Primăria Timişoara oferă o platformă online de depunere a cererilor de urbanism prin intermediul unui formular online integrat în sistemul de document management, în cadrul altor platforme de depunere online solicitantul fiind obligat să descarce cererea, să o completeze, să o scaneze şi apoi să o încarce în platformă.

Astfel, municipalitatea a simplificat semnificativ timpul de depunere.

 

Pentru a depune o cerere online solicitantul trebuie să parcurgă următorii paşi:

 

  1. Depunerea cererii online

Se accesează www.primariatm.ro/online, se selectează „Cerere certificate de urbanism” iar apoi solicitantul trebuie să completeze formularul online şi să ataşaseze documentele solicitate (CF, plan de situaţie etc.)

În cazul în care acesta nu deţine planurile de situaţie, le poate solicita direct în cadrul aceluiaşi formular.

La finalul formularului există un calculator automat de tarif, astfel încât solicitantul să fie informat în avans cu privire la suma pe care trebuie să o achite.

 

  1. Efectuarea plăţii online

După completarea cererii, se accesează butonul „Trimite cererea”, solicitantul fiind direcţionat la pagina de plată unde suma se poate achita prin intermediul cardului bancar. Platforma online este conectată direct la Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, astfel plata se operează în contul primăriei.

De interes:  Prima piesă rock a lui Ed Sheeran, lansată împreună cu Bruno Mars și Chris Stapleton, a făcut furori în online | BLOW [Official Video] – Banat FM

După efectuarea plăţii, solicitantul primeşte automat un e-mail cu numărul de înregistrare al cererii.

 

  1. Circuitul documentelor

Solicitarea este direcţionată automat, aleator, către un inspector care va analiza documentaţia şi va proceda la întocmirea certificatului de urbanism în cazul în care toate documentele sunt în regulă. În caz că lipsesc documente, inspectorul are un buton în cadrul platformei care trimite automat un e-mail către solicitant prin care îl roagă să completeze documentația.

Semnatarii documentelor au un buton în cadrul platformei prin care semnează electronic certificatul de urbanism. După fiecare semnătură documentul se mută automat pe circuit, astfel de la insector pleacă la şef serviciu, arhitect şef, secretar şi apoi la primar. Oricare din semnatari pot trimite documentul înapoi la inspector în caz că sunt constatate nereguli, menționând într-o secțiune specială ce probleme există. Observţţiile sunt înregistatate şi vor rămâne în istoricul documnetului.

 

  1. Eliberarea certificatului de urbanism

Certificatul de Urbanism care are toate semnăturile electronice este trimis pe e-mail către solicitant.

De interes:  Martor cheie în dosarul Caracal: cui furniza Dincă fete. De cele mai multe ori erau minore

 

Cetăţenii care solicită certificatul de urbanism online vor fi notificaţi automat pe e-mail, cu o lună înainte de expirarea acestuia, în cazul în care doresc prelungirea lui.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.