videoclipul tău, de aceea trebuie să fie convingator, clar și concis. În această privință, un aspect care trebuie avut în vedere este căutarea cuvintelor cheie în funcție de tema videoclipului, dar și de specificul canalului. Odată stabilite aceste cuvinte, va trebui să alcătuiești un titlu interesant pe baza lor. Un astfel de titlu va furniza acele cuvinte pe care algoritmul YouTube va putea să le “sorteze” în funcție de relevanță, va atrage utilizatorii, informându-i totodată cu privire la conținutul videoclipului. Mai mult de atât, optimizarea sa te va ajuta să obții mai multe vizualizări organice, conținutul ajungând mai ușor la publicul tău țintă. 

 

De interes:  Cum sa alegeti cupe menstruale: ghidul pe care sa il urmati

Optimizează miniatura videoclipului

 

Atunci când miniatura unui videoclip este mai interesantă, aceasta are mai multe șanse să atragă utilizatorii, determinându-i să urmărească conținutul distribuit de tine. YouTube generează automat astfel de imagini, însă, de cele mai multe ori, nu sunt foarte reprezentative sau atrăgătoare. Un sfat ar fi să adaugi o miniatură personalizată sau să selectezi manual o scenă mai interesantă din videoclip, în vederea atragerii mai multor vizualizări. Câteva direcții pentru alegerea celei mai bune miniaturi ar fi să te îndreptați către ceva colorat, încadrat corespunzător, care să transmită mesajul dorit. Astfel, vei avea mult mai multe șanse ca publicul să acceseze conținutul distribuit de tine.

Creează o descriere calitativă 

 

Descrierea videoclipului este cea prin intermediul căreia poți furniza informații referitoare la videoclipul tău, atât utilizatorilor, cât și motoarelor de căutare. Atunci când este formulată adecvat, poate atrage mai multe vizualizări deoarece utilizatorii vor știi la ce să se aștepte atunci când aleg să vizioneze un videoclip. Limita unei descrieri pe YouTube este de 1000 de cuvinte și, deși este în regulă să folosești acest spațiu, trebuie să ai în vedere faptul că doar aproximativ 100 de caractere sunt afișate. Știind acest lucru, recomandarea noastră este ca informația mai importantă să fie așezată la începutul descrierii. Un alt lucru important atunci când redactezi o descriere este optimizarea SEO. Ca și în cazul titlului, descrierea trebuie să conțină cuvinte cheie, relevante pentru subiectul abordat. Un videoclip care are o descriere optimizată corespunzător va fi clasat mult mai bine, deci va avea mai multe șanse să fie vizualizat.

 

De interes:  Pasi de urmat pentru un botez reusit

Folosește carduri 

 

Cardurile reprezintă funcții ale YouTube care îți permit să aduci în atenția spectatorilor anumite lucruri, în cadrul conținutului deja vizionat. Acestea pot fi utilizate pentru promovarea unui alt videoclip, creșterea traficului pe website, abonarea la canal, îndemnarea abonaților să participe la un sondaj sau să facă o donație. În vederea creșterii vizualizărilor poți încuraja utilizatorii să acceseze conținut mai puțin vizionat sau să se aboneze la canalul tău. De asemenea, de ajutor este să urmărești statisticile pentru a vedea în ce punct spectatorii renunță să mai vizioneze pentru a putea plasa cardul înainte de acest moment. 

Acestea sunt câteva sfaturi în vederea creșterii numărului de vizualizari pe YouTube.  Obținerea multor vizualizări pe acest canal poate necesita mai mult timp, însă cu multă muncă și răbdare vei ajunge acolo unde ți-ai propus. Nu uita că dacă întâmpini dificultăți poți cere întotdeauna ajutorul specialiștilor din domeniu. Deci, creează conținut de calitate, optimizează corespunzător și bucură-te de rezultatele obținute!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.